6. leht 8-st
Postitatud: 07 Mär 2009 01:08
Postitas omega
Nii neljapäeval ja reedel tegelesin ikka keevitamisega

.
Vasakpoolne lansekas sai korralikult kinni keevitatud, välja arvatud aku alune plekk, kuna seda pole veel UM-st kätte saanud:
Kuna ka parempoolsel lansekal leidus amordikannu juures pindmist roostet, siis otsustasin ka selle lahti lõigata ja korda teha. Pealmise pleki alt ei avanenud mitte just kõige ilusam vaatepilt :
Uus tükk valmis tehtud tsingitud plekist (aukude lappimisel kasutasingi ainult tsingitud plekki, et oleks roostekindlam !) :
Külgekeevitatuna:
Ja ära käiatuna:
Ja samal pool leidus veelgi üllatusi:
Enne:
Ja pärast:
Keevitustöödest on siis ainult teha veel aku alune nurk

.

Postitatud: 07 Mär 2009 10:47
Postitas Cardo
Keevitad külge tsingitud plekki ? Amordikannu ümber ei eksisteeri pindmist roostet, seal on rooste suund altpoolt, ja kui juba altpoolt tuleb, siis on selline korrastamine kosmeetiline, probleem, ehk alumine roostetav ollus jääb likvideerimata.
Muideks kas kasutad nn prohvitehnikat, maskit, söefiltrid jne...
Vastasel korral varsti väikemees enam rivis ei seisa ja võid vaid filmidest mehetegusid vaadata .
Postitatud: 07 Mär 2009 12:15
Postitas omega
Cardo kirjutas:Keevitad külge tsingitud plekki ? Amordikannu ümber ei eksisteeri pindmist roostet, seal on rooste suund altpoolt, ja kui juba altpoolt tuleb, siis on selline korrastamine kosmeetiline, probleem, ehk alumine roostetav ollus jääb likvideerimata.
Muideks kas kasutad nn prohvitehnikat, maskit, söefiltrid jne...
Vastasel korral varsti väikemees enam rivis ei seisa ja võid vaid filmidest mehetegusid vaadata .
Tean jah, et amordikannu ümber tekib rooste altpoolt, seepärast lõikasingi sealt pealmise pleki ära, et altpoolt rooste ära puhastada ja täiesti uus plekk peale keevitada.
Maski kasutasin ka võimalikult palju jah, aga alati ka ei saa, kui vaja teise käega plekitükki suruda või kinni hoida.
Üldiselt sa ei pea muretsema, olen keevitusega mõned aastad tagasi päris palju tegelenud, seega tean, milleks peab maski kasutama ja väikemeest hoidma.

Postitatud: 08 Mär 2009 23:18
Postitas omega
Paneks siia vahelduseks ka ühe ilusa pildi, mis tehtud eelmisel kokkutulekul Hiiumaal

:
(pildi autor tanele28)

Postitatud: 09 Mär 2009 13:07
Postitas alando
Njah on mille nimel vaeva näha!
Postitatud: 23 Mär 2009 22:42
Postitas omega
UM-st tuli vahepeal see aku alune plekk kohale

:
Ja eile sai siis mõned tunnid veedetud seda omale kohale keevitades:
Ette nurka oli lisaks aku alusele vaja ka mõned lapid keevitada, kuna sealt oli roostes:
Ning ühele tagumisele jalamatile olid aja jooksul, mil auto seisnud, kasvanud SEENED

- need nüüd siis pesuvahendi ja survepesuriga likvideeritud:
Nüüd kõik nina puudutavad keevitustööd tehtud ja rohkem pilte keevitusest enam ei tule

.
Postitatud: 03 Apr 2009 21:16
Postitas omega
Niih, kuna keevitamise jama nüüd läbi, siis lisaks siia pilte järgmistest etappidest

. Vahepeal ikka tegelen asjaga ikka, kui aega leian, aga seda aega võiks ikka rohkem olla.
Haljale metallile sai peale tõmmatud Buvanoli, siis kui see paari päeva pärast ära kuivas, läks Buvanoli peale esimene kiht (pintsliga) epokrunti. Ja lõpuks, kui epokrunt oli järgmiseks päevaks kuiv, siis mätserdasin peale ka kerehermeetiku:
Nüüd vaja veel natuke pahteldada amordikannude juurest, seejärel lihvida kogu see kupatus üle ja saab uuesti kruntida viimast korda. Rattakoobastesse lasen ka loomulikult mastiksit paksult täis.
Postitatud: 12 Apr 2009 12:19
Postitas omega
Postitatud: 21 Apr 2009 17:36
Postitas omega
Postitatud: 21 Apr 2009 17:41
Postitas omega
Ahjaa seda ka veel, et hädasti oleks vaja korralikku juhipoolset esitiiba ! Mõtlesin vahepeal B osa osta, aga ei tea ju kui hästi nad ülejäänud kerejoontega kokku lähevad. Oleneb vist tootjast ka. Kogemusi kellelgi ?
Postitatud: 21 Apr 2009 18:23
Postitas E28
Mul oli vanal kerel b varuosa parem esitiib ja ülemise ukseservaga ei sobinud väga kokku, vahe oli liiga suur.
Postitatud: 21 Apr 2009 19:01
Postitas tõnis
B osa tiib on paras käkk, isegi Klokkerholmi oma mis peaks kvaliteedilt kõige parem olema b osadest. Ja b osa plekkidel on kalduvus rohkem roostetada kui A osa, niiet kõva krunt ning värv peale nii sisse kui välja.
Postitatud: 26 Apr 2009 00:11
Postitas omega
Väike fotoreportaaž siis tänastest tegemistest.
Vahepeal sai siis krunti veidi lihvitud ja auto kinni kaetud:
Peidus:
Ja siis peale väikest tolmupuhastust mõtlesin, et võiks ka värvi selga lasta. Ja mõte saigi lõpuks teoks

Aga värvi suutsin küll väga täpselt osta, sest napilt-napilt oleks puudu jäänud, aga õnneks sain hakkama

:
Näis, mis edasi saab...
Postitatud: 03 Mai 2009 18:06
Postitas omega
Postitatud: 03 Mai 2009 20:01
Postitas Ammy69
väga kena, auto jälle liikumis valmis
Postitatud: 03 Mai 2009 20:12
Postitas jx
muud ei oskagi soovida kui jõudu tööle... üks küsimus: mis kilet kasutasid?
Postitatud: 03 Mai 2009 21:00
Postitas omega
Katmiseks kasutasin värvipoes müüdavat kattekilet, mis on rulli keeratud ja ühes servas on teip. Hea kiire ja lihtne moodus kinni katmiseks. Ja see sinine suur kile on mingi universaalne katmise kile, mis sai kunagi mingist muust poest ostetud.
Kapotialune siis plaanis veel hiljem survepesuga ka üle lasta, kui auto lõplikult kokku pandud. Praegult on seal pooled asjad suht tolmused veel.
Postitatud: 11 Mai 2009 13:31
Postitas raika5
Värvi kvaliteet tundub kena olema,kui saladus pole siis millist püstolit kasutad värvimisel.Muidu edu ehitamisel.
Postitatud: 11 Mai 2009 17:52
Postitas omega
raika5 kirjutas:Värvi kvaliteet tundub kena olema,kui saladus pole siis millist püstolit kasutad värvimisel.Muidu edu ehitamisel.
Püstol oli mingi Itaalia tootja oma vist, hinnavahemikus umbes 1500-2000 eek. Püstoli laenasin tookord tuttavalt, kuna mul endal sellist asja ei ole. Mõned vene omad vedelevad, aga nendega ei julge värvida

, need kõlbavad ainult krundi laskmiseks.
Aga tänud sulle respekti eest

.
Postitatud: 13 Mai 2009 21:57
Postitas Ammy69
Selline küsimus,et palju akualune plekk maksis, mõtlen et peaks ise ka terve panema.