Rauno E21 323i
Ma lasin enda oma kupeeks ümber regada, sest 90% minu käest läbi käinud E21-dest olid passis kupeed. Ainult kahte olen sedaanina näinud. Suht naljakas teema on registriandmete muutmisega ARK-is küll, ega nad ise teab mis palju ei kipu teadma ja kui auto omanik teemat ei jaga võib päris palju sekeldusi tulla. Värvi puhul küsiti minult kas sinine või tumesinine....panin tumesinine 

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Mõned pildid ka kapoti alt.




Mootor on väga must ja räpane, selle puhastamise ja korrastamise võtan siis ette, kui aretustöö tehtud. Hetkel jaman mootori asendiga, peab käigukasti alla panema siis saab juba täpselt paika timmida. Nagu viimaselt pildilt näha on, siis sisselaske poole peal on jõle kitsas




Mootor on väga must ja räpane, selle puhastamise ja korrastamise võtan siis ette, kui aretustöö tehtud. Hetkel jaman mootori asendiga, peab käigukasti alla panema siis saab juba täpselt paika timmida. Nagu viimaselt pildilt näha on, siis sisselaske poole peal on jõle kitsas

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ega selle sisselaskega nii ei jää
Esmalt tuleb kasti abil paika panna mootori asend ja siis edasi vaadata, kuidas sisselase jääb. Fakt on see, et seal on kitsas, kinnituse pean ära lõikama ja siis mingitmoodi värviparanduse tegema. Kui lõdvik jääb väga väärakasse asendisse võib mõelda ka metallist torule. Rattakoopast õhuvõttu ei tule
Õhufilter on plaanitud täpselt esitule kõrvale võre taha, peaks parajalt jahedat õhku saama, eks ehitan väikse karbi talle ümber kah.


BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Täpselt nii, korra on see nali juba ära tehtud et E21-le M50. Ainuke vahe eelmise projektiga on see, et siin tuleb kõik väga korralikult teha ning välimusel on tähtis roll, eelmise juures oli põhiline see, et sõidakssass85 kirjutas:minu teada se mota swap raunzil läbitud teema nii et peaks olema olemas ettekujutus kuidas se mota sinna kõige paremini istub.

Seda tean jah, et enne peaks kõik ära aretama ja siis keretöödesse aga algselt oli sinna teine mootor üldse plaanitud, vahepeal plaanid muutusid. Kavatsen ka kapotialuse üle värvida ja uue esipaneel osta...seda aga hiljem, kui auto juba sõidab.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Täna sai kast korralikult paika ning ka mootori asendiga mässatud, hetkel siis seis selline, et õhulugeja-sisselaske lõdvikul nii palju ruumi:

Võrreldes eelnevaga on päris hea:

Mõtlen, kas jätta mootor samasse asendisse või veel liigutada teda kuhugi poole. Muide kui keegi teab, kus saada alla 5cm paksuseid mootoripatju oleks tarvis teada!

Võrreldes eelnevaga on päris hea:

Mõtlen, kas jätta mootor samasse asendisse või veel liigutada teda kuhugi poole. Muide kui keegi teab, kus saada alla 5cm paksuseid mootoripatju oleks tarvis teada!
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Hetkel natuke jääb küll, veidi muret teebki, et ta hakkab sõidu ajal vastu lanset hõõruma. Eelmise auto juures see probleeme ei valmistanud aga pikemas perspektiivis võib siiski halb olla.Cardo kirjutas:Ega see lõdvik mitte vastu plekki ei jää ?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Vahepeal sai popp koonusfilter ostetud kuna originaal õhuvõtt nii või naa ära ei mahu. Pakuti hea hinnaga uut Apexi power intake, ostsin ära. Filtri paigutan esivõre taha, esitule kõrvale


Homme lähen rellakaga mootorikäpale kallale, et väljalaskekolle külge saada


Homme lähen rellakaga mootorikäpale kallale, et väljalaskekolle külge saada

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Mootorikäppa sai päris palju lõigatud, hiljem keevitab tekkinud augu täis. Tuletorud sobivad suhteliselt üks ühele, ainult üks koht vajab ringitegemist.
Sai ka natuke autot madaldatud, Ees olevad vedrud on väga jäigad ning võiksid sinna esialgu jäädagi, taha oleks uusi vaja. Iseenesest plaan madalduse ring osta aga esmane eesmärk on auto sõitma saada
Hetkel muidu tagant madalam kui eest.


Sai ka natuke autot madaldatud, Ees olevad vedrud on väga jäigad ning võiksid sinna esialgu jäädagi, taha oleks uusi vaja. Iseenesest plaan madalduse ring osta aga esmane eesmärk on auto sõitma saada



BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Madalate vedrudega sai see auto justkui teise isiksuse, väheke ülbema nimelt. :P
Aga jah ma ei jõua juba ära oodata millal see auto esimest korda omal jõul liigub! Vaeva ikka kõvasti nhtud selle kallal
Ja pane see BBS ka ikka ette, ma nüüd nägin et sellega ikka kobedam! ;)
Ning saladuskatte all ütlen, et raunzil on mingiaeg plaan siiski auto uuesti üle värvida...:P Ja väga huvitavat värvi....helerohelist..aga millal see teoks saab on iseasi...peaasi et plaan on olemas:).
Aga jah ma ei jõua juba ära oodata millal see auto esimest korda omal jõul liigub! Vaeva ikka kõvasti nhtud selle kallal
Ja pane see BBS ka ikka ette, ma nüüd nägin et sellega ikka kobedam! ;)
Ning saladuskatte all ütlen, et raunzil on mingiaeg plaan siiski auto uuesti üle värvida...:P Ja väga huvitavat värvi....helerohelist..aga millal see teoks saab on iseasi...peaasi et plaan on olemas:).