BMW 316 1.8i Baur, Priit
Hee... no mina fännan rohkem disaini ja muud säärast, spetsiifilise tehnilise jätan targemate hooleks. Usaldan pigem saksa inseneritööd ja ei näe põhjust seda ringi teha. Ei saa mainimata jätta, et need puuduvad 5-6 cm saavadki su autole ka edaspidi saatuslikuks. Standardvedrustus ja paksem kumm teevad sõidu palju meeldivamaks. Õlivann jääb kah terveks.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Tegin selleaastase kokkuvõtte ka ära. Auto tegi viimase sõidu 1. oktoobril koos hulga muu väärt vanatehnikaga. Sellest ajast jäi puhkama ning see talv ilmselt ei toimu muud kui ehk auto kodu vahetus. Eks näis.
Suvel sõitsin 4359km, põletasin ära 450 liitrit kütust, keskmiseks kuluks tuli seega 10,02 l/100km ehk keskmiseks kilomeetri hinnaks ilma lisakuludeta 1,8 krooni.
Kõige odavam tangitud kütus maksis 16,80 krooni ning kõige kallim 18,80. Seda siinsamas maarjamaal
Haiund.
Suvel sõitsin 4359km, põletasin ära 450 liitrit kütust, keskmiseks kuluks tuli seega 10,02 l/100km ehk keskmiseks kilomeetri hinnaks ilma lisakuludeta 1,8 krooni.
Kõige odavam tangitud kütus maksis 16,80 krooni ning kõige kallim 18,80. Seda siinsamas maarjamaal

Haiund.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Mingis ajakirjas tehti uute cabriote test, kus lükat ümber väide,
et cabrio ei sobi eesti kliimasse.
Nimelt ei pidanud too sobima ühegisse kliimasse.
Rohkem artiklist eriti ei mäleta, aga lause hea.
Kuid paraku nad pidid tõdema, et kauaks seda oli, oli fun.
Mehed jäävad meesteks ja poisid poisteks.
Ainult mänguasjad lähevad aja jooksul kallimaks
et cabrio ei sobi eesti kliimasse.
Nimelt ei pidanud too sobima ühegisse kliimasse.
Rohkem artiklist eriti ei mäleta, aga lause hea.
Kuid paraku nad pidid tõdema, et kauaks seda oli, oli fun.
Mehed jäävad meesteks ja poisid poisteks.
Ainult mänguasjad lähevad aja jooksul kallimaks

In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Täna lasin bauril ka vähe värsket õhku hingata. Plokkdiffer ja suverehv moodustasid huvitava koosluse lumel
Lõbus oli.
Ventilaatori tuulekoja paigaldamiseks peab radika maha võtma, seega see jäi selgelt kevadesse. Strutbari sai peale keerata, aga ega kasutegurist tänase sõidu juures aru ei saanud.



Ventilaatori tuulekoja paigaldamiseks peab radika maha võtma, seega see jäi selgelt kevadesse. Strutbari sai peale keerata, aga ega kasutegurist tänase sõidu juures aru ei saanud.


e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Ventikatki ei saa ilma radiaatorit ära võtmata kätte. Ja kui kätte saab siis tagasi enam kindlasti mitte, eriti kui tuulekoda veel lisaks radiaatori küljes on (M10 ventikas kinnitub nelja poldiga!)trevi kirjutas:Ventika eemaldamisest ei piisa?Ventilaatori tuulekoja paigaldamiseks peab radika maha võtma, seega see jäi selgelt kevadesse.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Tanel, sul on liiga suur suu ja pidamatus
Visuaalselt pole enam midagi. Va. see, et toda bbs'i ajutiselt (või püsivalt) ees ei ole. Tahab pisut nokitsemist.
Ilma ongi ilusam (vaheldus).
Täna sai baur uued sussid jalga, Barumid. Ja rooliotsad koos sillastendiga.

Visuaalselt pole enam midagi. Va. see, et toda bbs'i ajutiselt (või püsivalt) ees ei ole. Tahab pisut nokitsemist.
Ilma ongi ilusam (vaheldus).
Täna sai baur uued sussid jalga, Barumid. Ja rooliotsad koos sillastendiga.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Priit kirjutas:Tanel, sul on liiga suur suu ja pidamatus![]()
Visuaalselt pole enam midagi. Va. see, et toda bbs'i ajutiselt (või püsivalt) ees ei ole. Tahab pisut nokitsemist.
Ilma ongi ilusam (vaheldus).
Täna sai baur uued sussid jalga, Barumid. Ja rooliotsad koos sillastendiga.

No peasi, et kegelt pääsesid

E28 525e & E28 535i