oleks vaja üks velg pritsi alt läbi lasta, aga sellega see jama et ta on pulbervärvitud ja see ei pidavat hästi maha tahtma tulla. nii ei julge suvalisse töökotta viia, pärast saab peksa veel et pool päeva jamasid ja ikka asja ei saanud.
pulbervärviga ongi nii et kui seda maha ei saa siis las ta jääb, sellele saab uue pulbri peale lasta. aga maha oleks vaja saada jama mis sinna veel kõige peale sai lolli peaga plötserdatud
paluks mõne foorumlase abi, saaks suveks ikka ilusad sirged veljed alla
enthusiast kirjutas:Ei hakanud siis eraldi teemat tegema.....aga täpselt sama küsimus, tooks ka jooksu velgi pritsida...
kui sul on nad nö. "mitte pulber värviga" värvitud, siis tean kohta kus tehakse ära ja tean ka head soodsat kohta pulbervärvimiseks
ot aga mis vahe on "pulber" ja tavalisel värvimisel?
pulbervärviga kuidagi kuumutatakse see kiht sinna kinni mingil suht tõsisel temperatuuril, jääb eeldatavasti siis palju tugevam kiht. aga kohutavalt nõudlik on alumise pinna puhtuse suhtes- võib kergelt mullitama hakata
karu kirjutas:PULBERVÄRVIGA võib kodus töölauda värvida või muruniitjat, see värv tuhmub ära jube ruttu ja kui maha tulema hakkab siis igavene jama sellega
teadjate meestega ei ole mul loomulikult mõtet vaielda, aga minu veljed on püsinud ilusad kaks suve, ja püsivad veel kaks. mittemidagi ei tuhmu. ja pidas vastu ka velgede sirgestamisele, midagi ei hakka maha tulema.
Läheb veidi OT, aga kas oskab keegi soovitada harrastajale sobilikku mõõtu liivapritsi, kompressorit ja värvipüstolit? Prits ja püstol võiksid ikkagi olla reguleeritava tugevusega, kui ma nüüd õigesti väljendan ennast.
Olen mõnikord ikka mõelnud, et nii mõnelegi vanale asjale võiks elu sisse puhuda, ära puhastada ja kruntida/värvida (a la vana jalgratas, aiakäru) ja pikendada asjade eluiga, võibolla oleks otstarbekas endalegi muretseda sellised võimalused, seda enam, et ei taha nagu suurte kauguste tagant hakata asju vedama, vaid viskaks kola pagaasnikusse ja teeks kohapeal asjad ära.
selline 5kW võimsusega kolbkompressor peaks iga harrastaja vajadused ära rahuldama (värvimine+liivaprits). kõige mugavam on vist see käsiprits kus liiv kotiga alla käib aga see on vist liiva suuruse suhtes tundlik.
püstolitest ei oska midagi rääkida, värvimiseks pidi olema kõige parem 1,4 suurune "otsik"
raimo kirjutas:selline 5kW võimsusega kolbkompressor peaks iga harrastaja vajadused ära rahuldama (värvimine+liivaprits). kõige mugavam on vist see käsiprits kus liiv kotiga alla käib aga see on vist liiva suuruse suhtes tundlik.
püstolitest ei oska midagi rääkida, värvimiseks pidi olema kõige parem 1,4 suurune "otsik"
Need käsipritsid (ka kõige väiksemad) tahavad päris head survet saada ja õhukogus peab ikka parajalt suur olema. Niisama kompressori järgi ei tee pritsiga midagi, lisapaagid peavad ka olema.
kodukootud liivaprits, 4,8-5,0bar survet - väga lähedalt lastes võttis värvi lahti, korralikku värvi siiski mitte, roostet ka päris ära ei võtnud aga puhastas küll. kompressor oli elektriline kahe väikse paagiga, 3kW võimsust ning paaki ta eriti toota ei jõudnud.
vaja oleks olnud pidavalt kuskil 8-10bar mida 5kW peaks suutma jooksvalt toota.
lõpuks tegin väiksemad asjad ise ära ning suuremad (2sillatala, 2 õõtsa, kütusetoru) tehti 200.- eest paari tunniga ära.