Minu esimene postitus siin legendaarses foorumis! Mis siin ikka, näitan mille päästsin ja valmis ehitasin talvel, väike jutuke ka kaasa

Nimelt siis 1991.a. 320i kupee tehasest. Nagu ikka Diamantschwartz Metallic. Auto on Lõuna-Prantsusmaalt Eestisse toodud 17.08.10. Seda autot omas pea 10aastat Andreas J, reg.nr-iga "424THZ", sinna sisse lasi Harri Lillevarsil poolpuuri teha ja tuunis siit sealt, kere oli ülikorralik ja polnud kunagi talve näinud. Enne müüki 2022.a. tõstis 2.0liitrise bensuka sealt vahelt välja ja pani erksama/uuema M54B30-ne. Siis omas seda autot Ken T, paar korda sõitis ja jäi samamoodi seisma, müüs selle 9kuud hiljem maha enne talve ja sai selle omanikuks keegi, kes sellest autost matsu ei jaganud. Kasutati kui talvepeetrit ja lõhuti igatpidi linnapeal. Auto nr alates 12.04.24 "885ARX".
Mina ostsin ta 14.04.23 Tallinnast niimoodi, et omanik lasi oma "sõbral" või kellegil selle enne ülevaadata, et kõik normis oleks ja näitas pabereid, pilte jne. Hakkasin mina siis kodupoole kimama rõõmsalt ja koju jõudes tunnen kuidagi, et parema jalg nagu tuline, terve keskkonsool ja käigukasti tunnel ka. Tõstsin ta ülesse ja võtsin käigukastil punni eest ja ülla ülla, välja tuli vähem kui pits käigukasti õli, see selleks. Kõik õnneks toimis ja puru sisse ei tulnud, Olin pääsenud ühesõnaga.
Kere oli ülikorralik, põhi, karbid, sillad, pagasiruum, jalgealune ja kapotialune kõik puhtad ja roostevabad. Olen suur 90-ndate ralli armastaja ja austaja, nimelt siis võtsin missiooniks omale teha DTM-inspireeritud projekt.
Kere käis vanade BMW-de taastaja juures maalritöödes ja värvimises. Tellisin vajalikud stanged/spoilad/liistud. Sisu sai natuke erilisema väljanägemise ja lähenemise. Nimelt alkantaara armatuur, keskkonsool, istmed, lagi jne. Kõik puhas käsitöö ja eritellimusena valmistatud. Umbes 3 kuud võttis aega. Mulle ei meeldi oma BMW-dele panna märke ja tähiseid kui ta ei ole eriline, nt "M","Alpina" või mis muu. Sellepärast ma läksin M-Tech 2 teed ja jätsin tavalised E30-ne tiivad ja ei toppinud M3-e stangesi ega tiibasi. Sai ainult tagaspoiler pandud M3 Evo oma.
Vanakooli Warsteiner õllereklaami kirjad, et mälestada E30 M3-e edukat võidusõidu ajalugu.
E30 DTM on valmis see suvi sõitma ja sai juba võetud uus projekt, mille kavatsen taastada ja korda teha. Sellest juba lähemalt järgmises postituses.
NB! Piltide pealt on uksepolstrid puudu
Nägudeni
