Cardo kirjutas: 29 Jaan 2024 21:38
Sellel on 2 põhjust, esimene on see, et klaaskiud kapotiga see õhu sissevõtt kippus lekkima ja kapotialuseid odööre endasse tirima ja teine põhjus on hoopis tehnilises muudatuses. Muidugit olemasolev ventikas oli ka nende puksimuredega ja B osa ventikad ei tasunud end ära selles kontekstis.
Ok, arusaadav.
Aga algatuseks mõõda siis bmw originaalpuhuri mootori voolutarve ära (Selle paadi puhuri andmetes on märgitud max draw 11A) siis tekib mingi võrdlusmoment. 11A on muidugi juba päris tummine voolutugevus, (originaalmootoril vist 30A kaitse) ma ise arvan et kui sa sellega ainult omale värsket õhku klaasile ja näkku tahad pumbata, on sellest juba maa ja ilm.
Edit: hakkas ennast ka see teema huvitama ja jõudsin otsaga ühte racing foorumisse kus samuti salongivent teemaks oli võetud. Seal keegi kiitis 170 ja 240 CFM tootlikusega pilsiventikaid. Järeldaks, et sul siin lingil toodud 320CFM tootlikusega mudel võiks siis suht suht vabalt selle töö ära teha?