E30 vedrud ? mis täpsemalt
E30 vedrud ? mis täpsemalt
Arvatavasti on tegemist E30 vedrudega, aga mina neid täpsemalt identifitseerida ei suutnud, kelle toode või mis vedru. Kõrgem või madalam. Pehmem või jäigem võrreldes standard vedrustusega ? Tuleb kellelegi tuttav ette ? Toodud on Hollandist kui sellest abi on.
Re: E30 vedrud ? mis täpsemalt
Lootsin, et see pähkel on piisoffkeik proffidele läbi hammustada. Ei mingit aimdust kes on tootja?, või on nendes numbrites ka mingit muud loogikat peale tootekoodi ?
Re: E30 vedrud ? mis täpsemalt
Mõigu KEK-i võistkond pakub, et tegu on Van den Berg'i nimelise tootjaga 
Numbrikombinatsioon peale tootekoodi võib, aga ei pruugi, olla valmistamise aeg.

Numbrikombinatsioon peale tootekoodi võib, aga ei pruugi, olla valmistamise aeg.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: E30 vedrud ? mis täpsemalt
Ja mõigu kekk saab punkti kirja ! Juhuu, see ta on. Kas seda kompaniid enam ei eksisteeri või mis see värk on aga minu guugel selle kompanii kodukat ei leia.
Ainus asine kirjatükk mis leidsin on siin (keri lehel alla poole kuni roosade piltideni ja siis kliki ülemisel):
https://e30-talk.com/topic/41311-teileg ... -den-berg/
Saan aru, et see roosa paber on vajalik väikestel itleritel selleks, et TÜV läbida, kui need vedrud all on. Seite3 on täpselt minu vedrude koodid kirjas. Jube loll on loll olla, aga kas keegi oskab siit välja lugeda, mingid parameetrid mis annaks aimu milline saab olema resultaat E30 all selle setiga ?
Ainus asine kirjatükk mis leidsin on siin (keri lehel alla poole kuni roosade piltideni ja siis kliki ülemisel):
https://e30-talk.com/topic/41311-teileg ... -den-berg/
Saan aru, et see roosa paber on vajalik väikestel itleritel selleks, et TÜV läbida, kui need vedrud all on. Seite3 on täpselt minu vedrude koodid kirjas. Jube loll on loll olla, aga kas keegi oskab siit välja lugeda, mingid parameetrid mis annaks aimu milline saab olema resultaat E30 all selle setiga ?
Re: E30 vedrud ? mis täpsemalt
Tundub selline "one size fits all" tüüpi b-osa. Ehk siis sobib nii 316, kui ka M3 ja nii standard- kui sportamortidele. Ja nii palju kui ma oma olematu saksa keele oskusega aru sain, siis tehnilise passi kirje jaoks tuleb peale vedrude paigaldamist auto kõrgus üle mõõta.
Nagu öeldakse - praktika on tõe kriteerium. Keerad alla ja saad teada.
Nagu öeldakse - praktika on tõe kriteerium. Keerad alla ja saad teada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D