
BMW e10 1502, '75 krad
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Sellise stsenaariumi korral jah, ei tasu enam peale väänata
Eriti kui kasutatakse uuema aja polte (loe, kvaliteet kõvasti alla käinud).

E10 2002
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Millegi pärast ei saa telefonis olles enam foorumisse sisse logida
, aga see selleks.
Seda 25kraadi asja ma ei teadnud ehk ei ole seda teinud. Ei lugenud seda ka kuskilt välja. Kui see nüüd tegemata jätta siis mis oleksid võimalikud tagajärjed?

Seda 25kraadi asja ma ei teadnud ehk ei ole seda teinud. Ei lugenud seda ka kuskilt välja. Kui see nüüd tegemata jätta siis mis oleksid võimalikud tagajärjed?
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Jah.Ruut kirjutas: 24 Aug 2021 07:35 Et lõikasid doonorilt jupi ja lasid teisele keevitada? Kas doonori võlliavad olid nii kulunud, et ei kannatanud kogu detaili kasutada?
Doonoril oli alumine osa suht kõvasti kinni ja lahti võttes sai see ka natuke rohkem kannatada kui oleks pidanud. Siis tunduski see tüki lõikamine ja keevitamine mõistlikum.
Ülemine osa jäi kõik komplektseks nii nagu ta oli.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Suure tõenäosusega ei juhtu midagi kui keeramata jätta. Aga sa saad ju veel vabalt peale keerata. Lase mootor töötemperatuurini soojaks, klapikambrikaas maha ja keera 25 kraadi juurde. Siis kõik korrektne ja ei jää midagi kripeldama, et valesti sai.krad kirjutas: 25 Aug 2021 19:53 Millegi pärast ei saa telefonis olles enam foorumisse sisse logida, aga see selleks.
Seda 25kraadi asja ma ei teadnud ehk ei ole seda teinud. Ei lugenud seda ka kuskilt välja. Kui see nüüd tegemata jätta siis mis oleksid võimalikud tagajärjed?
E10 2002
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Selguse mõttes, on Sul veel meeles, mitmes astmes ja palju momenti sa juba nendele poltidele keeranud oled?
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Panin hiljuti M10't kokku ja Victori poltidel ei olnud mingit soojalt "pealepingutamist" ette nähtud. Lähtusin juhistest mis olid poltidega kaasas! Kõige hullem mis saab juhtuda on mõni polt sinna puruks keerata!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Sellest on nüüd tükkaega möödas ja ausalt öeldes ei mäleta enam kuidas täpselt sai. Kindlasti ei saanud 25kraadi keeramist tehtud sest vastav tööriist mul puudub,max. kirjutas: 26 Aug 2021 06:24 Selguse mõttes, on Sul veel meeles, mitmes astmes ja palju momenti sa juba nendele poltidele keeranud oled?
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Samas mõõdus polte kasutavad erinevad mootorid ja nii kergesti need tegelikult katkeda ei tohiks. M30 mootoril on näiteks vaja soojalt peale keerata 30-40kraadi.Priit kirjutas: 26 Aug 2021 08:58 Panin hiljuti M10't kokku ja Victori poltidel ei olnud mingit soojalt "pealepingutamist" ette nähtud. Lähtusin juhistest mis olid poltidega kaasas! Kõige hullem mis saab juhtuda on mõni polt sinna puruks keerata!
Aga samas olen ka kuulnud, et poltide kvaliteet on kõvasti alla käinud ning tean inimest kes on edukalt originaalpolte mitu ringi kasutanud. Et parem vist karta kui kahetseda

E10 2002
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Proovisin täna 25kraadi peale keerata aga otsustasin selle tegemata jätta. Nimelt esimese poldi juures see jõud mis ma rakendama pidin oli minu silmis ülemäära suur ja ei tahtnud riskida polid puru keeramisega või mingi muu jama hakkama saamisega. Eks tulevik näitab kas oli õige otsus või mitte.
Ja ka sellel on niimodi. Panin kogu hoovastiku külge ära ja gaasipedaal hakkas suhteliselt sujuvalt liikuma.Arvo kirjutas: 07 Aug 2021 23:48 Ma ei tea kuidas sellel konkreetsel karpal on, aga üldiselt on ka karpa sees vedru, mis tõmbab seguklapi tagasi algasendisse. See lisajõud võib olla piisav, et gaasipedaal normaalselt liikuma hakkaks.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Vahepeal siis mootorit näppides ja häälestades otsustas ventika tiivik ühe labaga radikaraami alumises osas ära käia. Juhtus see siis sellel hetkel kui sai natuke rohkem pööret antud. Õnneks radikas jäi terveks aga tiivik tuli uus muretseda. H2.ee´s sai A-varuosana väga mõistliku hinnaga.
Pärast vanat tiivikut vaadates siis jah, üks laba oli teistest ikkagi paindes mida ei oskandki algul külge pannes vaadata.

Küll aga suurem saavutus on see, et pidurid süsteem on nüüd kõik valmis ja täiesti toimiv. Uurisin nii mitmestki kohast suportite taastamise kohta. Tuleb välja, et vist väga p* * * töö. Osad kohad jätsid lihtsalt kirjadele vastamata ja ühe ettevõtte klienditeenindus jättis väga sügavalt soovida tänu millele kadus ka isu ära selle ettevõtte teenust tarbida.. Aga lõpuks leidsin hea koha ja tehtud need saidki.

Aga mis peamine. Esimest korda sain ma selle autoga reaalselt sõita
Küll 15m. garaažist välja ja 15m. tagasi garaaži, aga ikkagi. Tunne oli võimas! Hetkeks tekkis juba tunne, et klaasid ette, istmed sisse ja valmis ta ongi. Aga tegelikkuses on teha veel piisavalt.
Pärast vanat tiivikut vaadates siis jah, üks laba oli teistest ikkagi paindes mida ei oskandki algul külge pannes vaadata.

Küll aga suurem saavutus on see, et pidurid süsteem on nüüd kõik valmis ja täiesti toimiv. Uurisin nii mitmestki kohast suportite taastamise kohta. Tuleb välja, et vist väga p* * * töö. Osad kohad jätsid lihtsalt kirjadele vastamata ja ühe ettevõtte klienditeenindus jättis väga sügavalt soovida tänu millele kadus ka isu ära selle ettevõtte teenust tarbida.. Aga lõpuks leidsin hea koha ja tehtud need saidki.

Aga mis peamine. Esimest korda sain ma selle autoga reaalselt sõita

Küll 15m. garaažist välja ja 15m. tagasi garaaži, aga ikkagi. Tunne oli võimas! Hetkeks tekkis juba tunne, et klaasid ette, istmed sisse ja valmis ta ongi. Aga tegelikkuses on teha veel piisavalt.
BMW e10, 1502