Selle teema võib nüüd lukku panna.
Selle teema võib nüüd lukku panna.
Auto sai toodud saksast 2005a. mais.Värviks on Achatgrün metallic.
160kw variant(DC71) manuaal.LSD 3.07.
Parem külg on kergema paugu saanud.
Kroom liistud parema külje uste ja tiiva peal asendatud shadowline liistudega
Siia tuues kaotati tee peal üks esipampri konksu kate ka ära 545.-jälle raha vähem.
Lisadest oli peal ainult tuledekorrektor(mis ei tööta,üks mootor ka puudu) ja must sportnahksisu,mille müüsin maha,sest oli vana ja praguline,praegu sees must riidest M sportsisu.Mingi el.antenn on ka paremaesitiiva all peidus aga seda asja uuritakse kas töötab,kust töötab.
Vaja paigaldada el.aknad,klaasist el.luuk ja kompuuter(OBCII).
Vahetatud veermikus pea kõik detailid.Kasutasin E34 ülemisi õõtshoobasi ja E28 M5 õõtsapukse ja roolivarras on ka E34 oma.Alla sai pandud Koni kollased amordid,ette E28,taha E34 omad(5mm jämedam,10mm pikem ja 20mm pikem varras aga sobib),sest e28-le enam ei toodeta.
Punased vedrud(Kilen) madaldusega 35/40.
Mootor ei töödanud korralikult,põhjuseks rikutud süüteanduri otsad.
Otsustasin üldse teha natuke asjad ringi.Sai hangitud E34 kaas,koos kolle ja pritsega.Miks?Sellepärast,et E34/E32 3,5 kaanes on suuremad sisselaskeklapid 47mm(E28 3,5-sel on 46mm)ja kanalid parema voolavusega ja pihustid on ka suuremad 220cc v. E28 3,5 185cc.Et siis vaadata mis välja tuleb.
Surveaste küll langeb e34 kaane tõttu(10 ja 9 vahel)aga see on väike vahe.
Mootoris siis viimases remontmõõdus kõrged kolvid 92,47mm.
Paar nädalat tagasi sai mootor kokku ja töötab,klapid vaja sisse sõita ja uuesti ära regullida.Nukk,nookurid jäid vanad.
Saksas autot tuunitud 2,8i hoorattaga,jätsin külge.
2,8i hooratas kaalub 6,7 kg ja 3,5i hooratas kaalub 10,0 kg,keegi võiks 2,5i hooratta ka ära kaaluda huvitav teada palju kaalub.
Kui midagi meelde tuleb täiendan.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318
160kw variant(DC71) manuaal.LSD 3.07.
Parem külg on kergema paugu saanud.
Kroom liistud parema külje uste ja tiiva peal asendatud shadowline liistudega
Siia tuues kaotati tee peal üks esipampri konksu kate ka ära 545.-jälle raha vähem.
Lisadest oli peal ainult tuledekorrektor(mis ei tööta,üks mootor ka puudu) ja must sportnahksisu,mille müüsin maha,sest oli vana ja praguline,praegu sees must riidest M sportsisu.Mingi el.antenn on ka paremaesitiiva all peidus aga seda asja uuritakse kas töötab,kust töötab.
Vaja paigaldada el.aknad,klaasist el.luuk ja kompuuter(OBCII).
Vahetatud veermikus pea kõik detailid.Kasutasin E34 ülemisi õõtshoobasi ja E28 M5 õõtsapukse ja roolivarras on ka E34 oma.Alla sai pandud Koni kollased amordid,ette E28,taha E34 omad(5mm jämedam,10mm pikem ja 20mm pikem varras aga sobib),sest e28-le enam ei toodeta.
Punased vedrud(Kilen) madaldusega 35/40.
Mootor ei töödanud korralikult,põhjuseks rikutud süüteanduri otsad.
Otsustasin üldse teha natuke asjad ringi.Sai hangitud E34 kaas,koos kolle ja pritsega.Miks?Sellepärast,et E34/E32 3,5 kaanes on suuremad sisselaskeklapid 47mm(E28 3,5-sel on 46mm)ja kanalid parema voolavusega ja pihustid on ka suuremad 220cc v. E28 3,5 185cc.Et siis vaadata mis välja tuleb.
Surveaste küll langeb e34 kaane tõttu(10 ja 9 vahel)aga see on väike vahe.
Mootoris siis viimases remontmõõdus kõrged kolvid 92,47mm.
Paar nädalat tagasi sai mootor kokku ja töötab,klapid vaja sisse sõita ja uuesti ära regullida.Nukk,nookurid jäid vanad.
Saksas autot tuunitud 2,8i hoorattaga,jätsin külge.
2,8i hooratas kaalub 6,7 kg ja 3,5i hooratas kaalub 10,0 kg,keegi võiks 2,5i hooratta ka ära kaaluda huvitav teada palju kaalub.
Kui midagi meelde tuleb täiendan.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318
Viimati muutis indrek, 10 Mai 2007 13:55, muudetud 9 korda kokku.
EX M535i 1985.
Võrreldes minu omaga ikka suht prillikivi su autoindrek kirjutas:Prillikivist on asi kaugel,autol mõned roostekohad ja pagassipõhi on ussitanud.Teen pildid nendest kohdatest.Indreku m535te olen saan veidi vaatada, näppida ja tegmist tõeliselt ilusa ja hästi säilinud m535ega.
Chippi pole ikka kätte saanud,aju laiali

E28 525e & E28 535i
Re: BMW M535i E28 1985a. Indrek
Oled selles kindel, et M30 hoorattad on erineva kaaluga? Mul mingi aeg olid E28 pealt pärinevad 3,5 ja 2,8 hoorattad kõrvuti, käega kaaludes vahet küll ei teinud, seepärast saigi veidi treialil hooratast kergemdaks teha lasta... ma pole küll enam kindel, et selle kasutusse ka võtan kuna enda autole plaan tugevam sidur panna ja seega võib selliselt kergendatud hooratas nõrk jäädaindrek kirjutas: 2,8i hooratas kaalub 6,7 kg ja 3,5i hooratas kaalub 10,0 kg,keegi võiks 2,5i hooratta ka ära kaaluda huvitav teada palju kaalub.

Samas on muidugi võimalik, et mu autot oli samuti keegi 2,8 kergema hoorattaga tuuninud

Kas esimese hooratta jätsid alles? mõned entusiastid on sellest samuti loobunud või kergemaks treinud, ise küll kardan, et selliselt tjuunitud auto pole linnas enam kuigi mugav sõita
E10 2002
Milline on esimene?Kas esimese hooratta jätsid alles?
Sai eraldi ära kaalutud hoorattad üks oli 3,5-se küljest ja teine oli 2,8 küljest.
3,5-se hoorattal on taga(või ees oleneb kummalt poolt vaadata) paksem osa(ei oska paremini seletada) 2,8-sal see puudub.
Äkki on aastate lõikes midagi muudetud 2,8 oli 82a. ja teine 84/07.3,5-sed olid 85a.
84/09 muudeti ju E28 juures mõningaid asju.
See nädal peaks kaamera kätte saama,teen paksemast hoorattast pildi.
EX M535i 1985.
Esimese hooratta all mõtlesin nn damperit.
Kontrollisin huvi pärast ETK-st ja avastasin, et seal on ka kõigi detailide päris täpsed kaalud sees... ning tõsi ta on, 3,5 mootoril on olnud läbi aja erineva raskusega hoorattad. 78-80 oli kõigil M30 mootoritel sama 6,9kg, 80-84 oli 3,5 mootoril 7,4kg ja 84 ning uuematel siis 10 kg hooratas
Minu jaoks tegelikult pisut arusaamatu selline kaalu suurendamine , mootori näitatjad on ikkagi ligiläedaselt kogu aeg samad olnud.
Kontrollisin huvi pärast ETK-st ja avastasin, et seal on ka kõigi detailide päris täpsed kaalud sees... ning tõsi ta on, 3,5 mootoril on olnud läbi aja erineva raskusega hoorattad. 78-80 oli kõigil M30 mootoritel sama 6,9kg, 80-84 oli 3,5 mootoril 7,4kg ja 84 ning uuematel siis 10 kg hooratas

E10 2002
Damperit ei puudu. Pildid hoorattast 10,0 kg.Esimese hooratta all mõtlesin nn damperit.
Pöial on siis selle osa peal mida vanemal või 2,8-sal pole.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/adf
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/adg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/adh
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/adi
EX M535i 1985.
Juhtus täna selline s..t lugu,et tõstsin juhipoolse esinurga tungiga sisse
.Loodan et juhtmed viga ei saanud,vigastusi näha polnud.
Hapu lugu kui midagi lühisesse läheb või maha kärssab.
Sai ka lõpuks chipi peale proovitud,natuke erksamaks läks minek.
Hetkel puudub piiraja,selle peaks paari päeva pärast peale saama.
Selle chipiga on praegu see jama,et see nõuab lambda andurit,mida mul aga pole.Aga võibolla saab selle ümber teha,on paar varianti.
Homme pesen auto puhtaks ja teen pildid.

Hapu lugu kui midagi lühisesse läheb või maha kärssab.
Sai ka lõpuks chipi peale proovitud,natuke erksamaks läks minek.
Hetkel puudub piiraja,selle peaks paari päeva pärast peale saama.
Selle chipiga on praegu see jama,et see nõuab lambda andurit,mida mul aga pole.Aga võibolla saab selle ümber teha,on paar varianti.
Homme pesen auto puhtaks ja teen pildid.
EX M535i 1985.
Täna tuli välja siis selline lugu tagapütt on täitsa mäda,kuna sai lähemaks uurimiseks ka lahti lõigatud siis kokku ma seda enam ei pane.Mõttetu vaev.
Nii,et kokkutulekule tuleb tulla ilma tagapütita kui just uut pütti enne kätte ei saa(homme UM-i tellima).
Oleks seda jama teadnud poleks ennem näppima hakanud.
Sai ka ära maitstud madala auto mõnud eesti teedel,tulemuseks ära freesitud karteripõhi(õnneks terve aga tihend hakkas lekkima),õiltaseme anduris väike mõlk ja parem alumine õõts sai paugu.
Nii,et kokkutulekule tuleb tulla ilma tagapütita kui just uut pütti enne kätte ei saa(homme UM-i tellima).
Oleks seda jama teadnud poleks ennem näppima hakanud.
Sai ka ära maitstud madala auto mõnud eesti teedel,tulemuseks ära freesitud karteripõhi(õnneks terve aga tihend hakkas lekkima),õiltaseme anduris väike mõlk ja parem alumine õõts sai paugu.
EX M535i 1985.