B35 plokil puuduvad mõlemal pool üks mootori käpa kinnitus. Sai igasuguseid variante kaalutud, lõpuks otsustasime kõige lihtsama variandi kasuks. Põhimõtteliselt panime paksust metallist plaadid käpa ja motori vahele ja ploki poolt jäigi ainult kolme poldiga hoidma. Hiljem siis kahetsen, kui läbi augu sõites mootor põrandale kukub.

Sellest tegevusest vist unustasingi pilti teha. Sisse laske kollektor tugi nõudis samuti adapterit. Lihtne lahendus, aga siiski suutsime mitu õhtut nende adapterite peale kulutada. Siin pildil näha poolraam ja adapterid kuivavad.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Adapterid tegid mootori käpa majandust natuke laiemaks. Freesisin puu-töö riistadega motori käppasid natuke õhemaks.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Pisut veel viilimist ja aukude suuremaks uuristamist, istus kogu kompott e23 poolraamile väga hasti.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
No sobitame selle kompoti siis auto külge.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Great success.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Siis tuli hakata lahtiseid otsi üks haaval kokku punuma. Kohe selgus, et stsabilisaatori varras põrkab rooli võimu pumbaga kokku. e23 pump ei taha kuidagi b35 külge sobida. Samuti on pumba voolikute ühendused hoopis teist sugused. Kaalusime e23 pumbale ise kinnitus ehitada, aga see tunds liiga keeruline ja aja kulukas. Esialgu eemaldasime stabika ja tegime custom vooliku üle minekud. Alustasin poldi treimisega.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
järgmiseks, leidsin vajalikud osad vanadest varudest ja suvalisest toru juppidest.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Siis jupid kokku keevitada ja värv peale.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Sobis nagu valatult ja ei lekkinud. Ainuke probleem, et voolikud said tagurpidi. Peale vool läks surve poole peale ja surve pool peale voolule.

Ehk siis sain täpselt sama asja ühe korra veel läbi teha. Tuju pahur ja pilt teha ei viitsinud.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Järgmine suurem mõistatus oli jahutus süsteem. See kaane taha polditud põlv oli läbi roostetanud, ning uuena saada ei ole. e28 oma ei sobi ja b35 kaanel on seal pime ees. Üritasin kasutatud juppi leida tulutult. Kaalusin selle parandamist, aga see tegevus tundus liiga aja kulukas. Ma ei tea täpselt mis materialist see tehtud on ja kas ma seda keevitada saan.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
e23 jahutus süsteem on omadega täiesti läbi. Nii jahuts kui salongi radikas lekivad. Kõik voolikud ja paisu paak vajavad vahetust. E23 paisu paak on haruldane ja kallis. Tundus kõige lihtsam esialgu olemasolevatest juppidest see süsteem kuidagi tööle saada. Vähemalt kuni ülevaatuse tehtud saab ja siis võibolla kunagi hiljem see asi uuesti üle vaadata. B35 voolikud olid heas korras ja üks e28 radikas oli ka olemas. Radikad on sarnased, aga siiski oli tegemist üksjagu, et see normaalselt sobima saada.
e34/32 juppide saadavus on palju parem, ning proovisin võimalikult palju neid voolikuid kasutada. Vanadest varudest leidsin sobivaid voolikuid juurde, ning vanast jalgratta raamist treisin vooliku adapterid.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Natuke töötlemist minu lemmik tööriistaga.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Ja ongi valmis.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
E34 paisu paak pea-aegu sobib, aga mitte päris. Ruumiga on kitsas ja modifitseerida oli vaja. Aga lootust on, et saab selle paisu paagiga hakkama. See on hea, sest e34/32 paisu paak on odavam ja palju parema saadavusega, kui e23 versioon.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr
Palju on tehtud ja palju on veel teha. Ma hoiatan, et ma räägin siin sellest tegevusest väga lihtsustatud versioonina. Tegelikkus on palju raskem. Igat samma suutsin mitu korda teha, enne kui lõpliku versioonini jõudsin. Iga samm ei ole olnud loogiline. Kaalusime, mõtlesime ja katsetasime erinevaid lahendusi. Kõige raskemad on need väikesed asjad. Väikesed muudatused tähendavad tihti suurt aja kulu. Õhtuti pari tunni kapa ehitades, haihtuvad nädalad ilma suurema progressita. Siin on üks pilt aja kulu illustreerimiseks. Auto pole veel kaugeltki valmis, kuid ämblik on suutnud vahepeal suurepärase võrgu punuda, muneda, ning pojad munast kooruda.
Untitled by
Tiit Saul, on Flickr