BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
M70'l saad sa silmusvõtmega heal juhul mõnele üksikule ligi
Aga sellistena tulid nad maha, ma ei tea kas mõtlesid neid: Ok, need pole päris samast kohast kus viidatud tikkude mutrid, aga nad siiski olid kõik selles stiilis.
Edit, leidsin ka pildi õigetest mutritest, ja need olid vasksed:
Aga sellistena tulid nad maha, ma ei tea kas mõtlesid neid: Ok, need pole päris samast kohast kus viidatud tikkude mutrid, aga nad siiski olid kõik selles stiilis.
Edit, leidsin ka pildi õigetest mutritest, ja need olid vasksed:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Need on sul veidralt ära ussitanud jah. Ma olen vanemate (M30 M20 M10) pealt täitsa söödavad mutrid veel kätte saanud. Osadel on küll oskajate poolt kandid maha keeratud (nagu sellel pildil) aga enamus on teisele ringile läinud.
Kui M70-l ruumi kollektori ümber vähe, olekski nr 12 mutter äkki lahendus ?
M10-l torukollektoriga oli pigem vastupidi, ülemise rivi sai jah padruniga keerata, alumised kõik lühikese lehtsilmusega. Igavene nikerdamine.
Kui M70-l ruumi kollektori ümber vähe, olekski nr 12 mutter äkki lahendus ?
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Väike pildiseeria genekate värskendusest
Tehnilise korrasoleku jätsin hiiu generaatoriremondi butiigi meestele, ise tegin visuaali korda
Nende juppidega tuleks midagi ette võtta
Väike genekas läks ka uuesti pilbasteks
Puhastatud aludetailid
Nice face
Väikest generaatorit ei leiutanud engineerid spetsiaalselt e31/e32'e jaoks vaid see võeti lihtsalt motomeeste riiulist - kui ma õigesti mäletan, siis K1'e pealt
Tehnilise korrasoleku jätsin hiiu generaatoriremondi butiigi meestele, ise tegin visuaali korda
Nende juppidega tuleks midagi ette võtta
Väike genekas läks ka uuesti pilbasteks
Puhastatud aludetailid
Nice face
Väikest generaatorit ei leiutanud engineerid spetsiaalselt e31/e32'e jaoks vaid see võeti lihtsalt motomeeste riiulist - kui ma õigesti mäletan, siis K1'e pealt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
On sul teada, mis seal nii hullult voolu võtab, et 140A genekast väheks jääb? Süüde ja mootori juhtimine ei tohiks minuteada eriline tarbija olla. Ja muus osas ei ole ju 750 juures midagi märkimistväärselt erinevat näiteks täislisadega 735i elektrist? Või jääb mul midagi kahe silma vahele?
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Ainus asi, mida täislisadega 735i'le konkreetselt osta ei saanud on tagumine kliimaseade. Teine aspekt on see, et kui 735i'le lisasid võetigi, siis ilmselt reeglina mitte täiskomplekti, muuhulgas 4x el. iste, 4x istmesoojendus, mitmekonponentne helisüsteem, telefon jne.
Minu meelest kõige olulisem on see, et lisagenekas töötab ka reservseadmena ja põhigeneraatori rikke korral sõit jätkub. Kahe aku osas ma ei teagi, kuidas nad ühendatud on - kas vajadusel võetakse "lisapauku" ka tagumisest akust.
BTW, tagumine aku sai selline ostetud: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -470-bosch
Minu meelest kõige olulisem on see, et lisagenekas töötab ka reservseadmena ja põhigeneraatori rikke korral sõit jätkub. Kahe aku osas ma ei teagi, kuidas nad ühendatud on - kas vajadusel võetakse "lisapauku" ka tagumisest akust.
BTW, tagumine aku sai selline ostetud: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -470-bosch
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
No see väike genekas võiks vähe asisem olla. Mul lõppes suur genekas ära. Kuidagi veab koju ära küll läbi häda. Mingeid tarbijaid järgi olla ei saa eriti. Abs lülitub isegi tagand ära...
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Mingi valik pilte, mida ma ei oska mingisse teemasse panna
Leegitorude kinnitused olid algselt sellised:
Uued on pisut erinevad:
Hea et mõningaid juppe uuena saadaval on. Vanu nässakaid poleks kuidagi osanud taastada
Esituled valmis
Before...
and after:
Roolivõimu ja nivoosüsteemi paak:
Väljalaskekollektori ja leegitoru vahelised kinnitused:
Leegitorude kinnitused olid algselt sellised:
Uued on pisut erinevad:
Hea et mõningaid juppe uuena saadaval on. Vanu nässakaid poleks kuidagi osanud taastada
Esituled valmis
Before...
and after:
Roolivõimu ja nivoosüsteemi paak:
Väljalaskekollektori ja leegitoru vahelised kinnitused:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Jätkan mootori esikaanega. Kui kõik jupid said puhastatud, siis otsisin välja poldid-mutrid, komplekteerisin ajutiselt ära nii palju kui võimalik. Mingi süsteemiga peab ju selles miljonitükilises pusles ellu jääma.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Kas kellelgi on soovitust, kuidas sellisest kleepsust replica saada ilma et "noh, tõsta vektorisse ja saada trükifail"?
Ebay's ega mujal pole silma jäänud
Ebay's ega mujal pole silma jäänud
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Kleepsu kohta ei oska soovitada peale selle mida juba pakkusid.
Aga küsimus kus firmas galvaanikat oled lasknud teha?
Igaljuhul ilus tulemus ja silm puhkab.
Aga küsimus kus firmas galvaanikat oled lasknud teha?
Igaljuhul ilus tulemus ja silm puhkab.
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Galvaaanika olen lasknud alati Voltas/Avexis teha. Kui asjad on ilusti puhtad ja tädide vastu kena olla, siis tuleb ka tulemus parem
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
See eelnev siin on suures osas olnud tühi-tähi, mutritega mängimine. Tegevuse suurem eesmärk oli mul ikkagi plokikaanetihendi vahetamine
Kui jõuagregaat sai august välja visatud, jäi alles kole auk. Vaatepilt oli tõeliselt õõvastav. Koheselt oli selge, et tuleb teha mõningaid värviparandusi.
Aga enne valguse saabumist läks veel tükk aega pimedamaks. Ehk siis väljarookimist siin veel jagub
Kui jõuagregaat sai august välja visatud, jäi alles kole auk. Vaatepilt oli tõeliselt õõvastav. Koheselt oli selge, et tuleb teha mõningaid värviparandusi.
Aga enne valguse saabumist läks veel tükk aega pimedamaks. Ehk siis väljarookimist siin veel jagub
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Peale põhjalikku kasimist nägi lihtsam pool juha üsna puhas välja
Teisele poole vaadates hakkas pea valutama
No siis tuli järelikult lihtsama poolega algust teha
Peale pikka ja põhjalikku mediteerimist ning eneseotsinguid hakkas ka vasak pool edenema
Sai hea
Teisele poole vaadates hakkas pea valutama
No siis tuli järelikult lihtsama poolega algust teha
Peale pikka ja põhjalikku mediteerimist ning eneseotsinguid hakkas ka vasak pool edenema
Sai hea
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Võrreldes mu eelnevate projektikestega on antud isendil kapoti all meeletu kogus torusid ja voolikuid. Enamusega oli ikka kõvasti nuputamist, milline lähenemisnurk võtta. Näiteks selline, mida pakuksite?
Või selline:
Paljude torude lahtivõtmisesse mul usku polnud, et metallosad eraldi tsinkida. Otsustasin kompromissina tehasest tsingitud osa ära värvida.
Q: How do you eat an elephant?
A: One bite at a time!
Või selline:
Paljude torude lahtivõtmisesse mul usku polnud, et metallosad eraldi tsinkida. Otsustasin kompromissina tehasest tsingitud osa ära värvida.
Q: How do you eat an elephant?
A: One bite at a time!
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
mis värvi kasutad selliste kapotialuste vidinate katmiseks?
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Täpselt samasugune kliima toruisolatsioon saadaval kõikides külmutusseadmeid ja soojuspumba tarvikuid müüvates ettevõtetes, kaasa arvatud näit. onninen.Enamusega oli ikka kõvasti nuputamist, milline lähenemisnurk võtta. Näiteks selline, mida pakuksite?
Iseasi on see isolatsioon peale meelitada juhul kui toru otstes muttrid aga peaks õnnestuma mõne väikse nipiga.
e6 2000 Touring `73
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Pisikeste asjade tegemiseks olen kasutanud Devorist ostetud kahekomponentseid spraypudelis värve.
Mul on ajaga seal mingid oma retseptid välja kujunenud - piduritoru tumeroheline, kapotialuse toru kuldne ja pidurisupporti vaskne
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Paljud sõlmed olid nii mitmest eri kohast tuksis, et... noh, imetlusväärne
Hea näide oli jahutusvedeliku tsirkulatsioonipump.
Liitmikud - üks ots murdunud, teine mineku peal:
Pistik katki. Kapotialused pistikud olid tegelikult kõik suuremal või vähemal määral katki.
No comments
Lisaks oli mõraga märga ja kuiva tsooni ühendav plastosa (tähendaks jah. vedeliku leket) ja last but not least - mootor ei käinud ringi
Hea näide oli jahutusvedeliku tsirkulatsioonipump.
Liitmikud - üks ots murdunud, teine mineku peal:
Pistik katki. Kapotialused pistikud olid tegelikult kõik suuremal või vähemal määral katki.
No comments
Lisaks oli mõraga märga ja kuiva tsooni ühendav plastosa (tähendaks jah. vedeliku leket) ja last but not least - mootor ei käinud ringi
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Pole ilmselt eriline pingutus leida 10 erinevust:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Nagu oleks sama toode, aga ei ole ka
Õlipump puhtaks ja läheb lahkamisele
Hammakad viitavad keskmisest raskemale elule
Kadunud nukkvõlli tükid leidsin üles
See pump ei läinudki lõpuks kasutusse. Reservis leidus parem.
Kuna esistange oli maas, siis tegin ajaviiteks otsad korda. Näha nad ei jää:
Kaks võimalust kliimatorud ilusaks saada. Puhastada ja värvida või lajatada rahakotiga. Mina tegin mõlemat
Õlipump puhtaks ja läheb lahkamisele
Hammakad viitavad keskmisest raskemale elule
Kadunud nukkvõlli tükid leidsin üles
See pump ei läinudki lõpuks kasutusse. Reservis leidus parem.
Kuna esistange oli maas, siis tegin ajaviiteks otsad korda. Näha nad ei jää:
Kaks võimalust kliimatorud ilusaks saada. Puhastada ja värvida või lajatada rahakotiga. Mina tegin mõlemat
323i, 320 Baur & 750iAL Highline