M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
az3
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Juun 2020 09:00

M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitus Postitas az3 »

Tere,
Kuna autol enda originaalpump on õhtal, siis on turul mitut varianti paagivälist pumpa võimalik osta, nt 044, boschi oma jne. Keegi oskab öelda mitu bari see mootor tahab?

Tänan!
TUUR
Postitusi: 102
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitus Postitas TUUR »

Kütusesurve regulaator hoiab 3 bar. Originaal pumbad suudavad vast midagi 10 bar kanti ära toota, kui vooliku tangidega kinni pigistad. :)
Bosch 044 peaks asja ära ajama küll, kuigi originaal vabalt-hingavale mootorile natuke üle-pingutamine. Igatahes mul samatüübi mootori peal 044 toimib.
044 vajab torustiku ja kinnitusega möllamist, et normaalselt algsesse asukohta sobiks. Ja vajab kindlasti klambri ja pumba vahele kummi ja ka pumbaraam olgu kummipuksidel. Muidu ajab see undamine üsna kiirelt hulluks.
az3
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Juun 2020 09:00

Re: M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitus Postitas az3 »

Tänud vastuse eest! Kuid mis eesmärk on paagisisele pumbal? Mul see ka tuksis...
TUUR
Postitusi: 102
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitus Postitas TUUR »

Paagisisene annab alustuseks suurele pumbale kütuse ette, et suur pump ei peaks alustuseks õhku pumpama. Kui torustik paagist - välise pumbani on kütusega täidetud, siis muutub paagisisene pump põhimõtteliselt kasutuks ja 044-puhul ilmselt isegi takistavaks elemendiks.

Muidugi kogu üritus on võimalik ümber teha, nii, et jääbki ainult paagisisene pump. Ise pole proovinud, aga ilmselt E34 pumba saab sinna vähese vaevaga asemele ja siis võid põhja-aluse sirge torujupiga asendada.
Arvo
Postitusi: 1212
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitus Postitas Arvo »

Selle Boschi racing pumba peale pole enamikel juhtudel mõtet raha raisata, isegi kui vabalthingava tuunimiseks läheb. Kallim, mürarikkam ja standardkinnitustega ei klapi. Lisaks veel pikem, mul tekitas see asjaolu isegi rohkem aretamist kui suurem läbimõõt.
E24 635CSi | E10 2002 | K100 rs
Vasta