Aga korra õnnestus siiski käed mustaks teha. Huvi pärast ostsin uuema generatsiooni pihustid. Originaalidel on kehva "spray pattern" ja tiksuvad valjult nagu reguleerimata klapid. Uuemad pihustid on pärit mingi Fordi pealt, voolavad gramm rohkem kütust ja töötavad vaiksemalt.


Kuigi toote kood oli kõigil pihustitel sama, oli ühel ikkagi väike visuaalne erinevus. Kiiruga ehitasin rakise, et silmaga näha pihusti tööd.
Esimese testi tegin originaal pihustitega. Pihustid voolasid kuni 50% erinevusega



Egas midagi. Uus test uute pihustitega. Üllatusena ei ole needki võrdsed.



Siis taipasin, et aku pinge on madal ja värske akuga voolasid uued pihustid võrdselt. Testisin paar korda nii 100% avatult kui ka lülitiga klõbistades.

Võimalik, et esimesed testid olid ebavõrdsed madala toite pinge tõttu, aga ma ei viitsinud vanu pihusteid uuesti testima hakata, et selles veenduda. Igal juhul lõpp kokku võttes uued pihstid voolavad võrdselt ja "spray pattern" on palju parem kui originaal pihustitel.
Kuna uued pihustid on natuke lühemad, viilisin kütuse lati augud ovaalseks, et kõik õiges kohas istuks.

Pihusti augud sisse laske kollektoris olid kole kakased, mis sai puhastatud sellise asjaga.


Samuti vahetasin kütuse voolikud uute vastu. Uued voolikud ootasid sahtlis juba aasta aega, aga alles nüüd sain jaole.



Paar nädalat tagasi ma seda tegin, aga testi sõitu ma pole veel teinud. Käima ta läks ja tühi käigul käib mootor paremini kui varem, ning oluliselt vaiksemalt tiksuvad.