Aga korra õnnestus siiski käed mustaks teha. Huvi pärast ostsin uuema generatsiooni pihustid. Originaalidel on kehva "spray pattern" ja tiksuvad valjult nagu reguleerimata klapid. Uuemad pihustid on pärit mingi Fordi pealt, voolavad gramm rohkem kütust ja töötavad vaiksemalt.
IMG_5446 by Tiit Saul, on
IMG_5442 by Tiit Saul, on FlickrKuigi toote kood oli kõigil pihustitel sama, oli ühel ikkagi väike visuaalne erinevus. Kiiruga ehitasin rakise, et silmaga näha pihusti tööd.
Esimese testi tegin originaal pihustitega. Pihustid voolasid kuni 50% erinevusega
IMG_5448 by Tiit Saul, on FlickrEgas midagi. Uus test uute pihustitega. Üllatusena ei ole needki võrdsed.
IMG_5450 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_5451 by Tiit Saul, on Flickr Siis taipasin, et aku pinge on madal ja värske akuga voolasid uued pihustid võrdselt. Testisin paar korda nii 100% avatult kui ka lülitiga klõbistades.
IMG_5452 by Tiit Saul, on FlickrVõimalik, et esimesed testid olid ebavõrdsed madala toite pinge tõttu, aga ma ei viitsinud vanu pihusteid uuesti testima hakata, et selles veenduda. Igal juhul lõpp kokku võttes uued pihstid voolavad võrdselt ja "spray pattern" on palju parem kui originaal pihustitel.
Kuna uued pihustid on natuke lühemad, viilisin kütuse lati augud ovaalseks, et kõik õiges kohas istuks.
IMG_5469 by Tiit Saul, on FlickrPihusti augud sisse laske kollektoris olid kole kakased, mis sai puhastatud sellise asjaga.
IMG_5471 by Tiit Saul, on Flickr
IMG_5470 by Tiit Saul, on FlickrSamuti vahetasin kütuse voolikud uute vastu. Uued voolikud ootasid sahtlis juba aasta aega, aga alles nüüd sain jaole.
IMG_5473 by Tiit Saul, on Flickr Huvitav tähele panek on see, et vanad pihustid on kaetud seest mingi rooste taolise ollusega. Samas kummi tihendid olid väga pehmed.
IMG_5524 by Tiit Saul, on FlickrPaar nädalat tagasi ma seda tegin, aga testi sõitu ma pole veel teinud. Käima ta läks ja tühi käigul käib mootor paremini kui varem, ning oluliselt vaiksemalt tiksuvad.

































