Ei usu, et keegi selle foorumi külastaja EBK foorumis ei käi aga siiski - mine sa tea (EBK-s sama asi):
Kuna kaugele kaugele sõites satus lennugraafik just nii olema, et tuli päev Münhenis veeta siis oleks ju lausa patt olnud BMW muuseumis käimata jätta
Kahjuks oli muuseum kinni ja ehitavad uut aga õnneks päris tühjade kätega tagasi ei pidanud tulema- väikses hallis oli siiski osaline väljapanek olemas
noh - selle piltide vaatamisega vaevalt, et mingeid sügavaid emotsioone kaasneb - pilte on ju ennegi nähtud
kuigi tundub, et vaadata oli sel piiratud väljapanekulgi suht palju.
muidugi IRL selliseid masinaid näha - siit alates võime rääkida elevusest
nuga kirjutas:
Mis seal kangide taga ikka niiväga... oleks sellised oma garaažis siis...
No kui endal M1 garaazis seisaks siis sellele ehitaks vist klaaskapi ümber ja käiks aegajalt imetlemas ning hambaharjaga lihvimas , rajale sellist vaevalt raatsiks viia
nuga kirjutas:
Mis seal kangide taga ikka niiväga... oleks sellised oma garaažis siis...
No kui endal M1 garaazis seisaks siis sellele ehitaks vist klaaskapi ümber ja käiks aegajalt imetlemas ning hambaharjaga lihvimas , rajale sellist vaevalt raatsiks viia
No mulle M1 eriti muljet ei avalda. Tagantvaates tundub isegi huvitav...
...eestvaates pole midagi suurepärast. Ärge kõvasti lööge aga mulle tuleb meelde Fiat 127. Kusjuures Fiat 127 on tore auto.
Üks väga ebatüüpiline BMW see M1. Sisu on täiesti aiataha läinud, sellest ei leia isegi pilte Ühesõnaga traktorist (Lamborghinist) BMW-d ei saa.
Ainuke atraktiivne asi M1 juures on kapotialune.
Siin on poisid disainiga natuke vaeva näinud, sellise M1 julgeks igapäevasõidukiks võtta:
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Mul on küll raske Fiat 127ga mingeid seoseid leida. Mulle meeldib, selle ajastu kohta väga hea. Sisu on jah vähe rõhutatult prosta, aga kui selle aja teiste sportautodega võrrelda on nad suurem osa sarnaselt lihtsad. Eest meeldib mulle ka turbo nina rohkem, kuigi oli palju varem disainitud (kahjuks küll prototüübina) aga M1 pole ka midagi viga.