Lihtsate murede üldteema
Re: Lihtsate murede üldteema
Ei sobi otse külge. http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=60306 küll inglise keelne sait aga seal suht kõik kirjas mis B35 swapiga kaasneb.
628csi
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Nov 2014 22:14
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Lihtsate murede üldteema
Okei aga siis ka kohe selline küsimus. Kas kellelgi on kokkupuuteid sobivate käppade tegemisega? Tean, et e28goodies on täitsa olemas aga uurin, et ehk saaks kodumaalt sobivad asjad 

BMW e28 m535i, e28 524td
Re: Lihtsate murede üldteema
Tegemisega saaks ilmselt hakkama https://www.facebook.com/Rebellionestonia/
või näiteks Harri's Weldworks.
või näiteks Harri's Weldworks.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: Lihtsate murede üldteema
Kas keegi seletaks mulle või jagaks pilti, kuhu kohta E32 tungraud pagasnikus käib? Sain ta autoga kaasa lahtiselt ja ei oska kuskile pista nagu. Varuratta sisse ta ei mahu, kõrvale (nagu E36-l näiteks) ka mitte, ühtegi kronsat nagu ei märka..


735 E32
Re: Lihtsate murede üldteema
tagatulede vahele.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: Lihtsate murede üldteema
Vahi kurjamit, ongi koht olemas seal tungile ja kingale. Jälle targem. Tänud! 

735 E32
Re: Lihtsate murede üldteema
kas e28-l sama lugu?
Re: Lihtsate murede üldteema
E28-l käis vist juhipoolse tagatiiva juurde.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: Lihtsate murede üldteema
seal sahtlis ta mul ongi... mõtsin et ehk seal mõni parem koht ka selleks
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Nov 2014 22:14
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Lihtsate murede üldteema
Hei. Pole just vb kõigle lihtsam mure aga. Mida on juhtmestikule lisaks külge vaja lükata, et tuled tööle hakkaksid? Hetkel on lülitid, tuled spidoplokk, väike kompuuter ja checkpanel. käima lähevad ainuld kabariidid. vahepeal töötasid suunad ka aga need kadusid jälle ära. udukas töötab mingite imelike tsüklitega. vahepeal peab süüde sees olema et käima läheks, vahepeal mitte. Midagi on nagu väga valesti. Sai teise juhtmestikuga võrreldud aga ei midagi. sai teist juhtmestiku proovitud ja ikka sama jant.
BMW e28 m535i, e28 524td
Re: Lihtsate murede üldteema
Tuleks alustada sellest, millisest masinast jutt. Kui E28 siis seal peaks olema kaitsmekarbis tulede relee - LKM. Võta kaas maha ja vaata kas releed tõmbuvad ja kontaktid on korralikud. Võid releed pealt käsijuhtimist teha, et näha kas tuled hakkavad põlema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Nov 2014 22:14
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Lihtsate murede üldteema
Jah. Autoks e28. Releedega on tõesti selline värk, et ei tee plõksu ka. mitte midagi. aga tõstsime töötava e28 peale korra ja seal töötasid. Aga ehk keegi teab sellist asja mida teeb selline relee nagu "main relay" on el skeemi peal.
BMW e28 m535i, e28 524td
Re: Lihtsate murede üldteema
Proovi pealülitit vahetada.
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Nov 2014 22:14
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Lihtsate murede üldteema
Tervist. Jälle tulen murega. Selline küsimis, et kes mida on kasutanud kütuse ja piduritorude kinnitustena. Ennem kui hakkan saksast originaale vaatama uurin, et äkki on siin kodumaa peal ka mingi hea lahendus olemas mida keegi on juba kasutanud. Jutt käib siis nendest kinnitustest -
BMW e28 m535i, e28 524td
Re: Lihtsate murede üldteema
Parandage kui ma eksin, aga vaatasin Wallotis m30 ketipinguti vedru ja no kuidagi ei meenuta seda mis peaks olema.
Minumeelest peaks vedru olema otsast koonjas( varajased tömpjad ja hiljem veidi “rotininaga”) ja sinna otsa lâheb ka kuul. Walloti ja netist leitavad osad sellised tavalised ilma koonuseta. Kas tõesti ajaga uued tükid tehtud lihtsustatult?

Minumeelest peaks vedru olema otsast koonjas( varajased tömpjad ja hiljem veidi “rotininaga”) ja sinna otsa lâheb ka kuul. Walloti ja netist leitavad osad sellised tavalised ilma koonuseta. Kas tõesti ajaga uued tükid tehtud lihtsustatult?
Re: Lihtsate murede üldteema
Mul pole praegu materjale käepärast et kontrollida, aga kas see koonjas ots mitte just korgi poole ei läinud? Seal kuuli ees on veel spets ventavadega seib, kui vedru koonjas pool sinna suruda, võib see need avad ära blokkida?
Ehk siis kui on nii, nagu kirjeldasin, pole sellel koonjal vedrul tegelikult suuremat mõtetki (võibolla ehk korki kinni keerates ei vea vedru nii palju kaasa ainult).
Edit: vaatasin nüüd joonist, ja 70ndaltel originaalis vist oli see kuul lahtiselt seal kolvi sees. Aga kui sa täna kogu pinguti komplektis ära vahetad, ei puhu see eriti pilli, millise otsaga see vedru seal vahel on.
Ehk siis kui on nii, nagu kirjeldasin, pole sellel koonjal vedrul tegelikult suuremat mõtetki (võibolla ehk korki kinni keerates ei vea vedru nii palju kaasa ainult).
Edit: vaatasin nüüd joonist, ja 70ndaltel originaalis vist oli see kuul lahtiselt seal kolvi sees. Aga kui sa täna kogu pinguti komplektis ära vahetad, ei puhu see eriti pilli, millise otsaga see vedru seal vahel on.
E10 2002
Re: Lihtsate murede üldteema
Tõmbasin ka manuali lahti, selgus kâes, koonjas ots korgi poole nagu Arvo ütles ja kuuli asukoht “kolvi” sees.
Realoem joonisel tekitab kuuli asukoht veidi segadust kuna jäâb “kolvi” ja vedru vahele.
Realoem joonisel tekitab kuuli asukoht veidi segadust kuna jäâb “kolvi” ja vedru vahele.
