Mõistlikum oleks vist minna MNT prouasid irriteerima ja üritada passi soovitud mõõt sisse kanda. Vastasel juhul võib TÜV tempel passis olla, aga mõni hüperaktiivne korrakaitsja tuvastab ebakõla passi ja alloleva rehvimõõdu vahel ning TÜV tempel läinud. Arvan, et praktikas ei saada edu liikluses auto kõrval korrakaitsjale saksakeelse TÜV paberi tõlkimine.Ruut kirjutas:Täna jäi pabereid sirvides näppu H&R Prüfbericht BMW 5/1 E28 vedrustuse kohta. Sealt kaks huvitavat tähelepanekut. Kuuesel all olnud System de Carbon amordid olid tegelikkuses H&R madalduskomplekti komponendid koos siniste H&R vedrudega. TÜV-i jaoks on üles loetud lai valik erinevaid velje-rehvi kombinatsioone, mis antud vedrustusega autole sobib. Viimase väljavõttega võiks minna kohaliku ülevaatuspunkti härraseid irriteerima.
Kunagi leidsin isegi enda eelmise E34 H&R vedrude TÜV paberi netist, seega kellel mõni saksa tootja vedrustus all, peaks ka internetist vastava propuski leidma. Ja siis irriteerima minema..
