O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Ostan BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Info PS
Info PS
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
2l mootori jaoks võid võtta M10B18 ploki.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Tere !
Kas B18 kolb samas mõõdus?
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Diameeter on sama, kõrgus erinev.
2l mootori puhul pead vaatama, et kolb ja plokikaas kokku sobivad. Neid on erinevaid variante.
2l mootori puhul pead vaatama, et kolb ja plokikaas kokku sobivad. Neid on erinevaid variante.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Tänud!Ruut kirjutas: 21 Apr 2020 20:47 Diameeter on sama, kõrgus erinev.
2l mootori puhul pead vaatama, et kolb ja plokikaas kokku sobivad. Neid on erinevaid variante.
On B18 plokki pakkuda?
Netist leidsin veel,et:
B18-l näitab ,et kolb 89 ja käik 71
M05-l kolb 89 ja käik 80
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Ei, pakkuda ei ole aga neid liigub. Kas Sul on väntvõll, kolvigrupp ja kaas olemas? Huvi pärast küsin, mis markeeringuga kaas on?
Üldjuhul räägitakse 2l, kui M10B20. Pole praktiliselt näinudki et keegi viitab kunagistele koodidele M05, M17 jne. ja siis räägitakse kaane koodidest 121 121ti, e12, e21 2,0.
Üldjuhul räägitakse 2l, kui M10B20. Pole praktiliselt näinudki et keegi viitab kunagistele koodidele M05, M17 jne. ja siis räägitakse kaane koodidest 121 121ti, e12, e21 2,0.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Tänud Ruut!Ruut kirjutas: 21 Apr 2020 21:45 Ei, pakkuda ei ole aga neid liigub. Kas Sul on väntvõll, kolvigrupp ja kaas olemas? Huvi pärast küsin, mis markeeringuga kaas on?
Üldjuhul räägitakse 2l, kui M10B20. Pole praktiliselt näinudki et keegi viitab kunagistele koodidele M05, M17 jne. ja siis räägitakse kaane koodidest 121 121ti, e12, e21 2,0.
Ei ole antud teemal spetsialist ja igasugune positiivne täpsustus ja info on teretulnud!
Väntvõll olemas,kaas olemas,markeeringuga 121ti
Olen ise aru saanud,et markeering M10B18 võeti esimesena kasutusele 1980 ndal aastal. B20 markeeringuga üldse vist väljastatud ainult 77-79.a
1965-1976 aastal toodetud 2000 seeria masinatel viitab,et kasutusel M05.
Ei ole rohkem detailidesse süvenenud ja ei tea palju seal nüüd aastatega plokk muutus,võib olla,et olidki kõik samad.
Aga nagu ka ülaltoodud jutust välja tuli siis kolvikäik juba erinev.
Millest selline muutus,kas väntvõllist,kepsust või kolvist endast`?
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Väntvõllist ja kolvist. Keps on sama.stroke kirjutas: 21 Apr 2020 23:09 Millest selline muutus,kas väntvõllist,kepsust või kolvist endast`?
Plokk on aja jooksul veidi muutunud aga muudatused on kosmeetilised. Funktsionaalsus on sama.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Väliselt on tõesti muudatused kosmeetilised. Samas on mulle on spetsialistid rääkinud, et võimalusel tuleks ikka 2.0 originaalplokki eelistada - hülsid on paksemad, terase materjal ka väidetavalt parem (aga see vast kõvema turbotamise puhul teema ainult).
Kui siin müügifoorumis kaevad, siis üks Taavi pikalt müüs oma 2 liitrise mootoriplokki, ehk tal alles.
Kui siin müügifoorumis kaevad, siis üks Taavi pikalt müüs oma 2 liitrise mootoriplokki, ehk tal alles.
E10 2002
Re: O: BMW 2000 M10M05 mootori või mootoriploki
Sellise info jaoks üks paremaid kohti on bmw2002faq.com
CSi, ti, i, RT, TC1, D