Kusjuures ma ise arvan, et kondensvee jaoks on uste nurkades olevad avaused, need uste allservas olevad punnid, õigemini need augud, mida punnid täidavad, on kondensvee jaoks liiga suured, läbimõõt mingi 3cm silma-mälu järgi.
Ootan ise ka tulemust, mis värvimisest jääb, aga ma ise usun, et ma ise ei nurise, õigemini võtaks asja realistlikult, et profimaalrid teeks paremini, kuid siiski olen nüüdseks enda jaoks väga meeldivaks mõelnud mõtte, et on ikkagi ise tehtud ning kindlasti ei laseks ma end mõningatest puudujääkidest häirida, sest mida rohkem asja käppa saan, seda rohkem olen ka seda meelt, et hiljem saab kõike parandada
Mootoriga ei ole ma hetkel tegelenudki, sest olen seda meelt, et seal midagi ületamatut kindlasti ei ole, ajaliselt võtab see vaid murdosa värvimisega seonduvast. Peaks kellelgi laskma kaarte panna, ehk need ütlevad, mis viga on

Ütlen seda seetõttu, et praegusel ajal on moodne olla seotud vaimsete asjadega... õnneks ma seda siiski ei ole
Ahjaa, mootoriga seoses jäi üks asi kirjutamata- võtsin mingi aeg lõpuks ikkagi karteripõhja ka maha, et vaadata, mis seis õlipumba poltidega on.
Seis oli selline:
Ja ühel poldil oli pumbaga sõna otseses mõttes silmside:
Kui keegi tahaks küsida, kas ma poltidele ka keermeliimi panin, siis vastan ette ära. et hetkel ei pannud, kuna too hetk ei leidnud ma seda üles, aga ma selle pärast ei muretse ka- eks mingi teine homme võtan õlivahetuse ajal karteripõhja uuesti alt ära ja teeb selle ka ära. Ega need poldid mõne tuhande kilomeetriga lahti ikka ei tule
Õlivann muidugi piinlikult puhtaks:
Õlivannil oli vana tihend mingi ma ei tea, mis materjalist- kork äkki?, aga algul, kui hakkasin kipsinoaga seda nokkima, tundus. et selle ärasaamiseks läheb 2 päeva, tuli tükk tüki haaval, kuid leidsin, et on olemas üks hea abivahend, mis selle kättesaamist tunduvalt kiirendab
Siin pildil on ka näha, milliste tükkidena tuli tihend ära enne abivahendi kasutuselevõttu ja milliste ribadena pärast.
