Küsimus 2.0 mootori omanikele...(e28)

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Sass9

Küsimus 2.0 mootori omanikele...(e28)

Postitus Postitas Sass9 »

Probleem on tiivikuga, tahtsin küsida kas tiivik(termosidur) võib käia ringi kui teda keerutada- (kui mootor on soojaks lastud)? Mul ta käib enamvähem vabalt ringi- kas see on normaalne? ja kas külma mootoriga peab tiivik vabalt liikuma? - endal kui tiivikut keerutada siis ta vabalt pöörleb...


Küsin kuna ennem oli kokkukeevitatud (otsene sidurita) tiivk.
Ostsin kasutatud ja nüüd siis tunne on kahtlane... ennem oli koguaeg temp. normis.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

see küsimus häirib ennast kah natuke...
üpris kuuma mootoriga õnnestus tiivik kinni pidurdada päris edukalt.

samas temperatuuriprobleeme pole veel täheldanud.

samas, nagu näha, gaasi andes just tiivikul kiirusest puudu ei tule.

Kas tal äkki see termosidur kuidagi tsentrifugaaljõududega ei tööta?
et "stopperdamiseks" on vaja ka pöördeid?
Sass9

Postitus Postitas Sass9 »

mart154 kirjutas:see küsimus häirib ennast kah natuke...
üpris kuuma mootoriga õnnestus tiivik kinni pidurdada päris edukalt.

samas temperatuuriprobleeme pole veel täheldanud.

samas, nagu näha, gaasi andes just tiivikul kiirusest puudu ei tule.

Kas tal äkki see termosidur kuidagi tsentrifugaaljõududega ei tööta?
et "stopperdamiseks" on vaja ka pöördeid?


SAMA ASI MULGI, TAHAKS SIIS TEADA> teistelt kuidas neil see asi on, kas tiivik pöörleb vabalt või raskelt- kui teda käega liigutada


ostsin juba teise tiiviku(kasutatud) ja sama asi, eelmise andsin tagasi, kuid äkki peabki olema et liigub vabalt kui käega liigutada....
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Sai kunagi IX le ka sellepärast uus termosidur ostetud et soojast peast sai vabalt käega kinni hoitud, kuigi kuumaks mootor ei läinud. Uuega oli täpselt sama värk, ikka sai käega kinni pidada, aga kuna mootori temp. seisis normis, ei süvenenud rohkem. Nüüd 750 proovisin sama asja, soojast peast võib ka kinni pidada, aga temp. paigas. Seega oleksin ka väga huvitatud kui keegi õige tööpõhimõtte ära seletaks :? .
Carclassic OÜ
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

katsetasin täna natuke igadepidi... külmalt ja kuumalt...

Paistab, justkui, et töötab nagu "libisev sidur" st, kui mootoripöörded suurenevad, siis hakkab rohkem libisema ja töötab enam-vähem sama pöördega. (OK, natuke ikka kiireneb küll)

Aga sellist hetke leida, et sidur 100% fikseerunud on, ei õnnestunud kuidagi saavutada.

samuti, endal pole mingit probleemi olnud veel temperatuuriga. Seieri järgi võiks veel tükk maad soojemgi olla... (seda siis ka ummikutes törtsutamisega)

Igal juhul paistab see "libisemine" olevat normaalne igades tingimustes.
Ju siis kuumalt muutub see libisemine lihtsalt raskemaks, käib rohkem ringi...

Minu teooria, pole midagi lammutanud ;)
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

mul ka tutikas sidur ja libiseb suht vabalt koguaeg. aga kui pikalt kohapeal käiata siis mingi hetk võtab palju tugevamalt kinni(oled töötava mootori kohal ja vent vaikselt pöörleb ja korraga hakkab palju tugevamalt puhuma). truumu väitis, et nii peabki toimima.
ilmari
Postitusi: 105
Liitunud: 11 Mär 2005 12:42
Asukoht: Narva-Tartu

Postitus Postitas ilmari »

külmast peas käib ventikas niisama ringi. kinni võtab/vähendab libisemist siis kui termosidur on soe. soojuse ta saab radikast e. soojast õhust mis radikast läbi käinud. termosiduri efektiivsust tõstab ventikakoda mis isegi paigal käiateas tõmbab hästi õhku läbi radika. ilma kojata võtab ventikas õhku mujalt ning sidur ei saa korralikult sooja.
Vasta