Probleem on tiivikuga, tahtsin küsida kas tiivik(termosidur) võib käia ringi kui teda keerutada- (kui mootor on soojaks lastud)? Mul ta käib enamvähem vabalt ringi- kas see on normaalne? ja kas külma mootoriga peab tiivik vabalt liikuma? - endal kui tiivikut keerutada siis ta vabalt pöörleb...
Küsin kuna ennem oli kokkukeevitatud (otsene sidurita) tiivk.
Ostsin kasutatud ja nüüd siis tunne on kahtlane... ennem oli koguaeg temp. normis.
Küsimus 2.0 mootori omanikele...(e28)
see küsimus häirib ennast kah natuke...
üpris kuuma mootoriga õnnestus tiivik kinni pidurdada päris edukalt.
samas temperatuuriprobleeme pole veel täheldanud.
samas, nagu näha, gaasi andes just tiivikul kiirusest puudu ei tule.
Kas tal äkki see termosidur kuidagi tsentrifugaaljõududega ei tööta?
et "stopperdamiseks" on vaja ka pöördeid?
üpris kuuma mootoriga õnnestus tiivik kinni pidurdada päris edukalt.
samas temperatuuriprobleeme pole veel täheldanud.
samas, nagu näha, gaasi andes just tiivikul kiirusest puudu ei tule.
Kas tal äkki see termosidur kuidagi tsentrifugaaljõududega ei tööta?
et "stopperdamiseks" on vaja ka pöördeid?
mart154 kirjutas:see küsimus häirib ennast kah natuke...
üpris kuuma mootoriga õnnestus tiivik kinni pidurdada päris edukalt.
samas temperatuuriprobleeme pole veel täheldanud.
samas, nagu näha, gaasi andes just tiivikul kiirusest puudu ei tule.
Kas tal äkki see termosidur kuidagi tsentrifugaaljõududega ei tööta?
et "stopperdamiseks" on vaja ka pöördeid?
SAMA ASI MULGI, TAHAKS SIIS TEADA> teistelt kuidas neil see asi on, kas tiivik pöörleb vabalt või raskelt- kui teda käega liigutada
ostsin juba teise tiiviku(kasutatud) ja sama asi, eelmise andsin tagasi, kuid äkki peabki olema et liigub vabalt kui käega liigutada....
Sai kunagi IX le ka sellepärast uus termosidur ostetud et soojast peast sai vabalt käega kinni hoitud, kuigi kuumaks mootor ei läinud. Uuega oli täpselt sama värk, ikka sai käega kinni pidada, aga kuna mootori temp. seisis normis, ei süvenenud rohkem. Nüüd 750 proovisin sama asja, soojast peast võib ka kinni pidada, aga temp. paigas. Seega oleksin ka väga huvitatud kui keegi õige tööpõhimõtte ära seletaks
.

Carclassic OÜ
katsetasin täna natuke igadepidi... külmalt ja kuumalt...
Paistab, justkui, et töötab nagu "libisev sidur" st, kui mootoripöörded suurenevad, siis hakkab rohkem libisema ja töötab enam-vähem sama pöördega. (OK, natuke ikka kiireneb küll)
Aga sellist hetke leida, et sidur 100% fikseerunud on, ei õnnestunud kuidagi saavutada.
samuti, endal pole mingit probleemi olnud veel temperatuuriga. Seieri järgi võiks veel tükk maad soojemgi olla... (seda siis ka ummikutes törtsutamisega)
Igal juhul paistab see "libisemine" olevat normaalne igades tingimustes.
Ju siis kuumalt muutub see libisemine lihtsalt raskemaks, käib rohkem ringi...
Minu teooria, pole midagi lammutanud
Paistab, justkui, et töötab nagu "libisev sidur" st, kui mootoripöörded suurenevad, siis hakkab rohkem libisema ja töötab enam-vähem sama pöördega. (OK, natuke ikka kiireneb küll)
Aga sellist hetke leida, et sidur 100% fikseerunud on, ei õnnestunud kuidagi saavutada.
samuti, endal pole mingit probleemi olnud veel temperatuuriga. Seieri järgi võiks veel tükk maad soojemgi olla... (seda siis ka ummikutes törtsutamisega)
Igal juhul paistab see "libisemine" olevat normaalne igades tingimustes.
Ju siis kuumalt muutub see libisemine lihtsalt raskemaks, käib rohkem ringi...
Minu teooria, pole midagi lammutanud

külmast peas käib ventikas niisama ringi. kinni võtab/vähendab libisemist siis kui termosidur on soe. soojuse ta saab radikast e. soojast õhust mis radikast läbi käinud. termosiduri efektiivsust tõstab ventikakoda mis isegi paigal käiateas tõmbab hästi õhku läbi radika. ilma kojata võtab ventikas õhku mujalt ning sidur ei saa korralikult sooja.