
BMW 528i Mart '83
ei ole ta midagi niiväga otsas.
Karbid on veel viimase asjana teha vaja, siis on ainult plekivahetus
see, et Truumu mu mootorit kiitis, andis palju entusiasmi juurde
ei olegi öelnud, et lihtne peaks selle autoga olema... olen juba selle lühikese aja jooksul korduvalt ja väga kõvasti vihastada saanud ta peale...
eks see on kõik eelmiste omanike õigeaegne tegematajätmine.
Suure mootoriga auto tahab paratamatult suuremat rahakotti.
Karbid on veel viimase asjana teha vaja, siis on ainult plekivahetus

see, et Truumu mu mootorit kiitis, andis palju entusiasmi juurde

ei olegi öelnud, et lihtne peaks selle autoga olema... olen juba selle lühikese aja jooksul korduvalt ja väga kõvasti vihastada saanud ta peale...
eks see on kõik eelmiste omanike õigeaegne tegematajätmine.
Suure mootoriga auto tahab paratamatult suuremat rahakotti.
mart154 kirjutas:ei ole ta midagi niiväga otsas.
Karbid on veel viimase asjana teha vaja, siis on ainult plekivahetus
see, et Truumu mu mootorit kiitis, andis palju entusiasmi juurde![]()
ei olegi öelnud, et lihtne peaks selle autoga olema... olen juba selle lühikese aja jooksul korduvalt ja väga kõvasti vihastada saanud ta peale...
eks see on kõik eelmiste omanike õigeaegne tegematajätmine.
Suure mootoriga auto tahab paratamatult suuremat rahakotti.
Eks ma tean seda omast käest,et suur rahakott peab jah olema

Ma siin istungi ja ootan,millal palka saaks,et saaks jälle oma autot tegema hakata


Kuidas kurat saab eemaldada karteripõhja ilma mootorit maha tõstmata???
On kellelgi mõnda juhist kuidas see õlipump sealt kätte saada normaalselt
3 polti sain justkui lahti, aga miski hoiab vist veel kinni...
suure piilumise peale nägin tagapool mingit klambrit? kinnitus äkki lausa raamsaale poltide alla?
kett küll nii pingul ei paistnud olevat et see kinni hoiaks..
Õlipumbal on eraldi kett, jah?
On kellelgi mõnda juhist kuidas see õlipump sealt kätte saada normaalselt

3 polti sain justkui lahti, aga miski hoiab vist veel kinni...
suure piilumise peale nägin tagapool mingit klambrit? kinnitus äkki lausa raamsaale poltide alla?
kett küll nii pingul ei paistnud olevat et see kinni hoiaks..
Õlipumbal on eraldi kett, jah?
õlipump käes...
kuidas kurat on võimalik rooliotsad lahti saada amordipüstaku küljest ?!?!?
Keegi kuradi tainas on nad nii kuradi tihedalt kinni keeranud, et ükski jõud ei aita
Tõstsin tungiga sellest krdi poldiotsast kere õhku ja tagusin haamriga, eimidagi... Kangutasin igasugu kangidega, ikka ei midagi... kang ainult paindus.
Kellelgi mingit tõmmitsat vms ei ole laenata, mille abil veel suuremat jõudu rakendada saaks?
Mart, ülivihane selle kuradi rondi peale ja nende tainapeade peale kes keerasid rooliotsad meeletu jõuga kinni
kuidas kurat on võimalik rooliotsad lahti saada amordipüstaku küljest ?!?!?
Keegi kuradi tainas on nad nii kuradi tihedalt kinni keeranud, et ükski jõud ei aita

Tõstsin tungiga sellest krdi poldiotsast kere õhku ja tagusin haamriga, eimidagi... Kangutasin igasugu kangidega, ikka ei midagi... kang ainult paindus.
Kellelgi mingit tõmmitsat vms ei ole laenata, mille abil veel suuremat jõudu rakendada saaks?
Mart, ülivihane selle kuradi rondi peale ja nende tainapeade peale kes keerasid rooliotsad meeletu jõuga kinni

Esiteks rooliotsad keerataksegi suhteliselt kõvasti kinni. Teiseks, kes teab millal nad vahetatud on - eks ole ajapikku ise ka kinni jäänud.
Aga selle vastu aitab kindlasti mõnekorrane rust penetrant'iga immutamine + spetsiaalne abivahend rooliotste lahti saamiseks (müüakse autopoodides).
Teoreetiline oht on veel see, et sa oled rooliotsa keermeosa nii lapikuks/kõveraks tagunud, et ta ei tule sul läbi roolivarda silmuse.
Aga selle vastu aitab kindlasti mõnekorrane rust penetrant'iga immutamine + spetsiaalne abivahend rooliotste lahti saamiseks (müüakse autopoodides).
Teoreetiline oht on veel see, et sa oled rooliotsa keermeosa nii lapikuks/kõveraks tagunud, et ta ei tule sul läbi roolivarda silmuse.
sysi kirjutas:No see ongi oma olemuselt sisuliselt tõmmits. "Käpad" kinnituvad roolivarda silmuse ümber ja pealt hakkad keermega keerama ning "polt" surub rooliotsa silmusest välja.
Pilti ei leidnud, kuna ma avastasin, et ma ei tea kuidas rooliots inglise keeles on. Keegi võiks seda ka öelda
Inglise keeles peaks olema Tie rod end

Sellist vidinat ei soovita kellegile.sysi kirjutas:Tänud![]()
Selline on kõige lihtsam nendest "tõmmitsatest". Selle oht on aga see, et keerates paindub ära see liigendkoht ning sa keerad "poldi" rooliotsa keermeosalt maha.
Odavama otsa analoogidega olen seda korduvalt teinud.
Minul murdus esimese korraga see malmi ja krt teab mille segu pooleks... järgi jäi ainult see kahvli osa, mille lihtsalt vasaraga pekstes nii vahele ajasin, et rooliv.ots lahti hüppas..
Mart: kui proovida tahad, anna teada

räägime nüüd nukkvõllidest...
on keegi kusagil näinud vähe vihasemaid nukkasid 2.8 mootorile?
kraade-tõuse ei hakka esialgu ette andma...
ja aitab palun igasugusest 3.5 mootori jutust. see auto tuleb 2.8 mootoriga... punkt
ahjaa... niipalju veel vahepeal toimunust...
et sillaosaga võiks juba pea-aegu rahule jääda.
siiski paistab, et uued originaalpuksid olid suht kasutu ost, siia on ikka polüuteraani vaja...
differ oleks veel vaja korralikult auto külge kinnitada, aga seda ei viitsi praegu teha. maanteedifriga mässamine pole eesmärke arvestades enam tore, sedaenam, et miski ei piira seal libisemist...
kui kellelgi on 3.4 või 3.6 LSD difrit pakkuda, võiks ühendust võtta
on keegi kusagil näinud vähe vihasemaid nukkasid 2.8 mootorile?
kraade-tõuse ei hakka esialgu ette andma...
ja aitab palun igasugusest 3.5 mootori jutust. see auto tuleb 2.8 mootoriga... punkt

ahjaa... niipalju veel vahepeal toimunust...
et sillaosaga võiks juba pea-aegu rahule jääda.
siiski paistab, et uued originaalpuksid olid suht kasutu ost, siia on ikka polüuteraani vaja...
differ oleks veel vaja korralikult auto külge kinnitada, aga seda ei viitsi praegu teha. maanteedifriga mässamine pole eesmärke arvestades enam tore, sedaenam, et miski ei piira seal libisemist...
kui kellelgi on 3.4 või 3.6 LSD difrit pakkuda, võiks ühendust võtta

värvi kohta on kah väikesed ideed tekkinud...
ma juba kujutan ette, kuidas tõelised haifännid kirvestega mu akna alla ilmuvad
aga värviks sai esimese matsuga valitud must mattvärv.
seda ka selle eesmärgiga, et kuna autot saab "sihipäraselt" kasutatud, siis sealt ehk ei paista kõik kõige pisemad vead nii kergelt välja.
e28-id on veel õnneks saada... see kere on niikuinii tegelikult suht vanaraua väärtusega, siis suht suva kah... teeme seekord asja teisiti.
küll jõuab midagi ilusat kah kunagi teha
praegu on selleks teist marki autod valitud (VW Transporter T2)
ma juba kujutan ette, kuidas tõelised haifännid kirvestega mu akna alla ilmuvad

aga värviks sai esimese matsuga valitud must mattvärv.
seda ka selle eesmärgiga, et kuna autot saab "sihipäraselt" kasutatud, siis sealt ehk ei paista kõik kõige pisemad vead nii kergelt välja.
e28-id on veel õnneks saada... see kere on niikuinii tegelikult suht vanaraua väärtusega, siis suht suva kah... teeme seekord asja teisiti.
küll jõuab midagi ilusat kah kunagi teha

kuna autot maha müüa ei õnnestunud - õigemini, ei tahtnud mingile 17 aastasele totaalsele rullnokale müüa... siis saaga jätkub...
täna oli väga igav... sõitsin rongiga lagedile
rongisõit oli vist suurem elamus kui tööpäev...
igatahes. kaane võtsin maha mootoril...
Silindriseinad on väga hästi säilinud... hoonimisjäljed täitsa nähtaval veel.
profülaktika mõttes kolvirõngad vahetab ära...
igatahes, kui kellelgi on soovitada kohta, kus kaanetöid teha, andke teada (portimine, klapid uuesti lõigata, lihvimine)
täna oli väga igav... sõitsin rongiga lagedile

igatahes. kaane võtsin maha mootoril...
Silindriseinad on väga hästi säilinud... hoonimisjäljed täitsa nähtaval veel.
profülaktika mõttes kolvirõngad vahetab ära...
igatahes, kui kellelgi on soovitada kohta, kus kaanetöid teha, andke teada (portimine, klapid uuesti lõigata, lihvimine)
Nukvõlli valimisel ei puutu mootori kubatuur asjasse, 2,8 mootoril peab jälgima, et oleks vanem meh. jagaja võimalusega nukkvõll. (kuigi väikese aretamise tulemusena annab ka uuemat nukka kasutada)mart154 kirjutas:räägime nüüd nukkvõllidest...
on keegi kusagil näinud vähe vihasemaid nukkasid 2.8 mootorile?
kraade-tõuse ei hakka esialgu ette andma...
M30 nukad on arusaamatult kalliks läinud, just jälgisin ebays ühe kasutatud 282 durationiga nukkvõlli oksjonit - see müüdi veidi üle 300 euri eest

E10 2002
Tõurkur ei pordi midagi, seal saab ainult klapipesi üle lõigata ja kaant lihvida.
M30 kaanest ma natuke tean. Senini on huvilised jäänud pidama varuosade raha taha. Ilma nukkvõlli vahetamata vms ei ole sellel portimisel suuremat mõtet. Mootor pole nimelt idiootide poolt konstrueeritud.
Nuka saab ka vanast lõigata lasta, kuid suurt alla 4000 krooni see ikkagi ei tule. Uus-alates 400 eurot+saatmine. Sellega koos vaja ka uusi klapivedrusid ja et mootor ilma aukudeta veaks, siis reguleeritavat pritse surveregulaatorit.
300 euro eest kasutatud nukka pole mingit mõtet osta
Kui õli ei võta ja surved korras ja bensiin silindris püsib, siis pole kolvirõngaid vahetada vaja.
Muide see M30 erinevate nukakraadide jutt on e30.de lehelt pärinev linnalegend (etk järgi on süüteotsaga nukad E28 peal kõik samad). Seal on ka muid lollusi kirjas, mida proovima ei ole mõtet hakata.
Pealegi mingit +4 kraadi stock nukka pole mõtet paigaldada ja sellega jamada, kahju sissetöötamata (uus nukk ja vanad nookurid on kindlasti erinevalt kulunud) tööpindadest on suurem.
M30 kaanest ma natuke tean. Senini on huvilised jäänud pidama varuosade raha taha. Ilma nukkvõlli vahetamata vms ei ole sellel portimisel suuremat mõtet. Mootor pole nimelt idiootide poolt konstrueeritud.
Nuka saab ka vanast lõigata lasta, kuid suurt alla 4000 krooni see ikkagi ei tule. Uus-alates 400 eurot+saatmine. Sellega koos vaja ka uusi klapivedrusid ja et mootor ilma aukudeta veaks, siis reguleeritavat pritse surveregulaatorit.
300 euro eest kasutatud nukka pole mingit mõtet osta
Kui õli ei võta ja surved korras ja bensiin silindris püsib, siis pole kolvirõngaid vahetada vaja.
Muide see M30 erinevate nukakraadide jutt on e30.de lehelt pärinev linnalegend (etk järgi on süüteotsaga nukad E28 peal kõik samad). Seal on ka muid lollusi kirjas, mida proovima ei ole mõtet hakata.
Pealegi mingit +4 kraadi stock nukka pole mõtet paigaldada ja sellega jamada, kahju sissetöötamata (uus nukk ja vanad nookurid on kindlasti erinevalt kulunud) tööpindadest on suurem.
tean natuke bmw mootoritest
Ei ole legend, mul omalgi üks selline (küll juba kulunud) riiulis seismas.Aare kirjutas: Muide see M30 erinevate nukakraadide jutt on e30.de lehelt pärinev linnalegend (etk järgi on süüteotsaga nukad E28 peal kõik samad). Seal on ka muid lollusi kirjas, mida proovima ei ole mõtet hakata.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Mingit suurt tulu sellisest nukast otsida ei maksa aga effekt pidi siiski olemas olema, sellest olen lugenud E12 registry foorumist kui ka roadfly foorumitest. Samas spetsiaalselt sellist otsida pole mõtet - neid on küllaltki vähe liikvel ning uue hind on ligilähedane Schriki 282 võlli omale.
E10 2002