Auto saamislugu on jälle "emotsiooniost + vedamine" kombinatsioon ja sedapuhku jälle UK-st. Müügiinfo järgi 1999 aastal sinna sattunud Saksamaalt ja alates 2001 aastast seisnud eelmise 2 omaniku laos ja arvelt maas (SORN UKs). Minu kätte sattus UK oksjonilt, millele viite leidsin ühest Facebook-i grupi aruteludest ühe teise M3 Cabrio kere osas, mida müüdi ebay-s. Neid ikka aegajalt liigub, kuigi väga vähe ja hinnad on ikka pigem ulmelised. Tavaliste M3-dega võrreldes pea +30-50% kallimad.
Näiteks mõni nädal enne olin jälginud huviga BaT oksjonil, kuidas müüdi E30 M3 Cabrio replicat - 325ic-le oli pandud kogu täielik M3 tehnika ja keredetailid. Arvestades nende autode rariteetsust, siis Saksas originaalsete selliste hinnad on suurusjärgus minimaalselt 50+K EUR, tundus lõpuks BaT oksjonil müüdud replica ka päris hea hinnaga - https://bringatrailer.com/listing/1989- ... 3-tribute/. No aga ikkagi replica ja kuna aluseks oli ka automaatkastiga isend, siis minu jaoks oli kõhkluskohaks ka, kuidas meie kohalik ARK sellele vaatab. http://www.E30.de lehel näiteks võib jälgida kuidas seal kodanik Tino ühte V12 mootoriga M3 cabrio replicat ehitab. Ju siis on neis kabriolett-M3des ikka miskit...
Aga nüüd selle auto ostu juurde. Reedel selle auto kohta paar närust pilti ja infokildu avastades läksin magama mõttega, et .... "huvitav". Laupäeva hommikul ärkasin, sirvisin veel pilte ja edasi seda tundmatut oksjonisaiti. Hmm.. oot, kurat - see auto läheb juba täna paari tunni pärast oksjonile. Nii, buyers fee on 6% ja oksjonil saab osaleda... telefoni teel või vaid kohapeal, või volitusega andes ette oksjonimajale oma max bid-i. Täielik UK vanakooli oksjonivärk. OK, nii... aga... registreerima peab end oksjonile eelmise päeva õhtuks. Kurat! No aga äkki ikkagi... saatsin kirja "ehk lubate ühe hilise ärkaja ka pakkuma veel siiski, palun?".
Vastust ei tulnud ligi juba tund ja kuna oksjoni alghetk lähenes, võtsin toru ja helistasin - "yes, yes, no problem"


Põrsas kotis, põhimõtteliselt. Auto isegi sel hetkel ei käivitunud/sõitnud, kuna vajas väidetavalt jagaja rootorit. See sai müüja poolt orgunnitud ja auto on hetkel juba laevas teel UK-st Paldiskisse.
Ilmselgelt vajab see masin korralikku ülekäimist, puhastamist ja sättimist. Ka paistab seal mõningaid "tuuningvidinaid", mis plaan eemaldada - eriti ühe kojamehe süsteem näiteks. Plussina tuleb kaasa Wiesmann-i kõvakatus (pehme katus vajavat remonti) ja AC Schnitzeri küljepeeglid. Läbisõit 115926, kuid kas miili või kilomeetrit on veel selgumas. Varustuse info VIN-i järgi selline: https://www.mdecoder.com/decode/eb86125
Seega saab olema kindlasti üllatusi, kuid kui kere ka vähegi aus on, siis igal juhul väärt masin korda tegemiseks. Minu arvamus ja loodan, et ei pea sõnu sööma


