
E28 vedrustus
E28 vedrustus
Vanad amordid võrdlemisi väsinud ja asusin uusi ostma. Erinevad lehed pakuvad erinevate hindadega ja hinnavahed meeletud. Kõige odavam tuleks osta aeromotorsist Monroe amordid-tugilaagrid/tolmukad 200 eest ja vedrud välismaalt 150 eest. Küsimus oleks, kas nendele kannataks panna -40mm AP madaldusvedrud näiteks, või peaks ikkagi üle 2x rohkem välja käima ja Bilstein B6 välismaalt tellima? Pole kunagi madaldanud tavaliste amortidega, aga foorumist leidnud infot, et tavalistel pehmetel amortidel rikub juhitavuse ära ja amort saab ruttu otsa. 

Re: E28 vedrustus
jama jutt,et see amort ära lõppeb, mul on -80 vms vedrud mis on vajunud 90 peale ja sees tavaline amort 8aastat. samas ega see monroe ise nagu minu silmis mingi hea valik ei ole, b6 tavasõiduks on ikka võrdlemisi jäik.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: E28 vedrustus
90e eest esimesed SACHS 100 388(õli) või 60e eest esimesed 2x MONROE MG998Toivoku kirjutas:jama jutt,et see amort ära lõppeb, mul on -80 vms vedrud mis on vajunud 90 peale ja sees tavaline amort 8aastat. samas ega see monroe ise nagu minu silmis mingi hea valik ei ole, b6 tavasõiduks on ikka võrdlemisi jäik.
2x tagumist bilstein b4 135e või 2x tagumist monroe 26624 73e eest
rohkem väga valikuid ei näe odavamate seas, Meyle vast halvem kui monroe :/
vedruvalikutest 1) 138e vogtland -30/-30 2) 166e vogtland -40/-40 3) 110e AP -30/-40
Ise mõtlesin, et kõik monroe ja AP madaldusvedrud. monroe peaks suht pehme ja kvaliteetne vist olema? Reviewid vähemasti enamus ütlevad, et norm asi.
Re: E28 vedrustus
mina ütelks,et sachs ja bilstein. bemari all mina ei ole monroega rahulejäänud. kuid noh siiski, igayhel on erinevad nõudmised. e28 madaldusvedrusid võid küsida ka stance.ee lehelt 
Bilsteini esimesed võin tykist teha 75.- tk ja need tallinnas olemas.

Bilsteini esimesed võin tykist teha 75.- tk ja need tallinnas olemas.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: E28 vedrustus
Tänud info eest. Need monroed minevikus teistele markidele läinud jep,Toivoku kirjutas:mina ütelks,et sachs ja bilstein. bemari all mina ei ole monroega rahulejäänud. kuid noh siiski, igayhel on erinevad nõudmised. e28 madaldusvedrusid võid küsida ka stance.ee lehelt
Bilsteini esimesed võin tykist teha 75.- tk ja need tallinnas olemas.
Siis tundub mõistlikuim valik okei hinna eest ette-taha kõik Bilstein B4 (277eur) + Lemförder/TRW/Sachs tugilaagrid/tolmukad/vedrukinnitused(70 eur) + 110 eest AP 30/40 vedrud või 139 eest Vogtland 30/30

ehk siis
457 eur või 486 eur, sõltub kummad vedrud, Tundub vist enamvähem asjalik hind ja komplekt? AP vedrud vist oleks parem valik?
Re: E28 vedrustus
Eks kõik oleneb ju sellest, millist p**setunnetust otsid. Kui konkreetset ja jäigemapoolset, siis kindla peale minek oleks H&R vedrud koos B6 amortidega.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: E28 vedrustus
Rahulik 2.4TD daily kruiiser, tahaks pehmet lihtsaltRuut kirjutas:Eks kõik oleneb ju sellest, millist p**setunnetust otsid. Kui konkreetset ja jäigemapoolset, siis kindla peale minek oleks H&R vedrud koos B6 amortidega.

Re: E28 vedrustus
hmm aga miks siis vedruringi vahetama hakata? uued amordid ja elu läheb edasi.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: E28 vedrustus
Vedrud oma aja üle elanud suhteliselt ja hetkel mahub pea põhja alla, tahaks tsipa madalamaks kaToivoku kirjutas:hmm aga miks siis vedruringi vahetama hakata? uued amordid ja elu läheb edasi.

Re: E28 vedrustus
Kriitiliselt võiks üle vaadata ka esimesed püstakud, vedru alumine kauss kipub ka sellisel aastakäigu masinal vahest suht ehkupeal kinni olema.
e28