Arvo 635CSi '79
Re: Arvo 635CSi '79
KAs nüüd on näha?
Tõstsin galeriis faili teise kohta, mingeid piiranguid justkui peal ei ole

Tõstsin galeriis faili teise kohta, mingeid piiranguid justkui peal ei ole


Viimati muutis Arvo, 21 Okt 2017 18:50, muudetud 3 korda kokku.
E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Ega need haisuballoonid ei toimigi, olen proovinud ühte teist toodet ja see eemaldab küll kõik haisud.
Kui huvi,siis oleks pakkuda.
Kui huvi,siis oleks pakkuda.
Re: Arvo 635CSi '79
Huvi olemas muidugi, nüüd vastu talve muidugi ei kiirusta sellega aga kevadepoole kui jälle sõiduks läheb tahaks haisust kindlasti lahti saada.
Mislaadi tootega on tegemist?
Mislaadi tootega on tegemist?
E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Üks sissekanne sellest aastast ka siis.
Suve hakul, olles saanud vaevalt kuu aega selle autoga ringi liigelda, otsustas üks ullike mulle kõrvalteelt kõrvalistuja poolele sisse sõita. Uks korralikult mõlkis ja tagatiib õnneks ainult kergelt mõlkis. Kuna kindlustusega remondi osas päris hästi kaubale ei saanud, kauplesin neilt enam-vähem rahuldava summa raha välja. Uus uks ja varuosad ammu ostetud, tagatiivalt mõlk välja õgvendatud, paraku pole aga värvitöödeni kuidagi jõudnud, teine projekt on vabast ajast piisavalt ära hammustanud. Ehk siis jälle üks poolpidune hooaeg, umbes 1000 km kellal.
Suve hakul, olles saanud vaevalt kuu aega selle autoga ringi liigelda, otsustas üks ullike mulle kõrvalteelt kõrvalistuja poolele sisse sõita. Uks korralikult mõlkis ja tagatiib õnneks ainult kergelt mõlkis. Kuna kindlustusega remondi osas päris hästi kaubale ei saanud, kauplesin neilt enam-vähem rahuldava summa raha välja. Uus uks ja varuosad ammu ostetud, tagatiivalt mõlk välja õgvendatud, paraku pole aga värvitöödeni kuidagi jõudnud, teine projekt on vabast ajast piisavalt ära hammustanud. Ehk siis jälle üks poolpidune hooaeg, umbes 1000 km kellal.
E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Millistel mõjuvatel põhjustel kindlustus keeldus auto remondist?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Arvo 635CSi '79
Ega nad otseselt ei keeldunudki, aga PZU surus vägisi peale töökoda ja lahendust, mis mulle ei sobinud. Kauplesin siis välja rahalise hüvitise ja ajasin ise vajaminevad jupid välja. Aga noh selliselt "õieti tehes nii et süda rahul" miinus ongi see, et kuna seda autot igapäevaselt otseselt vaja ei ole, siis ta nüüd seisabki garaažis ja ootab värvalit 
edit:
"Uus" ja täiesti roostevaba uks tuli saksa ebayst üllatavalt soodsalt koju kätte, vaid veidi üle 100 euri koos transaga.
Kui kunagi tundusid E24-spetsiifilised jupid peadpööritavalt kallid, siis praegu inflatsiooni ja uute BMW-de juppide hindade valguses võib isegi öelda, et on täitsa soodne masin ka ülalpidamiskuludelt.

edit:
"Uus" ja täiesti roostevaba uks tuli saksa ebayst üllatavalt soodsalt koju kätte, vaid veidi üle 100 euri koos transaga.
Kui kunagi tundusid E24-spetsiifilised jupid peadpööritavalt kallid, siis praegu inflatsiooni ja uute BMW-de juppide hindade valguses võib isegi öelda, et on täitsa soodne masin ka ülalpidamiskuludelt.

E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Soodne ?
Ma toon sulle ühe soodsa näite ;
e30 piduriplekk makasb B-osa 40 eur .
vw/audi oma 8 eur , >> vot see on soodne
Üldiselt on ka teised bmw ja vw/audi jupid sama hinna vahega .
Hobi korras muidugi võib ühe silma kinni pigistada , ikkagi tundub asi ulme .
Ma toon sulle ühe soodsa näite ;
e30 piduriplekk makasb B-osa 40 eur .
vw/audi oma 8 eur , >> vot see on soodne

Üldiselt on ka teised bmw ja vw/audi jupid sama hinna vahega .
Hobi korras muidugi võib ühe silma kinni pigistada , ikkagi tundub asi ulme .
Re: Arvo 635CSi '79
Pidasin silmas seda et autode varuosade hinnad on suhteliselt paigal püsinud, elatustase aga kõvasti tõusnud. Ehk siis paarkümmend aastat tagasi tundusid mulle enamus e24 spetsiifilised jupid küllaltki kallid, täna enam eriti mitte.
E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
See tunne, et juppide hinnad ei tõuse, on petlik. Vaatasin pakkumisi UM-st. 2013 oli tagumine summuti pütt 215.-+km, 2017 348.-+km ja praegu varuosapäringust vaadates 663.- Kuna esimesed olid pakkumised, siis 0-hind oli tõenäoliselt veid kõrgem. Viie aastaga on tõus päris karm olnud. Samuti näiteks pagassi märk, mille hind tõuseb aastas umbes 15%.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Arvo 635CSi '79
Nojah, minu viimased tõsiselt võetavad ostud kuuekale sealt majast jäävadki umbes sinna 2012 aasta paiku, ei kujutanud ette, et ka seal hinnad sellise hüppe teinud on. Varasematel aastatel (1998-2012) mulle vähemalt tundus, et olid enamus varuosadel hinnad enam-vähem paigas.
E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Vana asi juba küll, aga kuna Ruudu teemas tuli jutuks, siis pildikesed bemmi ja citrööni kokkupuutest:


Minu õnneks on tänapäeva autodel nina üpriski pehmeks ja vetruvaks projekteeritud, pauk oli päris korralik, auto libises veidi ka külgsuunas aga mul kuuekal jäid klaasid terveks ja sain pärast isegi akna kinni lastud
Citrööni käsi muidugi nii hästi ei käinud, pilpaid oli ristmikul maas üksjagu ja omal jalal see sõiduk sealt ei lahkunud.


Minu õnneks on tänapäeva autodel nina üpriski pehmeks ja vetruvaks projekteeritud, pauk oli päris korralik, auto libises veidi ka külgsuunas aga mul kuuekal jäid klaasid terveks ja sain pärast isegi akna kinni lastud

E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Jätkuks tuleks tänasesse päeva - coroona kriisi ajal oli aega ka kuuekaga veidi tegeleda. Veljed said puhastatud, üks esivelg vajas veidi keevitust (kild servast väljas), velje sirgestamine + keevitus Tartus Aalux rehvivahetuspunktis maksis vist 25 euri. Veljed said ka uue värvikatte ning uued rehvid peale.
Kuigi hetkel esisillas küll ainult ca 2000 km sõitnud KYB amordid ja tagasillas täiesti töökorras bilsteinid, tellisin täis ringi Bilsteini B6 amorte. Asi selles, et esimesed amordid on madalduse jaoks pisut vedelad ning tagumised ei ole vist E24 omad (ilmselt E12 või E23 alt pärit). No kahtlaselt uppis on taguosa, hoolimata madaldusvedrudest.
Muret teeb veel mingi kahtlane rütmiline undamine sõites, mis kiiruse kasvades samuti progresseerub. Tundub justkui esisillast tulevat, samas laagrites nagu lõtku pole. Veel võiks kardaanipukki kahtlustada see aga sai kindlasti uus. Ei teagi mida veel veel kontrollida?
Kuigi hetkel esisillas küll ainult ca 2000 km sõitnud KYB amordid ja tagasillas täiesti töökorras bilsteinid, tellisin täis ringi Bilsteini B6 amorte. Asi selles, et esimesed amordid on madalduse jaoks pisut vedelad ning tagumised ei ole vist E24 omad (ilmselt E12 või E23 alt pärit). No kahtlaselt uppis on taguosa, hoolimata madaldusvedrudest.
Muret teeb veel mingi kahtlane rütmiline undamine sõites, mis kiiruse kasvades samuti progresseerub. Tundub justkui esisillast tulevat, samas laagrites nagu lõtku pole. Veel võiks kardaanipukki kahtlustada see aga sai kindlasti uus. Ei teagi mida veel veel kontrollida?
E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Nüüd see masin tuli küll meelde:)
Tol korral kui ära rihiti ajas harja punaseks küll
Tol korral kui ära rihiti ajas harja punaseks küll

Re: Arvo 635CSi '79
Sidrunit vaadates tunduvad kuuese kahjustused üllatavalt väikesed. Autosid tehti siis veel rauast 
Kas sinu masinal on veel esisillas koonusrullid? Kui jah, siis keera veidi peale ja kuuled, kas heli muutub. Aga rattalaagrid võivad ka ilma loksuta häält teha. Mu igapäeva vähe uuemal bemmil läksid hiljuti mõlemad rattalaagrid vahetusse ja olemine läks vaiksemaks. Käevahel katsudes mingeid lokse laagris mina ei tuvastanud.

Kas sinu masinal on veel esisillas koonusrullid? Kui jah, siis keera veidi peale ja kuuled, kas heli muutub. Aga rattalaagrid võivad ka ilma loksuta häält teha. Mu igapäeva vähe uuemal bemmil läksid hiljuti mõlemad rattalaagrid vahetusse ja olemine läks vaiksemaks. Käevahel katsudes mingeid lokse laagris mina ei tuvastanud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Arvo 635CSi '79
Mul jah, koonusrullid ees, 70ndate bemmidel olid vist esisillas enamusel masinatel samad laagrid. Ega see laagrikomplekt eriti midagi ei maksa õnneks, vist sinna 20 euri tuuri komplekt, et võiks lausa pimesi uued panna. Täiesti kodutingimustes teostatav töö kah.
Aga katsetan mingi hetk peale keeramise trikki küll, no kindlasti ei tulnud enne auto renoveerimist esisillast mingeid kahtlaseid hääli.
Aga katsetan mingi hetk peale keeramise trikki küll, no kindlasti ei tulnud enne auto renoveerimist esisillast mingeid kahtlaseid hääli.
E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Nii, mõlemal pool esimeses rattas oli kerge lõtk sees, keerasin laagri kroonmutrit ühe hamba võrra peale, algul tundus et läks vaiksemaks küll. Samas oli mõne aja pärast maanteesõidul jälle masinas kahtlane vibra sees mida enne pole nagu täheldanud, ei tea kas sai liiga tuugalt kinni... Juhise järgi peaks nendes laagrites pisike lõtk sees olema, soojuspaisumise pärast vist. Tellin mõlemad esilaagrid igatahes ära, mis seal ikka, ega nende vanust, mis auto all praegu ei tea keegi ja välimuse järgi mina nende seisukorda hinnata ei oska (visuaalselt justkui korras).
E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Amordid käes, tagumised vahetasin ära. Põhimõtteliselt sama amort, mis mul juba all oli, kosmeetilised erinevused olid vana ja uue vahel ainult. Ehk siis kodutöö tegemata, oleks võinud vanas seades vabalt edasi sõita, oleks 260 euri alles jäänud.
Nendel amortidel on vedrutaldriku kõrgus 4 positsioonis reguleeritav, paraku madaldusvedruga peab see kõige kõrgemas asendis asetsema, madalamates positsioonides vedru jääb lihtsalt lahtiselt, alumises asendis oli lausa paar cm vedrul ja vedrutaldrikul vahet.

Kõige hullem asja juures on see, see liiga kõrge uppis tagaosa, mis mind enne häiris, läks veidi üle 1 cm veel kõrgemaks
Ilmselt uuel amordil on amordisisene vedru nii palju jäigem, nii et amort tõstab tagaosa veidi kõrgemale.
Otsisin originaalvedrud ka välja, need umbes 2cm võrra pikemad kui need H&R madaldusvedrud mis hetkel all, ehk siis kõik peaks õige nagu olema.
Ei teagi hetkel, mis see rahuldav lahendus peaks olema, korraks mõtlesin juba, et paneks esisilda originaalkõrguses vedrud tagasi äkki siis jääb viisakam
Variant oleks amortide ülemine kinnitus veel ringi ehitada, veidi ülespoole siis tõsta aga see suvi ilmselt ei viitsi seda ette võtta.
Nendel amortidel on vedrutaldriku kõrgus 4 positsioonis reguleeritav, paraku madaldusvedruga peab see kõige kõrgemas asendis asetsema, madalamates positsioonides vedru jääb lihtsalt lahtiselt, alumises asendis oli lausa paar cm vedrul ja vedrutaldrikul vahet.

Kõige hullem asja juures on see, see liiga kõrge uppis tagaosa, mis mind enne häiris, läks veidi üle 1 cm veel kõrgemaks

Otsisin originaalvedrud ka välja, need umbes 2cm võrra pikemad kui need H&R madaldusvedrud mis hetkel all, ehk siis kõik peaks õige nagu olema.
Ei teagi hetkel, mis see rahuldav lahendus peaks olema, korraks mõtlesin juba, et paneks esisilda originaalkõrguses vedrud tagasi äkki siis jääb viisakam

E10 2002
Re: Arvo 635CSi '79
Huvitav. Mul on ka sama kooslus B6 ja H&R aga mina kasutasin mäletamist mööda kõige alumist reguleeringut. Loksuga probleeme ei olnud. Minu H&R on sinised E28/2. Ehk on 1. ja 2. põlvkonnal mingi vahe amordis-vedrus.
Fotol on sul vedru taldrik ka valepidi aga ju sa selle keerasid õigeks.
Fotol on sul vedru taldrik ka valepidi aga ju sa selle keerasid õigeks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D