eile sõites hakkas siis armatuuris õlituli põlema....ehmatas ära kohe, jätsin auto seisma ja vaatasin, et äkki maja ees parkides karterit vms vigastanud....kõik tundus korras olevat...sõitsin siis vaikselt edasi.....mootor töötab normaalselt nagu ennegi....samas võib olla anduri viga kah, aga ei julge nagu eriti sõita ....huvitav tähelepanek on veel see, et kui kohapeal töötava mootoriga piduripedaali mitu korda vajutada, siis kustub tuli ära, sama asi ka kohapeal rooli keerates....ja autot raputades või august läbisõitmisel kah vilgub mitte ei põle ühtlaselt.....ühesõnaga kui kellegil aimu milles viga võiks olla, siis palun andke teada......kohe üldse ei tahaks mootoriremonti ette võtta
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
sellised tunnused on tavaliselt otsa saavatel saaledel-võin eksida jupi/jupide nimetuses vene keeles kõlab nii- fkladõshõ. minu m30b32 viimane ca 200km sõit oli niimoodi. pidurdades lamp nagu õrnalt vilguks. see aga ei ole sellest seotud ,et pidurdad vaid sellest ,et tuurid järsku langevad. e. tühikäigul. rooli pöörates ja pidurdades peaks mootori tuurid nati tõusma kuna koormus tuleb peale. siit ka reaktsioon miks sellel hetkel kustub
ei usu, et saaled, kui saaled hakkavad minema, siis tekib ju hääl kah imelik mootorisse.....vahetasin anduri ära....pool tundi oli normis ja siis jälle põles .....vahepeal armatuuri pihta käega lüües kustub ka ära.....ei taha uskuda, et põrutuse peale tuli ära kustub, kui saaled vms läbi on....ootaks veel nõuandeid, et mis viga võiks olla, krt mul närvid läbi juba
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
Mart kirjutas:Iga pädev remonditöökoda omab manomeetrit, millega õlirõhk ära mõõta
no okei see saab niiehknaa tehtud, aga ikkagi äkki on kellegil kogemust....või oskab öelda, mis viga võib ja kui suurte kulutustega pean arvestama.....ise siiski ei usu, et mootoril midagi viga(loodan vähemalt :cry)....arvan, et mingi elektrikala...
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
Kunagisel isa e28 528i-l lahenes samade sümptomitega probleem uue anduri soetamisega. Kui aga tõesti saaled läbi on arvesta mingi paari tuhandese kahjuga, eeldusel et vänta lihvida pole vaja
nii tegin katse...panin auto käima, õlituli jäi põlema....võtsin kelladeploki armatuuri küljest lahti...nii kui hakkasin sealt armatuurist välja tõmbama kustus tuli ära...panin tagasi.....lõin käega paugu vastu armatuuri ja tuli jälle põles .....omme proovin mõnda teist kelladeplokki....ei taha uskuda, et asi saaledes vms on...
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
siis on hea kui need saaled ei ole.
kusjuures ma ei täheldanud mingit kõrvalist häält kui saaled läksid.
nagu öeldakse kõik on hea mis heaga lõpeb. mina lahendan asja nii, et panen uue hea mootori peal ja vsjoo. kuna vanal mootor oli üsna hõre ja kap.rem. tegemine üsna kulukas. ja ka suureks plussiks on see ,et uus moto nati võimsam kaa. huvitav kohe mis vahe on peeneks lastud 145kw(3,2) ja heas korras 160kw(3,5)
edu vea otsimisel