Ok. Üritan siis kirjatööd teha samas kui taustaks kostub kaasaegset euromuusikat ETV kanalilt.
Et kõik ausalt ära rääkida, siis on täitsa head aastad olnud. Käed on tavotiasemel meesed olnud ja auto on saanud pikalt minust rahu. Kuna pisut nooremad juba pikemat aega kipuvad roolitaha, tuleb käed taas õliseks teha ja jätkata paratamatult mehaanikuna

Talve siis tundus, et sel aastal oli vaid 2 nädalavahetust ja ühel neist sai õlid taas soojaks lastud. Kogu suur üritus lõppes otsusega, et ei hakka rohkem sidureid õhku laskma ja sai otsustatud pisut kindlama variandi peale. Tellitud sai uued poldid :
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... 01a4bf94f0" onclick="window.open(this.href);return false;
Nendega sai kinnitatud uus hooratas :
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... 10343a3e8e" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja sellekülge omakorda topeltketastega korv :
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... 8c0da7a119" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaalusääst 14 kilolt 9 kilole. Siis sai lastud djuunida ka survelaagrit :
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... e717f320f7" onclick="window.open(this.href);return false;
Kettad ise meenutavad relaka lõikekettaid, millega betoonisisse sooni saab lasta :
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... 7f3e4de996" onclick="window.open(this.href);return false;
Käigukast saab ka arvatavalt tugevalt peksa ja seoses sellega tuleb õppida selle nõrgad kohad selgeks. Hetkel testib pisut teist tüüpi kasti. Prooviks midagi seesugust :
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... 7b75abb99e" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas ja mida tulevik toob eks ole näha. Hetkel siis pakkumisel selline komplekt, sest rakendust sellele niipea ehk enadl ei ole:
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... fa7532cc09" onclick="window.open(this.href);return false;
