BMW 2002 `72 - nom
BMW 2002 `72 - nom
Kui kõik nüüd päris ausalt ära rääkida, siis ma olen juba üsna pikka aega BMW Positiivne.
Juba pikemat aega on kolmas seeria hingelähedane olnud ja juba üsna ammu oli mõte, et enda teiste klassikute vahele võiks midagi natukene erilisemat tuua.
Kindlat soovi ei olnud, aga kui ma Teda nägin, siis oli selge ja otsustatud. Üks kiire e36 pidi lahkuma ja sellele preilile ruumi tegema.
Täpsemalt siis tegemist 1972 aastast pärit BMW 2002 mudeliga, kõik küllalt originaalilähedane. Tuli ta meie maale Põhja-Soomest, kus ta oli veetnud kogu oma elu. Kui vahendajat mitte arvestada, siis on olnud masinal üks omanik ja ostetud uuena Itaaliast. Kõik algdokumendid koos kõigi originaalvõtmetega tulid sõidukiga kaasa. ARK-is märgiti passi 74kw ja ei suudetud tuvastada, kas tegemist peaks olema sedaani või kupeega. Väideti, et Eestis selliseid 4tk arvel, 1 cabrio, 1 kupee ja 2 sedaani, millest tulenevalt ei osatud ka seisukohta võtta. Eks targemad oskavad täpsemalt rääkida, mis see siis õige on.
Põhikohad tugevad ja head, tehnika toimib laitmatult. Tähelepanu tahavad mõlemad uksed, tagumine parema koopa alumine äär ja esimene vasak tiib. Külastades Janarit õnnestus palju vajaminevaid detaile juba leida aga mõnede asjade vastu on endiselt suur huvi. Seega kui keegi oskab mind uste leidmisel aidata (eriti tähtis juhiuks), oleksin ütlemata tänulik. Janari juurest sain parima palana originaal 2002Tii Petri Lenkrad 35 sportrooli, puidust käigukanginupu, uue heledama põhjavaiba, originaal kummimatid, puudu olnud sigaretisüütaja, originaal uue radiaatori, uue sumbutijooksu jpm. Mootoris väike tiks on aga ilmselt pääsen klappide reguleerimisega. Erilisi suuri töid ei ole hetkel teinud, Soomlaste leiutatud kärukonks sai ainult hästi kiirelt eemaldatud. Kuna hetkel ülevaatus kehtiv, siis plaan see suvi ilma nautida ning juppe koguda ja talvel kogu täiega taastamisse suunata.
Juba pikemat aega on kolmas seeria hingelähedane olnud ja juba üsna ammu oli mõte, et enda teiste klassikute vahele võiks midagi natukene erilisemat tuua.
Kindlat soovi ei olnud, aga kui ma Teda nägin, siis oli selge ja otsustatud. Üks kiire e36 pidi lahkuma ja sellele preilile ruumi tegema.
Täpsemalt siis tegemist 1972 aastast pärit BMW 2002 mudeliga, kõik küllalt originaalilähedane. Tuli ta meie maale Põhja-Soomest, kus ta oli veetnud kogu oma elu. Kui vahendajat mitte arvestada, siis on olnud masinal üks omanik ja ostetud uuena Itaaliast. Kõik algdokumendid koos kõigi originaalvõtmetega tulid sõidukiga kaasa. ARK-is märgiti passi 74kw ja ei suudetud tuvastada, kas tegemist peaks olema sedaani või kupeega. Väideti, et Eestis selliseid 4tk arvel, 1 cabrio, 1 kupee ja 2 sedaani, millest tulenevalt ei osatud ka seisukohta võtta. Eks targemad oskavad täpsemalt rääkida, mis see siis õige on.
Põhikohad tugevad ja head, tehnika toimib laitmatult. Tähelepanu tahavad mõlemad uksed, tagumine parema koopa alumine äär ja esimene vasak tiib. Külastades Janarit õnnestus palju vajaminevaid detaile juba leida aga mõnede asjade vastu on endiselt suur huvi. Seega kui keegi oskab mind uste leidmisel aidata (eriti tähtis juhiuks), oleksin ütlemata tänulik. Janari juurest sain parima palana originaal 2002Tii Petri Lenkrad 35 sportrooli, puidust käigukanginupu, uue heledama põhjavaiba, originaal kummimatid, puudu olnud sigaretisüütaja, originaal uue radiaatori, uue sumbutijooksu jpm. Mootoris väike tiks on aga ilmselt pääsen klappide reguleerimisega. Erilisi suuri töid ei ole hetkel teinud, Soomlaste leiutatud kärukonks sai ainult hästi kiirelt eemaldatud. Kuna hetkel ülevaatus kehtiv, siis plaan see suvi ilma nautida ning juppe koguda ja talvel kogu täiega taastamisse suunata.
Viimati muutis nom, 20 Aug 2017 19:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW 2002 `73 - nom
Väga tubli!
Mul on heameel, et see auto Eestisse sai. See hakkas mulle endalegi silma ja see oli kahtlaselt kaua aega müügis.
Nii Soome kui ka nüüd Eesti piltidel näeb see väga hea välja. Tundub, et sisu on uskumatult hästi säilinud.
Edu!
Mul on heameel, et see auto Eestisse sai. See hakkas mulle endalegi silma ja see oli kahtlaselt kaua aega müügis.
Nii Soome kui ka nüüd Eesti piltidel näeb see väga hea välja. Tundub, et sisu on uskumatult hästi säilinud.
Edu!
'70 E3
/ Once you go Sharknose you never go back /
/ Once you go Sharknose you never go back /
Re: BMW 2002 `73 - nom
Nägin paari pilti, kui Kert selle treilale oli tirinud ning mõtlesin kohe, kellele ja kuhu kanti see siis tuleb?
Mul endalgi 3 tk neid, vanim 1966 aasta mudel.
Arvel on neid Eestis tegelikult rohkem. Tean omast käest vähemalt 16 tükki. Eks enamus selle sundkindlustuse pärast ajutiselt arvelt maha võtnud. Täpselt sama seis on minu autodega.
Kere ja detailide järgi ütleks, et auto on tehases juba 71...72 valminud, aga müüdud ja arvele võetud ilmselt aastajagu hiljem.
Teadaolevalt oli 72 aasta tootmises viimane, kus kasutati veel ümmargusi tagatulesid ja kroomitud tuledeümbriseid. Istmed ja aknalingid viitavad ka sellele.
Sisu paistab ka väga hästi säilinud olevat. Olen ainult ühte komplekti sellises seisukorras veel näinud. Tulid need minu 1602-st ja siis lolli peaga müüsin ära, kui hakkasin 66 aasta originaale otsima. Siiani tulutu tegevus. Aga samas läksid need ühte punasesse 1502-te, mis peaks samuti Eestis ringi liikuma.
Edu autoga ja ehk satun ka suvel õigesse kohta, et pilk peale visata.
Mul endalgi 3 tk neid, vanim 1966 aasta mudel.
Arvel on neid Eestis tegelikult rohkem. Tean omast käest vähemalt 16 tükki. Eks enamus selle sundkindlustuse pärast ajutiselt arvelt maha võtnud. Täpselt sama seis on minu autodega.
Kere ja detailide järgi ütleks, et auto on tehases juba 71...72 valminud, aga müüdud ja arvele võetud ilmselt aastajagu hiljem.
Teadaolevalt oli 72 aasta tootmises viimane, kus kasutati veel ümmargusi tagatulesid ja kroomitud tuledeümbriseid. Istmed ja aknalingid viitavad ka sellele.
Sisu paistab ka väga hästi säilinud olevat. Olen ainult ühte komplekti sellises seisukorras veel näinud. Tulid need minu 1602-st ja siis lolli peaga müüsin ära, kui hakkasin 66 aasta originaale otsima. Siiani tulutu tegevus. Aga samas läksid need ühte punasesse 1502-te, mis peaks samuti Eestis ringi liikuma.
Edu autoga ja ehk satun ka suvel õigesse kohta, et pilk peale visata.
Re: BMW 2002 `73 - nom
Huvitav ja suhteliselt hea leid.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: BMW 2002 `73 - nom
Julgen kahelda. 7-8 aastat tagasi oli vist ainult üks 2002 arvel ja see ka ainult dokumentide kujul. Masin ise oli seibideks lõigatud. Muid 02 on loomulikult rohkem.Jaanis_K kirjutas:Arvel on neid Eestis tegelikult rohkem. Tean omast käest vähemalt 16 tükki.
Kere tüüp peaks siis olema sedaan või täpsemalt 2-ukseline sedaan. Nii 02 kui ka e21 ja e30 kaheukselised on kõik sedaanid.
Kas kapoti alune on ka originaal või on seal midagi moditud?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 2002 `73 - nom
ARK-is lähtuti selle arvele võetud arvu ütlemisel ikkagi puhtalt 2002 mudelist, mitte 02 seeriast üldse.
Kapoti alune Janari sõnade kohaselt pidi muidu originaalne olema aga õhufiltri kopsiku tald mingi uuema malli oma pandud.
Kellelgi mingeid natukene suuremaid ajastukohaseid velgi pakkuda, siis olen avatud pakkumistele.
Paar klõpsu ka kapoti alt:
Kapoti alune Janari sõnade kohaselt pidi muidu originaalne olema aga õhufiltri kopsiku tald mingi uuema malli oma pandud.
Kellelgi mingeid natukene suuremaid ajastukohaseid velgi pakkuda, siis olen avatud pakkumistele.
Paar klõpsu ka kapoti alt:
Re: BMW 2002 `73 - nom
Ilus ja hästi säilinud isend, igati väärt pingutamist originaali joone hoidmisel.
2002 ikka mõned Eestis on, mul garaazis ka üks puzzle ootab kokkuladumist
2002 ikka mõned Eestis on, mul garaazis ka üks puzzle ootab kokkuladumist
E10 2002
Re: BMW 2002 `72 - nom
Nüüdseks mõned päevad sõitu sellega nautinud ja osasid kogunud, et täies tükis auto taastamisse suunata. Mootori poolne teema suht korras, kompressioonid vahemikus 9-10 ja käivitub peale jagajakaane vahetust hästi. Leida on õnnestunud Eestist korralikud esitiivad, sillaosasid jms. Magasin maha vahepeal ühe W&N ühistellimuse ja nüüd avastasin, et seal pole enam neid ukse remontkomplekte (eraldi ukse alumised ääred sisemised ja välimised) pakkuda, mida sealt vahepeal sihtisin. Kui keegi ostis neid mitu komplekti, siis äkki nõus mulle midagi mingi raha eest loovutama. Keretööd tehtud saaks siis muus osas eeskujulik masin ma usun. Täna oli natukene aega ja tegin väikese pesupäeva oma masinapargile ning üks inimene käis klõbistas mõned uuemad fotod:
(autod vanuse järgi reas, ehk siis vasakult paremale - 1972 BMW E10 2002, 1985 BMW E30 316i m20b25, 1989 BMW E30 316i m42b18, 1990 BMW E30 318is, 1992 BMW E30 318iC m50 stroker)
(autod vanuse järgi reas, ehk siis vasakult paremale - 1972 BMW E10 2002, 1985 BMW E30 316i m20b25, 1989 BMW E30 316i m42b18, 1990 BMW E30 318is, 1992 BMW E30 318iC m50 stroker)
Re: BMW 2002 `72 - nom
Muljetavaldav masinapark
2002 reast siiski lemmik.
2002 reast siiski lemmik.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008