E28 525e '86 Riki
Re: E28 525e '86 Riki
Terv!
Paar udust telefonipilti eelmisest hooajast teema uuendamiseks.
Auto enda kallal töö käib, uueks hooajaks uus tehnika vahel ja loodetavasti parem kui kunagi varem.
Paar udust telefonipilti eelmisest hooajast teema uuendamiseks.
Auto enda kallal töö käib, uueks hooajaks uus tehnika vahel ja loodetavasti parem kui kunagi varem.
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Telefoni klõpsudega jätkates, pilt uuesti mootorist
Tegemist siis '83 aasta 528i pealt pärit mootoriga, töömahtu 2788cc, pritsungiks L-Jetronic. Nii palju kui doonoriga sõita sain, tundus mootor ikka täitsa teine asi võrreldes eta'ga. Alla jõuab veel doonori alt LSD 3.46 ülekandega. Tänavatele jõudmine on ainult nädalapäevade küsimus nüüdseks
Tegemist siis '83 aasta 528i pealt pärit mootoriga, töömahtu 2788cc, pritsungiks L-Jetronic. Nii palju kui doonoriga sõita sain, tundus mootor ikka täitsa teine asi võrreldes eta'ga. Alla jõuab veel doonori alt LSD 3.46 ülekandega. Tänavatele jõudmine on ainult nädalapäevade küsimus nüüdseks
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Ehk on kellegil müüa korraliku tagaluuki ilma igasuguste tiibade ja kirjadeta ja värvitooniks Achatgruen?
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Tere jälle!
Mootor vahel ja homme tahaks hääli kuulda. Silla saab ka alla tänasega. Nokkisime siin spidobloki lahti kuna tahho ei töötanud, kuid avastasime, et osad read täiesti katki. Siit ka küsimus, kas "eta" ploki saaks tööle kui coding plug ära vahetada nagu seda teevad e30 foorumis?
Mootor vahel ja homme tahaks hääli kuulda. Silla saab ka alla tänasega. Nokkisime siin spidobloki lahti kuna tahho ei töötanud, kuid avastasime, et osad read täiesti katki. Siit ka küsimus, kas "eta" ploki saaks tööle kui coding plug ära vahetada nagu seda teevad e30 foorumis?
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Nähtud seda autot ka talvel liikumas, arvasin juba et läks talverallikaks...
Tundub, et siiski mitte .
Originaalmootor jäi ellu ikka ja jääb garaazinurka seisma? Ikkagi selle kere originaal mootor.
Olles omanud paralleelselt korraga 2.8 ja 2.7 isendit, siis see 2.8 küll mingi oluliselt parema minekuga polnud, madalalt oli jube uimane ja kõrgema pöördega küll minek parem, aga võttis meeletult kütust. Rääkisid, et sul oli ka olemas garaazis 3.5 mootor, miks siis selle kasuks ei otsustanud?
Kere seisukord ilmselt halveneb pidevalt, ehk targem see korda saada, enne kui rooste ette jõuab?
Tundub, et siiski mitte .
Originaalmootor jäi ellu ikka ja jääb garaazinurka seisma? Ikkagi selle kere originaal mootor.
Olles omanud paralleelselt korraga 2.8 ja 2.7 isendit, siis see 2.8 küll mingi oluliselt parema minekuga polnud, madalalt oli jube uimane ja kõrgema pöördega küll minek parem, aga võttis meeletult kütust. Rääkisid, et sul oli ka olemas garaazis 3.5 mootor, miks siis selle kasuks ei otsustanud?
Kere seisukord ilmselt halveneb pidevalt, ehk targem see korda saada, enne kui rooste ette jõuab?
E34 & E32
Re: E28 525e '86 Riki
omega kirjutas:Nähtud seda autot ka talvel liikumas, arvasin juba et läks talverallikaks...
Tundub, et siiski mitte .
Originaalmootor jäi ellu ikka ja jääb garaazinurka seisma? Ikkagi selle kere originaal mootor.
Olles omanud paralleelselt korraga 2.8 ja 2.7 isendit, siis see 2.8 küll mingi oluliselt parema minekuga polnud, madalalt oli jube uimane ja kõrgema pöördega küll minek parem, aga võttis meeletult kütust. Rääkisid, et sul oli ka olemas garaazis 3.5 mootor, miks siis selle kasuks ei otsustanud?
Kere seisukord ilmselt halveneb pidevalt, ehk targem see korda saada, enne kui rooste ette jõuab?
Talvel liiklesin lühikest aega sellega tõesti, kokku ehk 3-4 päeva, peale seda läks garaazi töösse. Ostsin vahepeal ühe e28 juurde kust sain omale tutikad hella esituled, kogu tehnika koos tutikate amortide, vedrude ja muude sillajuppidega ja LSD diffri. 3.5 liitrine on olemas, kuid see mootor vajab natukene tööd. 2.7 mootor läheb strokeri doonoriks arvatavasti, kuhu vahele jõuab - seda ei tea.
Kere seisukord on nii nagu ta on, saab ka sellega tegeletud. Tagapõllega on mingit jubedat pornot kunagi tehtud, nurgad tunduvad valesti kokku keevitatud olevat ja kogu tagapõlle kuju see tõttu veider. Vana auto vajabki tööd Praegu muretsen pigem sellepärast, et saaks tehnika heaks, küll peale seda välimus ja sisu järgi tulevad
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Otsin vanatüübi M30 küünlajuhtmeid või siis 6 silindri juhet meh. jagajaga mootorile, igasugu M-Tech juppe võib ka pakkuda, ( tiivakaare katted, tagatiib jne. ) Esimesed sõidud on tehtud, kui kellegil mõni hea diagnostik on ja summuti keevitaja, siis andke teada!
Riki
Riki
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Pilti ka praegusest seisust, prooviks ees e12 BBS'i lisa. Velgedeks style 31 hetkel, mis üllatasid oma kerguse poolest. Mootor käib uue kere vahel kuid vajab veel tegemist, küünlajuhe vahetada ja diagnostis süüde jne. paika keerata peaks heaks saama, mootoris jõudu on LSD differ all ja tuju hea. Näeme varsti tänavatel
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Summuti tegemisel võib kindlasti aidata toivoku
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: E28 525e '86 Riki
Long time no see!
Kuna igapäeva sõiduk vajas natuke remonti, tuli hai garaazist välja ajada. Sellega seoses sai mõni klõps tehtud teema uuendamiseks.
Sumpa on vahepeal alla saanud, hääled on ilusad. Tühikäigul hea vaikne aga pöördes hakkab bemmilikult laulma. Samuti on luugi peal vahetunud E12 BBS'i tiib E28 Foha tiivaga. Riiulis seisavad veel M-Technik tiivakaarekatted värvituna.
Mootori töö on ikka veel kahtlane, 6 pütt ei taha korralikult järgi tulla, piirajasse ei jookse. Oskab keegi ehk aidata?
Olen udutulede ja musta sisu otsingutel. Samuti huvitavad igasugused stangelisad.
Kevadeks tänavatele
Kuna igapäeva sõiduk vajas natuke remonti, tuli hai garaazist välja ajada. Sellega seoses sai mõni klõps tehtud teema uuendamiseks.
Sumpa on vahepeal alla saanud, hääled on ilusad. Tühikäigul hea vaikne aga pöördes hakkab bemmilikult laulma. Samuti on luugi peal vahetunud E12 BBS'i tiib E28 Foha tiivaga. Riiulis seisavad veel M-Technik tiivakaarekatted värvituna.
Mootori töö on ikka veel kahtlane, 6 pütt ei taha korralikult järgi tulla, piirajasse ei jookse. Oskab keegi ehk aidata?
Olen udutulede ja musta sisu otsingutel. Samuti huvitavad igasugused stangelisad.
Kevadeks tänavatele
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Minu kogemus on näidanud, et kui sul ei lähe piirajasse, siis ma alustaks pihusti kontrollimisest. Truumus lasta üle piiluda ja asi selge, 10 € vist oli ühe kontroll.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: E28 525e '86 Riki
Facebookis nägin täna, "Tartu Varuosavabrik" pakub E28 udukaid.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: E28 525e '86 Riki
JanekEnde kirjutas:Facebookis nägin täna, "Tartu Varuosavabrik" pakub E28 udukaid.
Neid ei soovi. Otsin korralike detaile.
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Ma ise otsin nt juhipoolse udutule uut Hella kirjadega klaasi kuskilt soodsalt kui jääb otsides silma, siis võid märku anda, oleksin tänulik. Muidu kena projekt, pildimaterjal motiveerib enda hai alla ka rohkem aega ja kapitali investeerima
Re: E28 525e '86 Riki
keegi pakkus tutikaid udukaid 85 euri paar rullika klubis. ise võin tutikaid hella omasid pakkud 100ga.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: E28 525e '86 Riki
Tore üle pika aja näha vana metallist sõpra . Mõtlesingi, et kadunud kuhugi.
Aga miks stanged eest ära võetud, näeb päris õnnetu välja ilma nendeta...Ja tuledevõre samuti puudu?
Mootor ei käi sellepärast, et see kere ei taha seda mootorit vaid oma originaali igatseb
Udukad oleks küll viimane aeg külge leida!
Mul veel see roheline sisu ka alles. Katted terved,aga ühelt on küljepeal see kunstnahast osa veidi katki.
Aga miks stanged eest ära võetud, näeb päris õnnetu välja ilma nendeta...Ja tuledevõre samuti puudu?
Mootor ei käi sellepärast, et see kere ei taha seda mootorit vaid oma originaali igatseb
Udukad oleks küll viimane aeg külge leida!
Mul veel see roheline sisu ka alles. Katted terved,aga ühelt on küljepeal see kunstnahast osa veidi katki.
E34 & E32
Re: E28 525e '86 Riki
Üle tüki aja häid uudiseid ka. Auto sõidab, pidurdab, sidurdab ja teeb kõike muud ka mida üks vanakooli bemm tegema peab. Mootori probleemiks oligi kokkuvõttes vigane pihusti, 6 püti pihusti oli otsustanud hingusele minna. Siduri probleemiks oli katkine pedaaliraam, siduri pedaal ise oli mõrane ja paindus läbi. Lükkas silindrit eest ära. Stanged küljes, mingisugused uduka katted ka. Hetkel all e34 plekkveljed, kuid muretsetud said 16x7 ja 16x8 BBS Mahled.
Hea on vanuri roolis üle pika aja olla. Nüüd saab pisiasjadega tegelema hakata ja kõik ilusti viisakalt ära viimistleda.
Riki
Hea on vanuri roolis üle pika aja olla. Nüüd saab pisiasjadega tegelema hakata ja kõik ilusti viisakalt ära viimistleda.
Riki
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Udukaid endaid ei kannata leida? Seal juhtmed olemas, pane ainult udukad külge ja vajuta nuppu .
E34 & E32
Re: E28 525e '86 Riki
Korralike udukad eest koos raamidega küsitakse nii ulmelisi summasi. Las jäävad need katted esialgu.
628csi
Re: E28 525e '86 Riki
Terv!
Lõpuks sai veljed alla keeratud, tänud AMR teenustele ja Veljemeister OÜle. Velje mõõdud 15x7 ET kuhugi nulli lähedale. Rehvideks 225/50
Lõpuks sai veljed alla keeratud, tänud AMR teenustele ja Veljemeister OÜle. Velje mõõdud 15x7 ET kuhugi nulli lähedale. Rehvideks 225/50
628csi