BMW 320 Baur, Nuga
Sain kinnitust oma kahtlusele, et salongisoojendusradikas lekib
Uurisin asja ja tuleb välja, et b-osana on see õnneks veel saadaval. Kui juba soojenduskobaka lahtivõtmiseks läks, siis otsustasin ta seest täielikult ära puhastada, et tulevikus salongi puhutav õhk oleks ilusti värske, mitte vanale autole kohaselt kõrbenud tolmu lõhnaga Sama protseduur ootab ka kõiki armatuurialuseid õhutorusid ja reste.
Uurisin asja ja tuleb välja, et b-osana on see õnneks veel saadaval. Kui juba soojenduskobaka lahtivõtmiseks läks, siis otsustasin ta seest täielikult ära puhastada, et tulevikus salongi puhutav õhk oleks ilusti värske, mitte vanale autole kohaselt kõrbenud tolmu lõhnaga Sama protseduur ootab ka kõiki armatuurialuseid õhutorusid ja reste.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Hiiumaa kohta ei oska öelda, aga mina ostsin enda omad tartust lõunakeskuse autoringist. Ilmselt enamus autoaudioga tegelevaid asutusi müüb neid samuti. Samas arvesta sellega, et paljalt pigimatist ei piisa, sa pead mingi vildi veel peale panema. Minu auto puhul läks pigimattidele näiteks 1500 eek. Kõige odavam variant oleks põrandale panna mingi ehituslik pigimatt ja selle peal otsida korralikud originaalmatidmeelis558 kirjutas:kas keegi teab kust müramatte saab, täna sai auto seest tühjaks tassitud ja need matid on läbi vettind ja katki.. ?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Niikaua kuni garaaž on tühi ja auto polstritöödes olen endale igasugu salongividinaid koju tassinud - armatuur, keskkonsool, kindalaegas jms. Eesmärk oli kõik need sooja vee ja fairyga puhtaks pesta. Otsustasin puhtaks küürida ka kõik ventilatsioonitorud ja võred
Puhastatud plastdetailid käisin üle autoglym'i kummi ja vinüüli hooldusvahendiga. Tulemus sai väga hea
Puhastatud plastdetailid käisin üle autoglym'i kummi ja vinüüli hooldusvahendiga. Tulemus sai väga hea
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Siia siis niipalju infot, et polsterdus on valmis ja pehme katus enam-vähem peal, aga asi tahab veel natuke timmimist ja tihendite paigaldamist.
Täielikult on veel tegemata kõvakatuse riide ja tihendite vahetus.
Kogu töö pidi järgmise nädala alguseks valmis saama.
Kui polsterdus valmis, siis oleks vaja kibekiirelt mootor maha tõsta ja vaadata, mis alumisest poolest saab - kas piisab kolvirõngaste vahetusest või peab hakkama uut plokki otsima
Üks väike tagasilöök oli kah vahepeal. Nimelt õnnestus pea-aegu uus esiklaas garaaži kolimise käigus ära lõhkuda
Edit: Üks tagasilöök on veel - märtsis um'st tellitud parem tagatuli ei taha kuidagi kohale jõuda
Täielikult on veel tegemata kõvakatuse riide ja tihendite vahetus.
Kogu töö pidi järgmise nädala alguseks valmis saama.
Kui polsterdus valmis, siis oleks vaja kibekiirelt mootor maha tõsta ja vaadata, mis alumisest poolest saab - kas piisab kolvirõngaste vahetusest või peab hakkama uut plokki otsima
Üks väike tagasilöök oli kah vahepeal. Nimelt õnnestus pea-aegu uus esiklaas garaaži kolimise käigus ära lõhkuda
Edit: Üks tagasilöök on veel - märtsis um'st tellitud parem tagatuli ei taha kuidagi kohale jõuda
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Hetkel siis lugu selline, et hoolimata plaanist saada masin mai lõpuks liikuma, liigub baur hetkel veel vaid treileri kaasabil
Küll aga on masin nüüd väliselt enam-vähem komplektne. Puudu on vaid üks tagatuli, esimese põlle sisse käivad võred ja antenn. Kõik need detailid on uutena tellitud ja peaks loodetavasti järgmisel nädalal kohale jõudma.
Salongi osas on veel paar päevakest nokitseda - salongiahi sisse, armatuur kinnitada; istmed ja uksepolstrid paika.
Siis jääb veel üle oodata mootori valmimist
Mõned pildid kah:
Küll aga on masin nüüd väliselt enam-vähem komplektne. Puudu on vaid üks tagatuli, esimese põlle sisse käivad võred ja antenn. Kõik need detailid on uutena tellitud ja peaks loodetavasti järgmisel nädalal kohale jõudma.
Salongi osas on veel paar päevakest nokitseda - salongiahi sisse, armatuur kinnitada; istmed ja uksepolstrid paika.
Siis jääb veel üle oodata mootori valmimist
Mõned pildid kah:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mure tagatulega on nüüdseks lahendatud - sain just kätte saksamaalt saabunud pakikese
Ostsin ka uue originaalantenni, kuna kõik kasutatud antennid, mis näppu on jäänud, on kinnijäänud teleskoobiga. Uus antenn tuli siis täiskomplektis koos paigaldustarvikute, juhendi ja isegi antennihooldusvahendiga
Ostsin ka uue originaalantenni, kuna kõik kasutatud antennid, mis näppu on jäänud, on kinnijäänud teleskoobiga. Uus antenn tuli siis täiskomplektis koos paigaldustarvikute, juhendi ja isegi antennihooldusvahendiga
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Hehh....eile sain vilksamisi näha seda kaunitar-Bauri, Nuga juhtumisi Tlna auklike teid mõõtis ja rebisin talle ennast kõrvale....ühtlasi siis neljas(Tanel, Tõnis, Impsionu ja Nuga ka..küll ainult läbi autoklaaside ) foorumlane lives ära nähtud
Väga hea nägi välja masin, kuigi kaks asja riivas silma.....sinist viskas kiirendades ja tagarattad natu lääpas(ilmselt koorem peal)...muidu 5+
Väga hea nägi välja masin, kuigi kaks asja riivas silma.....sinist viskas kiirendades ja tagarattad natu lääpas(ilmselt koorem peal)...muidu 5+
E24 630CS `78
Jahh... see sinine, sellega on üks häda ja viletsusenthusiast kirjutas:kuigi kaks asja riivas silma.....sinist viskas kiirendades ja tagarattad natu lääpas(ilmselt koorem peal)
Nimelt ei allu antud mootor remondile
Plokikaas oli juba eelmisel aastal usaldusväärse tegija juures remonditud - klappide tööpinnad lõigatud, klapipuksid ja klapisääred vahetatud.
Plokk on mõõdus, silindrid hoonisime ära, uued rõngad panime sisse ja kõik paistis väga ilus ja tihe. Kompressioon on väga hea ja ühtlane ning leakdown test näitas samuti väga head tulemust. Ometi suitses mootor peale kõike seda täpselt samamoodi kui eelmine aasta
Vahetasime igaks juhuks veel klapisääretihendid uuesti ära - tulemus 0.
Võtsime siis mootori uuesti uurimiseks lahti ja selgus, et kolvirõngad olid kogemata standardmõõdus saanud, kuigi silindrid-kolvid olid esimeses remontmõõdus. Okei, tekkis lootus, et õigete kolvirõngastega asi lõpuks laheneb. Võtsime siis mootori järjekordselt maha, vahetasime uuesti kolvirõngad ja hoonisime ploki. Seekord veel erilise tähelepanu ja ettevaatusega. Tulemus oli siiski 0
Hetkel on mõistus suhteliselt otsas. Hakka või nullist uut mootorit ehitama
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Et enne kokkutulekut igavaks ei läheks, otsustasime üks päev enne kokkutulekut bauri veel pulkadeks kiskuda
Olime juba nädalapäevad Priiduga mõelnud, kuidas bauri helipilti parandada. Eesmärk oli jätta alles originaalmakk, juhtmed ja originaalkõlarid ning mitte rikkuda auto välimust. Pakkusin välja võimaluse ehitada subwooferid esiistmete alla, nii et väliselt ei jääks midagi näha. Tulemus sai päris hea. Priit ehk räägib lähemalt detailidest
Igatahes üks pilt sellest, kuidas reede öösel töö kella kaheni käis:
Olime juba nädalapäevad Priiduga mõelnud, kuidas bauri helipilti parandada. Eesmärk oli jätta alles originaalmakk, juhtmed ja originaalkõlarid ning mitte rikkuda auto välimust. Pakkusin välja võimaluse ehitada subwooferid esiistmete alla, nii et väliselt ei jääks midagi näha. Tulemus sai päris hea. Priit ehk räägib lähemalt detailidest
Igatahes üks pilt sellest, kuidas reede öösel töö kella kaheni käis:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mõned pildid sellest, kuidas pr117 kõlarikaste ehitas:
Mina igatahes olen helikvaliteediga väga rahul ja eriti hea meel on mul juurdetekkinud lisasisendi üle, kuhu mul hetkel on kindalaekasse peidetud cd-player ühendatud
Asja teeks veelgi paremaks uksekolmnurkadele paigaldatud tweeterid, aga eks sellega tegeleb kunagi tulevikus
Mina igatahes olen helikvaliteediga väga rahul ja eriti hea meel on mul juurdetekkinud lisasisendi üle, kuhu mul hetkel on kindalaekasse peidetud cd-player ühendatud
Asja teeks veelgi paremaks uksekolmnurkadele paigaldatud tweeterid, aga eks sellega tegeleb kunagi tulevikus
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32