
Autost täpsemalt:
BMW 2002, ümarad tagatuled, tiivalaiendid ees ja taga plekist, kereosas lisaks summutile
FIA spec täispuur ja kere tühjaks roogitud
Klaasid-luugid-uksed originaalid
Uus elektrijuhtmestik, aku pagasiruumis
Bensiinipaak eemaldatud, vaja paigaldada turvapaak
E21 323i tagasild, E30 325i pidurid, ringi ehitatud E34 typ188 diffrile ja coil vedrustusele, custom veovõllid, polüuretaanpuksid jne
Ees 2002 sild coilidel, 4-kolviga Volvo 240 turbo sadulad, 2002 pidurikettad
Valmidus progeajule (Tatech jaoks juhtmestik loodud, mõtlen veel mida paigaldan)
Mootor M10, vanema tüübi paks plokk, custom sisse- ja väljalaskekollektoriga, S14 vänt ja keps, 90.5mm kolvid, masterpower turbo... 300-400hj üsna lihtsalt saavutatav
5-ne Getrag 260 manuaalkast M30 küljest, 2002 hooratas ja -618 korv + labadega ketas
Summuti, 3" toodud küljelt väljuma, eraldi oma õgvendusse peidetuna, mitte põhjaall rippumas.
...
Tööde/vajalike juppide esmane nimekiri:
Differ leida, custom kardaan lasta teha
Turvapaak, pump, pihustid ja latt
Elektritöid jms väiksemat
Ajastukohasemad veljed-rehvid (need, mis all ei sobi kuidagi

Mootorijuhtimine-progeaju ning seadistus
Pidurivoolikud
Istmed uued või korrastada, vööd
Dilemma, mille üle maadlen - kas jätta ta "treilapilliks" või proovida siiski mööndustega muuta tänavalegaalseks. See tähendaks ilmselt suuremat sahmimist MNT-s, puuri eesosa muutmist polditavaks või täiesti eemaldamist. Ilmselt ka natuke sisu viisakamaks loomist jne. Kuigi Soome reg.paberites on juba ümberehitusena kirjas "turbo+cooler, kerelaiendid ja 2-kohaline", siis see meie MNT onudele ilmselt väga ei loe. Kui kellelgi on selles osas soovitusi-mõtteid jagada, siis olen üks suur kõrv. Pole kursis, kuid ehk 30+ aasta vanuse autona oleks see kuidagi lihtsustatum. See tähendaks ka armatuuri jne leidmist, mis ei pruugi lihtsamate killast ülesandeks osutuda.
Aitab pikast jutust, pilte kah:








