Muidugi esimese asjana tuleks üle vaadata hammasrihm .
Ja eks need käivitamise korrad olen ka ühe silma kinni pigistanud ja pisut hinge kinni hoidnud .
Klappe väga pähe lasta ei taha .
Suvel sai jupid valmis vaadatud rihmavahetuseks .
Tänaseks olen jõudnud nii kaugele , et kaan maas , rihm paistab .
Pilt avanes selline , et kas keegi on vale rihma peale pannud ?
Näeb välja nagu ketsinöör

Leidsin , et rihm on vastu kaitsekaant lohisenud , poole väiksemaks ?
Mis teda sunnib maha tulema ? Vastu kaant lohisema ?
Kas alt käbi tuleb uus panna või mis teha ? On kellegil sellist käitumist olnud ?
Ja kas alt rihmaratta poldid ümbert lahti ja keskmine polt ka ?
Pole veel ühelgi m20 rihma vahetanud vaid lasknud ära teha . See kord teen ise .