E21 320 1982
E21 320 1982
Pikalt mötlesin, et kas panen enda auto kuhugi foorumiavarustesse ülesse või mitte, hetkel siis kuidagi selline tuju, et tahaks väikest remondipäevikut nagu pidada.
Auto siis 82 aasta 320/6. Dokumentidega on väheke küll keeruliselt. Sai ta endale eelmise aasta suvel koju veetud ja võetud "viisaastaku plaani". Auto sain kätte hobusekoplist puudealt mädanemast.
Kellegi kuri käsi on seda juba vaikselt osandanud kah... Peeglid koos ustejuhtmestikega on maha müüdud pealt ja neerud samuti. Kindlasti on neid asju veel, aga need köige häirivamad.
Auto eesmärk ei ole originaalilähedane masin. Üritan masina teha lihtsa, vastupidava, kiire ja ilusa. Originaalist on tähtis ainult kere.
Hetkel olen optimistlik ja loodan suve lõpuks asja liikuma saada. See tähendab et kere tehtud, mingi mootori peale, sillad üle käidud, dokumendid korda ja ülevaatuse. Talvel hakkaks mootorit ehitama.
Naine aitas vahepeal pigimatti eemaldada
Võib pakkuda erinevaid detaile, mida arvate, et mul vaja võiks minna. Näiteks esimesed suunatule korpused, neerud, peeglid, gaasitross. Pakkuda võib ka esisilla detaile.(roolilati kummikotid, rooliotsad, rattalaagrid, öötshoovad, pidurid jne. Velgi võib ka pakkuda. Muidugi võtaksin vaid ligi vaid väga head pakkumised, kuna enamuste juppidega veel ei põle ja raha kulub mehesti värvimise ja vajalike detailide korrastamisele.
Pakkuda võib ka e28 komplektset ketas-tagasilda
m20b25 või b27 mootorit.
Auto siis 82 aasta 320/6. Dokumentidega on väheke küll keeruliselt. Sai ta endale eelmise aasta suvel koju veetud ja võetud "viisaastaku plaani". Auto sain kätte hobusekoplist puudealt mädanemast.
Kellegi kuri käsi on seda juba vaikselt osandanud kah... Peeglid koos ustejuhtmestikega on maha müüdud pealt ja neerud samuti. Kindlasti on neid asju veel, aga need köige häirivamad.
Auto eesmärk ei ole originaalilähedane masin. Üritan masina teha lihtsa, vastupidava, kiire ja ilusa. Originaalist on tähtis ainult kere.
Hetkel olen optimistlik ja loodan suve lõpuks asja liikuma saada. See tähendab et kere tehtud, mingi mootori peale, sillad üle käidud, dokumendid korda ja ülevaatuse. Talvel hakkaks mootorit ehitama.
Naine aitas vahepeal pigimatti eemaldada
Võib pakkuda erinevaid detaile, mida arvate, et mul vaja võiks minna. Näiteks esimesed suunatule korpused, neerud, peeglid, gaasitross. Pakkuda võib ka esisilla detaile.(roolilati kummikotid, rooliotsad, rattalaagrid, öötshoovad, pidurid jne. Velgi võib ka pakkuda. Muidugi võtaksin vaid ligi vaid väga head pakkumised, kuna enamuste juppidega veel ei põle ja raha kulub mehesti värvimise ja vajalike detailide korrastamisele.
Pakkuda võib ka e28 komplektset ketas-tagasilda
m20b25 või b27 mootorit.
Viimati muutis WHISTLER, 17 Aug 2016 00:02, muudetud 9 korda kokku.
Re: E21 320 1982
Tekkis küsimus tagumise paneeli kohta , kus kohast selle said ? Ja mis hinnaga tuli ?
Kruntimata b-osade külge keevitamine ei ole kõige mõistlikum , 2-3 aastaga tuleb rooste seest väljapoole ja ei ole tehtud tööst suurt kasu .
Kruntimata b-osade külge keevitamine ei ole kõige mõistlikum , 2-3 aastaga tuleb rooste seest väljapoole ja ei ole tehtud tööst suurt kasu .
Re: E21 320 1982
Tagapaneeli sain söbra käest, on A osa, tal seisis 2 tükki, teine läheb endale. Minu omal oli kellegi kuri käsi vasakult tuleaugu juurest keegi jupi välja lõikanud. Mina sain selle jupi saja euroga. Ta kunagi ebay kaudu saksast või kuskilt sai selle, ise käis järgi. Kasutaja Saarlane siin foorumis.
Tema kaudu sain ka ülejäänud detailid, mis vähegi saada oli: esitiivad, koopaääred, karbid, tagatiiva alumised ääred.
Kruntimata osad panen suht sihilikult, kuna nagunii põleb krunt keeviste juurest lahti, loodan kerevaha sarnastele asjadele pigem. Algul mõtlesin seest kruntida, aga kuna mul nagunii veel põhi vaja sisekarbiga kokku viia, siis põletan ka sisekarbilt krundi lahti. Loodan, et ehk kerevaha teeb parema töö ära. Eks õppima peab ikka oma katsetamisega ja oma vigadest
Küsimus ka ühtlasi: Originaalradiaatori auk kaunis pisike ja jahutus nagunii kehva. tahan suuremat radikat panna. Vaja oleks auk suuremaks saada ehk paneeli lõigata (kuni lansekateni). Probleem aga selles, et kapotikinnitus jääb sinna osasse.
Kas keegi on omal jahutust efektiivsemaks teinud? Mille radikat ja kuidas kasutanud?
Või kui asja ümber teeksin, kas tõstaksin kapotikinnituse ääre poole(eeldab ilmselt, et tuleb teisele poole ka kinnitus lisada) või teha kapott uputavate kiirkinnituste peale(ei tahaks, sooviks väljast originaalilähedast lahendust)
Tema kaudu sain ka ülejäänud detailid, mis vähegi saada oli: esitiivad, koopaääred, karbid, tagatiiva alumised ääred.
Kruntimata osad panen suht sihilikult, kuna nagunii põleb krunt keeviste juurest lahti, loodan kerevaha sarnastele asjadele pigem. Algul mõtlesin seest kruntida, aga kuna mul nagunii veel põhi vaja sisekarbiga kokku viia, siis põletan ka sisekarbilt krundi lahti. Loodan, et ehk kerevaha teeb parema töö ära. Eks õppima peab ikka oma katsetamisega ja oma vigadest
Küsimus ka ühtlasi: Originaalradiaatori auk kaunis pisike ja jahutus nagunii kehva. tahan suuremat radikat panna. Vaja oleks auk suuremaks saada ehk paneeli lõigata (kuni lansekateni). Probleem aga selles, et kapotikinnitus jääb sinna osasse.
Kas keegi on omal jahutust efektiivsemaks teinud? Mille radikat ja kuidas kasutanud?
Või kui asja ümber teeksin, kas tõstaksin kapotikinnituse ääre poole(eeldab ilmselt, et tuleb teisele poole ka kinnitus lisada) või teha kapott uputavate kiirkinnituste peale(ei tahaks, sooviks väljast originaalilähedast lahendust)
Re: E21 320 1982
Miks sa arvad, et orig radikas väikseks jääb? 323 on sama radikaga ja ma ei mäleta ka kõige palavamatest suvedest, et oleks üle kuumenenud.
E10 2002
Re: E21 320 1982
Kuna plaanin natuke mootorit järgi aidata, siis vajaks ka rohkem jahutust. Minul näiteks oli talvisel ajal m20b25 mootoriga hakkas küll temperatuur tõusma pikalt kuuma andes. M20 ei ole ka just väga vastupidav kuumale, niiet pigem ennetaks probleemi. Hetkel on kapotiall mõistlik kõik toimingud ära teha, enne kui kapotialuse ära värvin. Ei viitsi väga topelt teha.Miks sa arvad, et orig radikas väikseks jääb? 323 on sama radikaga ja ma ei mäleta ka kõige palavamatest suvedest, et oleks üle kuumenenud.
Re: E21 320 1982
Epokrunt ei põle ära vaid kivistub keevise ümbert , olen ise proovinud ja läbi elanud selle .
Ühe komponentset krunti võid labidale lasta
Ühe komponentset krunti võid labidale lasta
Re: E21 320 1982
Ma ei kasuta ühekomponentset krunti mul on üpris korralik epokrunt. Krunt kivistub küll jah kuumutamise kohapealt.... ja lööb plekiküljest lahti/tekitab poorid/praod niiet mina võtan oma seisukohalt, et roostekindlus selle koha pealt on kadunud. Võiksin muidugi praktilise katse teha mingi plekitüki peal. Samas üks külg veel keevitamata, teise külje karbi võin ju ennem üle lasta... Näeks reaalse vahe ära, mis aeg sellega teeb
Re: E21 320 1982
No kui talvel jäärada sõidad siis on jahutusele veidi teised nõudmised tõesti. Aga uuri ka paksemaid radiaatoreid + korralik el. ventilaator lahendust. Kui juba kere lõikumiseks läheb, siis enam lihtsat tagasiteed ei ole.WHISTLER kirjutas: Kuna plaanin natuke mootorit järgi aidata, siis vajaks ka rohkem jahutust. Minul näiteks oli talvisel ajal m20b25 mootoriga hakkas küll temperatuur tõusma pikalt kuuma andes. M20 ei ole ka just väga vastupidav kuumale, niiet pigem ennetaks probleemi. Hetkel on kapotiall mõistlik kõik toimingud ära teha, enne kui kapotialuse ära värvin. Ei viitsi väga topelt teha.
E10 2002
Re: E21 320 1982
Võtsin ennast kokku täna, tegin pildid korda uuesti. Samuti sai täna kere keevitatud. woopidoo Kindlasti on veel mingit keevitamist, mingid istmekinnitused jne asjad veel, aga üldiselt valmis.
Vahepeal oli kerge motivatsioonikriis, kuu-poolteist ei viitsind garaasis tegutseda.
Hetkel vaikselt saab tegeletud kere siledaks ajamisega, et saaks kere värvimisse viia. Detaile ennem tegema ei hakka, kui kere kambris. Kui kere kätte saab, saaks järjest kohe kokku lappima hakata ja ei tekiks enam mingit erilist seisakut.
Vaja veel laepolster maha võtta ja tegemisse anda, see peaks olema suht esimene asi, mis saab autosse peale värvimist sisse pistetud.
Vahepeal oli kerge motivatsioonikriis, kuu-poolteist ei viitsind garaasis tegutseda.
Hetkel vaikselt saab tegeletud kere siledaks ajamisega, et saaks kere värvimisse viia. Detaile ennem tegema ei hakka, kui kere kambris. Kui kere kätte saab, saaks järjest kohe kokku lappima hakata ja ei tekiks enam mingit erilist seisakut.
Vaja veel laepolster maha võtta ja tegemisse anda, see peaks olema suht esimene asi, mis saab autosse peale värvimist sisse pistetud.
Re: E21 320 1982
Asi vaikselt ikka areneb, päris paigal ei seisa. Detsembris sai teise garaasi viidud ja maalrid võtsid kere üle. Kere on sile, vaja veel üle nühkida, viimane krunt selga ja värv peale.
Väike värviproov sai ka tehtud, nüüd päikest ootama ja otsustama, kas see värv sobib või peab ikka kolmekihilise panema, nagu algselt plaani vötsin.
Väike värviproov sai ka tehtud, nüüd päikest ootama ja otsustama, kas see värv sobib või peab ikka kolmekihilise panema, nagu algselt plaani vötsin.
Re: E21 320 1982
Värv on hea. Mis kood on muidu? Tundub minu omaga suht sarnane.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E21 320 1982
Värvikood, mis hetkel tiibadel peal.... Selle jään hetkel võlgu. Esialgu vaatasin välja Renault NNP. Päiksekäes on need renood ikka päris imelised ja ka ühel üritusel ühte sellist tooni vanurit nähtud. Meeldis. Aga kui selle värvi päikse käes ära näen ja sobib, siis jätan ilmselt koodi ka meelde omale ja saan kirjutadaAmmy69 kirjutas:Värv on hea. Mis kood on muidu? Tundub minu omaga suht sarnane.
Aga nõu kah vaja.
Hakkasin bensupaagiga tegelema. Paagis siis ca 52 mm auk, kus sees on siis silinder, mille sees kütuse pealevoolu ja tagasivoolu toru ning kütusetaseme andur. Paagi andur on katki omadega ning tahan pumpa paaki panna. Paagi august sisse mahtuv pump on mul olemas. E46 330i bensupump mahub ilusti ja saab ilusti anduri asemele panna. Aga vaja aretada uus andur sinna. On keegi omal millegi muu kütusetaseme anduri originaalpaaki aretanud? Hetkel mötlen sama e46 kütusetaseme anduri aretamise peale. Ma ei tea, kuidas ta originaal näidikuga tööle peaks hakkama. ehk keegi oskab originaalanduri takistusi peast öelda?
Re: E21 320 1982
Saab korra jälle üle pika aja kirjutada. Viimased poolteist-kaks kuud seisis asi niimoodi,nagu eelmises postituses näha oli. Maalrite taga oli seisak... ilmselt oli vaja motivatsiooni koguda.
Reedel:
Värvida veel kapott, tagaluuk, uksed, esipõll, bensuluuk, katuseluuk ja kui ma kuskilt lõpuks peeglid saan, siis need ka.
Vahepeal soetasin esistange ja neerud. Vaja veel tagastanget. Ilmselt on ka stangede kinnituskronsteinid ajaga kaduma läinud.
Samuti peab nüüd sadulseppa taga ajama hakkama, lagi võiks juba valmis saama hakata... 7 kuud vist juba tema käes olnud.
Reedel:
Värvida veel kapott, tagaluuk, uksed, esipõll, bensuluuk, katuseluuk ja kui ma kuskilt lõpuks peeglid saan, siis need ka.
Vahepeal soetasin esistange ja neerud. Vaja veel tagastanget. Ilmselt on ka stangede kinnituskronsteinid ajaga kaduma läinud.
Samuti peab nüüd sadulseppa taga ajama hakkama, lagi võiks juba valmis saama hakata... 7 kuud vist juba tema käes olnud.
Re: E21 320 1982
Tuleb silma peal hoida
Väga kaunis värvitoon. Mida mootori järgi aitamise all silmas peate kui saladus ei ole?
Väga kaunis värvitoon. Mida mootori järgi aitamise all silmas peate kui saladus ei ole?
Kuldsed sõnad, kui keegi arvas, et peaks BMW ostma "Ära osta. Sa veel liiga noor, et ühe margi juurde kinnistuda."
Re: E21 320 1982
Kui kere kätte sain, siis sai pea nädalake kurja vaeva nähtud. Aega nõudvaim osa on poltide ja pisividinate otsimine ja meelde tuletamine, kus miski polt käib.
Vahepeal sai korra 16x8 et 20 bbs replicaid katsetatud. Tundub ka velje laiuse poolest suht lagi olevat. 17" oleks paras. Auto muidugi väga poolik ja kõrge, et päris öiget ettekujutust ei saanud.
Sadulsepp jõudis ka laevärgiga lõpuks tegeleda. Pooleliolevast tööst väike pilt:
Sellise lae tegemine eelisjärjekorras ca 150 euri sellise materjaliga. Kellel huvi, võin kontakti jagada.
Praeguseks on lagi küljes, C piiarid küljes. valgustite jms asjade augud vaja sisse veel teha ning A ja B piilarid teha. Järgmiseks ootan tema käest tagasi armatuuri.
Auto põhjaalt peaaegu valmis. Sillad veel üle käia ning summuti keskelt lõpuni vaja teha. Köik uued torustikud veetud, mootor peal tööle pandud, esimene söitki on tehtud. Vaip maas, esiistmed ajutiselt sees. Aku pagassis, plusskaabel veetud.
Tähtsaimad asjad teha :
kapotialune juhtmestik korda teha, ära peita ja aju salongi viia. Plussterminal kapotialla teha.
Gaasitrossile kronstein teha.
Õhulugeja külge panna ja õhufilter leiutada.
massikoht tekitada mootorijuhtmestikule.
Süütepoolile koht leida.
Elektriventilaator radika ette leiutada ja teha juhtmestik ning paigaldada andur
puuduolevad 3 tikkpolti ja vaskmutrit väljalaske kollektorile külge keerata.
akukinnitus teha ja korralik massiühendus pagassi teha.
Tagumine klaasiring toonida ning paigaldada.
Tagumised öötshoovad ja rummud ümber teha.
Rohkem olulist midagi teha ei saa. Pean maalrite ja sadulsepa järgi ootama.
Vaja läheb ka veel mönda varuosa:
*Tagastange,
* ukseliistud,
*esitiivaliistud,
*kojamehevarred ja köik, mis varte all on.
*pöhjamati tagaistujate jalgetagune osa,
* ukselävepakud(polstri ja uksetihendi yhendus)
*pagassitihend vöi parem alumine nurk sellest.
*El. Peeglite juhtmestik,
*Pagassimärk korralik (ilmselt UM),
*pardatsoki nupp vöi terve pardakas
*Katuseluugi trossid ja mehhanism koos vändaga.
*e12 esimesed hubid ja pidurid
Vahepeal sai korra 16x8 et 20 bbs replicaid katsetatud. Tundub ka velje laiuse poolest suht lagi olevat. 17" oleks paras. Auto muidugi väga poolik ja kõrge, et päris öiget ettekujutust ei saanud.
Sadulsepp jõudis ka laevärgiga lõpuks tegeleda. Pooleliolevast tööst väike pilt:
Sellise lae tegemine eelisjärjekorras ca 150 euri sellise materjaliga. Kellel huvi, võin kontakti jagada.
Praeguseks on lagi küljes, C piiarid küljes. valgustite jms asjade augud vaja sisse veel teha ning A ja B piilarid teha. Järgmiseks ootan tema käest tagasi armatuuri.
Auto põhjaalt peaaegu valmis. Sillad veel üle käia ning summuti keskelt lõpuni vaja teha. Köik uued torustikud veetud, mootor peal tööle pandud, esimene söitki on tehtud. Vaip maas, esiistmed ajutiselt sees. Aku pagassis, plusskaabel veetud.
Tähtsaimad asjad teha :
kapotialune juhtmestik korda teha, ära peita ja aju salongi viia. Plussterminal kapotialla teha.
Gaasitrossile kronstein teha.
Õhulugeja külge panna ja õhufilter leiutada.
massikoht tekitada mootorijuhtmestikule.
Süütepoolile koht leida.
Elektriventilaator radika ette leiutada ja teha juhtmestik ning paigaldada andur
puuduolevad 3 tikkpolti ja vaskmutrit väljalaske kollektorile külge keerata.
akukinnitus teha ja korralik massiühendus pagassi teha.
Tagumine klaasiring toonida ning paigaldada.
Tagumised öötshoovad ja rummud ümber teha.
Rohkem olulist midagi teha ei saa. Pean maalrite ja sadulsepa järgi ootama.
Vaja läheb ka veel mönda varuosa:
*Tagastange,
* ukseliistud,
*esitiivaliistud,
*kojamehevarred ja köik, mis varte all on.
*pöhjamati tagaistujate jalgetagune osa,
* ukselävepakud(polstri ja uksetihendi yhendus)
*pagassitihend vöi parem alumine nurk sellest.
*El. Peeglite juhtmestik,
*Pagassimärk korralik (ilmselt UM),
*pardatsoki nupp vöi terve pardakas
*Katuseluugi trossid ja mehhanism koos vändaga.
*e12 esimesed hubid ja pidurid
Re: E21 320 1982
Milleks need?WHISTLER kirjutas:*e12 esimesed hubid ja pidurid
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: E21 320 1982
5x120 saavutamiseks. Piduriketta mööt suurem, piduritega rohkem võimalusi ja muidugi veljevalik.Ruut kirjutas:Milleks need?WHISTLER kirjutas:*e12 esimesed hubid ja pidurid
Re: E21 320 1982
323i vent ketastega pidurid peaks olema sellisele kergele kerele enam, kui piisavad. Veljevalik võib olla jah.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: E21 320 1982
Eriliselt palju vahepeal muutunud ei ole. Nädalake tagasi sain katuseluugi ja põlle maalritelt kätte. Ustega pidavat tegelema, kapott, pagasnikuluuk seisavad niisama ilmselt.
Sadulsepalt pole ka vahepeal midagi saanud.
Vaikselt hakkab motivatsioon ka otsa saama, lootsin see aasta söita veel pilliga, ilmselt lootsin liiga palju.
Sadulsepalt pole ka vahepeal midagi saanud.
Vaikselt hakkab motivatsioon ka otsa saama, lootsin see aasta söita veel pilliga, ilmselt lootsin liiga palju.