
Kristjani e28 520i '87
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani 520i '87
Eks ta on jaa hullumeelne. Samas kõik isendid võrdlemisi hea hinnaga saadud ka ning loobuda ei ole suutnud nendest pakkumistest. Sõlmisin ka enesekeskis lubaduse, et e23 ostan tulevikus ja kohe korraliku.( siis kui suured rikkused tulevad
- lootus sureb viimasena).

e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: Kristjani 520i '87
argh, ma olen nii kade selle kollektsiooni peale, ise loodan,et jõuluvana toob e23 veel mulle ja sünnipeävaks siis e24Kristjan S kirjutas:Eks ta on jaa hullumeelne. Samas kõik isendid võrdlemisi hea hinnaga saadud ka ning loobuda ei ole suutnud nendest pakkumistest. Sõlmisin ka enesekeskis lubaduse, et e23 ostan tulevikus ja kohe korraliku.( siis kui suured rikkused tulevad- lootus sureb viimasena).


Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: Kristjani 520i '87
Toits, sul ei mahu autod varsti kuhugi ära niimoodi jätkates 

e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani 520i '87
Auto läheb homsest alates garaazi ära ja talvel suuremaks ehitamiseks ei lähe. Kuigi suuremad sõidud jäid kolme suvekuu sisse, siis lühemaid sõite sai see hooaeg tehtud ligikaudu 6 kuud. Auto pidas väga hästi vastu ning tõsisemaid probleeme ei esinenud.
Mainimist väärivad tripid: Saarema klubi sünnipäev. Oluline mitmes mõttes. Esimest korda sain osaleda klubi sünnipäeval ning samuti esimest korda autoga pikem tripp(umbes 600km).
Läti hooaja lõpetamine. Esimest korda üle piiri e28ga. Reis ligikaudu 700km.
Sellisena liigub masin garaazi. Plaanis on osa võtta Uunikute talverallist.

Mainimist väärivad tripid: Saarema klubi sünnipäev. Oluline mitmes mõttes. Esimest korda sain osaleda klubi sünnipäeval ning samuti esimest korda autoga pikem tripp(umbes 600km).
Läti hooaja lõpetamine. Esimest korda üle piiri e28ga. Reis ligikaudu 700km.
Sellisena liigub masin garaazi. Plaanis on osa võtta Uunikute talverallist.

e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani 520i '87
Hooaeg läheneb suure kiirusega ja üle peab vaatama ka 5seeria problemaatilised kohad.
Summuti lõpupüti ots sai vähe viisakam.
Läbisõidunäidik jäi seisma juba eelmise suve keskel. Kõik muud näidikud töötavad. Kas vea saab ise lahendada, või on mõistlik näidik kuhugi parandusse viia?
Summuti lõpupüti ots sai vähe viisakam.
Läbisõidunäidik jäi seisma juba eelmise suve keskel. Kõik muud näidikud töötavad. Kas vea saab ise lahendada, või on mõistlik näidik kuhugi parandusse viia?
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: Kristjani 520i '87
Mul jäi ka kunagi läbisõit pidama, kruttisin mingi 1km edasi ja toimis jälle 

e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani 520i '87
Sai autole ka suurem pesu tehtud. Nüüd hooajaks valmis. Enne aprilli ilmselt teedele masinat ei too.






e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 520i '87
Ülepika aja on jälle autoga tegeletud ja päris jõudsalt.
Tagumised kannud keevitatud ja ainetega kokku tehtud(alt, seest ja pealt)


Samuti tuli ära teha esimesed kannud, sest kohati oli juba läbiv rooste. Põhjus-targad insenerid on teinud päris suure äravoolu tunneli otse rattakoopasse. Ilmselt auto esimese kümne aastaga oli see alt täis tõmmanud ja järgneva 20 aasta jooksul on suur tühimik pealmise pleki all lihtsalt niiskust kogunud. Seevastu mootori ruumist paistev äravool on ju ilusti puhas ja sealt jookseb vesi ja niiskus sisse.

Pärast pesu

Veel sai tehtud starteriremont ja välja vahetati relee.Nüüd käivitub auto nagu uus.
Temperatuuri anduri puhastamise ja uuesti ühendamise järel ei ole enam ka probleeme külmalt käivitumisega.
Tagumised kannud keevitatud ja ainetega kokku tehtud(alt, seest ja pealt)


Samuti tuli ära teha esimesed kannud, sest kohati oli juba läbiv rooste. Põhjus-targad insenerid on teinud päris suure äravoolu tunneli otse rattakoopasse. Ilmselt auto esimese kümne aastaga oli see alt täis tõmmanud ja järgneva 20 aasta jooksul on suur tühimik pealmise pleki all lihtsalt niiskust kogunud. Seevastu mootori ruumist paistev äravool on ju ilusti puhas ja sealt jookseb vesi ja niiskus sisse.

Pärast pesu

Veel sai tehtud starteriremont ja välja vahetati relee.Nüüd käivitub auto nagu uus.
Temperatuuri anduri puhastamise ja uuesti ühendamise järel ei ole enam ka probleeme külmalt käivitumisega.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 520i '87
Autoga pole ammu sõitnud, kuna teised masinad on aja endale nõudnud. Hetkel seis selline, et kupeed jäävad talve ootama ja sõita saab ainult hetkel 7seeriaga. Tema on ka pigem maantee/cruise pill ja igapäevaselt linnas küllaltki ebamugav ja kulukas(16-17 sajale). Ilmselt tuleb ka 5 seeriale hääled sisse puhuda.
Pilt aastast 2014.

Plaanis on vahetada senised vedrud originaalide vastu välja ja esimesed amordi taldrikud uued panna.
Siis tõuseb auto suhteliselt kõrgele ja ei kujuta ette, mis rehvidega ta ilusti hoidma jääb, ilmselt esimese koopa vahe rehviga hakkab nigunii häirima.
Samuti lugesin foorumist, et mõnedel on häda vee sissejooksuga pagasiruumi. Endal oleme teinud nüüd sellel kevadel kolm autot veekindlaks ja tundub et hoiab kuivana.
Soovitan kasutada musta silikoon-hermeetikut ja teha tagumine luugi tihend veekindlaks. Kohe esimese korraga võib-olla ei õnnestugi, aga oluline on saada aru kust vesi sisse voolab. Samuti võib see sisse tulla tulede juurest, sest need tihendid on ju samuti enamasti amortiseerunud.
Pilt aastast 2014.

Plaanis on vahetada senised vedrud originaalide vastu välja ja esimesed amordi taldrikud uued panna.
Siis tõuseb auto suhteliselt kõrgele ja ei kujuta ette, mis rehvidega ta ilusti hoidma jääb, ilmselt esimese koopa vahe rehviga hakkab nigunii häirima.
Samuti lugesin foorumist, et mõnedel on häda vee sissejooksuga pagasiruumi. Endal oleme teinud nüüd sellel kevadel kolm autot veekindlaks ja tundub et hoiab kuivana.
Soovitan kasutada musta silikoon-hermeetikut ja teha tagumine luugi tihend veekindlaks. Kohe esimese korraga võib-olla ei õnnestugi, aga oluline on saada aru kust vesi sisse voolab. Samuti võib see sisse tulla tulede juurest, sest need tihendid on ju samuti enamasti amortiseerunud.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e28 520i '87
Kurb on teha sellist postitust ja tõdeda, et minu aeg selle autoga sai ümber. 6 aastat projekti ja lugematuid tunde garaazis. Oli minu esimene auto ja mäletan hästi, kuidas pärast ostu koju jõudes googeldasin: klassikalised bmw d. Tulemuseks sain lehekülje e21.ee ja nii see kõik algas.
Kurb hetk


Kurb hetk


e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: Kristjani e28 520i '87
Varem oli linnavahel liikvel , see aasta pole näinud aga siis pani ikka pead pöörama küll 

Re: Kristjani e28 520i '87
403 BSF tundub vägagi võõras number sellel... Ma eeldan, et MAD jäi siis uuele e28'le? 
