Üle mitme pika aasta pajataks siis hetke olukorda. Auto on olnud õnnetus seisus ja igapäevases kasutuses siiamaani. Varasuvel tegin siis ühe lühema tripi ja peale seda sai selgeks, et nii jätkata ei saa. Mõned asjad on vaja korda saada.
Jaanipäeval läbis auto sisu ehk põhjavaip survepesu mille tagajärjel ei tahtnud teist äragi tunda. Töö käigus ilmnesid mõningad avaused tüüpilises esiratta taguses koopapõhjas.
1.Sel nädalavahetusel siis eemaldus põhjakate ja põhjaalused augud sai kinni keevitatud, happekrunt + bituumenmastiks selga.
2.Bensiinipaak läks tuttuus alla, happekrunt ja bituumen selga.
3.Kasutatud kuid toimiv salongiventikas külge.
4.Pisut sai reguleeritud klaase, mis sulgusid peale mööda kraavipõhja lohisemist halvasti ja sõitmise ajal vuhisesid.
5.Katuselt ja tagatiivalt sai plotitud mölke, eemaldatud rooste ja tehtud värvimistöid konserveerimaks rooste arenguid. Kusjuures mölke eemaldasin plekki kahjustamata kuumaliimi tõmmitsaga, super tööriist !!
6.Tuled ja viled said kontrollitud ja peamine, kütust võib nüüd kõriauguni täis võtta, enam ei leki !!
Testsõit maanteel 110 km/h näitas autot oma ennemuistsel kujul, raadiot sai kuulata keerates helinuppu pisukene nullist kõvemaks. Hea vaikne liikur.
Tegemist vajavad küljekarbid. Esisillas on miskine krigin ja pisut ujub, seega sillaremont on juba planeeritud.
Kere vajaks uut värvikihti, ehk lähiaastatel see ka saab juhtuma, sest ehk must masendus hakkab läbi saama
Tervitusi ka Palamusele ja sealt edasi .... !!