BMW 320 Baur, Nuga
Muidugit võid ju kollast kroomi lasta proovida mõnel detailil. Suuremad tükid mis ol lihtsamini vahetatavad ei ole eriti jah probleemi, aga just sellised karpa väikesed vidinad, mis samas ei ole eriti kallid ka kroomida ja on muidu tülikamad vahetada ja kasvõi puhastada võiks sellise projekti puhul olla mõtlemisaineks.
e28
Paadimootorite pealt olen õppinud, et värske asi on mõtekas kohe mõne konservantõliga üle lasta. Silikon õli on hea, aga mõni spets konservantasi on veel parem.Cardo kirjutas:Kas oled mõelnud neid tsingitud asju ka kroomida ?
Kahjuks see tsinkoksiid tuhmub kiiresti ja muutub aasta paariga päris väsinuks. Tehnilise lakiga katmine ehk oleks ka mõeldav, aga kahjuks see tavaline galvaaniline tsink on vaid mõne hetke endale ilus vaadata.
See auto on ka täitsa elus veel. Suurim sõit oli see hooaeg soome bmw klubi suvepäevade külastamine, lisaks veel hulganisti niisama linna vahel laiamist.
Tehnika pidas laitmatult vastu, ainus ootamatus oli soome sõidu eelõhtul rehvist avastatud kruvi. Aga kui selliseid asju ei juhtuks, siis oleks see väga imelik



Tehnika pidas laitmatult vastu, ainus ootamatus oli soome sõidu eelõhtul rehvist avastatud kruvi. Aga kui selliseid asju ei juhtuks, siis oleks see väga imelik




323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sa sõidad nagu uue (uute) autoga, polegi enam vaja teemat torkida sest kõik töötab nii nagu ette nähtud
.
Varsti lubas lund, ise mõtlesin, et peaks tegema mõnest sellisest autost, mis tõenäoliselt kunagi enam lund ei näe ka mõne lumise pildi. Hetkel küll pidasin enda oma silmas aga proovi kah, katus maha ja läki-läkiga näitleja autosse. Klassikaliste autode kalender jääb muidu talvistest piltidest ilma

Varsti lubas lund, ise mõtlesin, et peaks tegema mõnest sellisest autost, mis tõenäoliselt kunagi enam lund ei näe ka mõne lumise pildi. Hetkel küll pidasin enda oma silmas aga proovi kah, katus maha ja läki-läkiga näitleja autosse. Klassikaliste autode kalender jääb muidu talvistest piltidest ilma

320i 83a. Saab9-3 08a.
Mõte on huvitav, aga paraku on garaaži sissesõidutee ülesmäge ja isegi pisikese libedaga ei pruugi sealt enam pärast sisse saada.
Igatahes sai teema peakangelane pestud ning hoolitsetud ja talvekorterisse ära paigutatud. Seekord mitte tavapärasesse hoiugaraaži vaid niiöelda töögraraaži. Ehk saab niimoodi kevadeks midagi tehtud.
Nokitsemist oleks.


Igatahes sai teema peakangelane pestud ning hoolitsetud ja talvekorterisse ära paigutatud. Seekord mitte tavapärasesse hoiugaraaži vaid niiöelda töögraraaži. Ehk saab niimoodi kevadeks midagi tehtud.
Nokitsemist oleks.


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Et siia teemasse mingigi märk maha saada, siis teatan uhkusega uue turvavööringi hankimisest
Vanad ei tõmmanud ennast korralikult tagasi. Eriti hull oli asi tagaistmel, kus turvavöö jääb mahakeeratud katuse vahele. Sinna tuleb täiendavalt veel mingid suunajad juurde leiutada. Minu autol neid kaasas polnud. Õnneks Priidu autol on, nii et saab sealt eeskuju võtta.



Vanad ei tõmmanud ennast korralikult tagasi. Eriti hull oli asi tagaistmel, kus turvavöö jääb mahakeeratud katuse vahele. Sinna tuleb täiendavalt veel mingid suunajad juurde leiutada. Minu autol neid kaasas polnud. Õnneks Priidu autol on, nii et saab sealt eeskuju võtta.


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kunagi ammu-ammu sai sildade värskendusega algust tehtud ja nüüd siis võib raporteerida, et enamik vidinaid on olemas. Puudu on vaid käsipiduriga seonduv.
Hetkel läksid alla uued tagumised vedrud ja amordid. Vedrudeks ostsin BMW originaal motorspordi vedrud esinduse kaudu. Kahjuks jäi enne-pärast kõrgus mõõtmata, nii et täpselt ei oska öelda kui palju auto kõrgus muutus. Aga lootsin, et läheb kõrgemaks
Läikivaid juppe:




Esimeste püstakutega on asi veel sutsu pooleli - rummud on endiselt liivapritsis.

Tagasillatala sai külge jäigemad puksid - taaskord motorspordi riiulist:

Hetkel läksid alla uued tagumised vedrud ja amordid. Vedrudeks ostsin BMW originaal motorspordi vedrud esinduse kaudu. Kahjuks jäi enne-pärast kõrgus mõõtmata, nii et täpselt ei oska öelda kui palju auto kõrgus muutus. Aga lootsin, et läheb kõrgemaks

Läikivaid juppe:




Esimeste püstakutega on asi veel sutsu pooleli - rummud on endiselt liivapritsis.

Tagasillatala sai külge jäigemad puksid - taaskord motorspordi riiulist:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Mis tänaseks saanud on? Auto on vägev
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Eilse naljapäeva puhul andsin oma panuse ja alustasin selle masinaga hooaega. Fikseerisin läbisõidu ja tankisin paaki värsket bensiini.

Eelmise aasta lõpus sai enam-vähem valmis pikalt veninud sillaosa värskendus. Hetkel on vaja uuendada veel poolteljed ja differ, aga samas mingeid muresid nad hetkel ei põhjusta, lihtsalt visuaalselt oleks hea need asjad ära teha.
Proovin viimasest postitusest ka pildiseeriaga edasi minna.
Õhufiltrikorpus sai vahepeals värskenduskuuri:


Väliselt pole midagi muutunud


Eelmise aasta lõpus sai enam-vähem valmis pikalt veninud sillaosa värskendus. Hetkel on vaja uuendada veel poolteljed ja differ, aga samas mingeid muresid nad hetkel ei põhjusta, lihtsalt visuaalselt oleks hea need asjad ära teha.
Proovin viimasest postitusest ka pildiseeriaga edasi minna.
Õhufiltrikorpus sai vahepeals värskenduskuuri:


Väliselt pole midagi muutunud


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Kui keegi kunagi peaks tahtma käiguhoovastikku uuendada ja kasutada uusi esindusest ostetud detaile, siis võib tekkida pisikesi probleeme. Nimelt on uued parandatud disainiga. Ei oskagi öelda kas jutumärkides või mitte.
Uus vs vana:

Ilmnes pisikene probleem:

Probleemi lahendus:


Eelneval jutuks olnud poolteljed tegin ka uueks. Jube vastik ja tavotine töö on, aga tulemus jääb sümpaatne

Uus vs vana:

Ilmnes pisikene probleem:

Probleemi lahendus:


Eelneval jutuks olnud poolteljed tegin ka uueks. Jube vastik ja tavotine töö on, aga tulemus jääb sümpaatne


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Käigukasti hoova puksist rääkides,oli selline pikem puks ühe e36 318 is getarag 220 käigukasti küljes.
Ilmselt kannatab paremini küljesuunas painutamist.
Ilmselt kannatab paremini küljesuunas painutamist.
...
Re: BMW 320 Baur, Nuga
See kevad algas teisiti. Andsin kohe alguses esimese prioriteedi bauri tänavale toomisele.
Kuid enne tuli garaažis teha veidi viimistlustöid ja bemmid pidid õue kolima:


Ilmad olid heitlikud
Tehnilisest aspektist oli vaja külmkäivitus paremaks saada. Ta küll käivitus ilusasti kuid pöörded olid ebameeldivalt madalad - nii 500 kanti.
Kahtlustasin, et lisaõhuklapp ei avane piisavalt. Vanad bimetalli baasil asjad kipuvad väsima. Uue klapiga läks asi paremaks, aga siiski on vaja veel pisut peale keerata.

Edasi käisin Speedsteris väiksel timmimisesssioonil ja seejärel ülevaatusele. Jumal tänatud, et tüv kehtib nüüd käimise järgi 1 aasta. Varasemalt sain ainult 6 kuud - juunist detsembrini.

Heitgaasid olid korras:

Kuid enne tuli garaažis teha veidi viimistlustöid ja bemmid pidid õue kolima:


Ilmad olid heitlikud

Tehnilisest aspektist oli vaja külmkäivitus paremaks saada. Ta küll käivitus ilusasti kuid pöörded olid ebameeldivalt madalad - nii 500 kanti.
Kahtlustasin, et lisaõhuklapp ei avane piisavalt. Vanad bimetalli baasil asjad kipuvad väsima. Uue klapiga läks asi paremaks, aga siiski on vaja veel pisut peale keerata.

Edasi käisin Speedsteris väiksel timmimisesssioonil ja seejärel ülevaatusele. Jumal tänatud, et tüv kehtib nüüd käimise järgi 1 aasta. Varasemalt sain ainult 6 kuud - juunist detsembrini.

Heitgaasid olid korras:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Jah, õige! 323ga võid talvel ka sõita, Baur on õige suveauto. Ma viin ka Bauri järgmine nädal Speedsterisse.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Tundub, et need heitgaasi normid on nii eakatel masinatel väga lõdvad. Kuna E24l ka just tegin ÜV ära siis paber juhuslikult taskus - mul oli CH 200 ppm, muud näidud enamvähem samad. Samas mootor käib mul tühikäigul praegu üpris halvasti ja paar silindrit jätavad vahele (mootor väriseb korralikult), kinnises garaazis töötava mootoriga ei kannata igatahes üle minuti kuidagi olla, ilmnevad kerged lämbumisnähud
Ma ei kujuta ette mis värvi ja lõhnaga see lubatu piiri lähedal olev väljaheide veel on 


E10 2002
Re: BMW 320 Baur, Nuga
Mingis seades aastal ca 2006 oli CH näit mul 2600. Ei mäleta, et sarimõrvareid sumpsist välja roninud oleks, aga tagasõitjatel ilmselt meeldiv polnud 

323i, 320 Baur & 750iAL Highline