Iff 635csi -83
Iff 635csi -83
Sai siis täna mõned värskemad pildid tehtud oma autost. Nagu väljalaskeaastastki järeldada võib on tegu e28 põhjal istuva masinaga. Tehnika osa on suhteliselt heas korras, plaanis on vahetada enamus sillaosadest mis on ka juba riiulil oma järge ootamas. Samuti tahaks viimistlemist saada sisu, istmed ja uksepolstrid on ok, nahaga katmist ootavad armatuur(võibolla) ja keskkonsool. Valmistamist vajab ka käigukangikott. Mootor on tavaline 3,5 160kw, kunagi helges tulevikus on võibolla plaanis turbomootori vastu vahetada. Lisan ka mõned pildid
Nahksisu tegijate kontakti võin anda, kui kellelgi peaks huvi olema. Töö kvaliteet igati ok.
V12-st ei leia kapoti alt tõesti enam. V12 oli mõtetult raske ning rikkus juhitavuse ära. Samuti väitis eelmine omanik, et kiirendus 0-100 on praktiliselt sama mõlema mootoriga. V12-ga polnud lihtsalt pidamist eriti...
V12-st ei leia kapoti alt tõesti enam. V12 oli mõtetult raske ning rikkus juhitavuse ära. Samuti väitis eelmine omanik, et kiirendus 0-100 on praktiliselt sama mõlema mootoriga. V12-ga polnud lihtsalt pidamist eriti...
See uuema DMEIII pritsega mootor ei seondu tingimata ainult E34 või E32 bemariga, seda pandi täiesti ametlikult ka E24 peale. Mitte tähenärimise pärast, lihtsalt infoks.indrek kirjutas:Pildi pealt paistab et su autol on peal E34/E32 3,5 155kw mootor või vähemalt ülemine pool koos pritsega.On mul õigus?
Tean ,et E24 pandi ka DMEIII aga mitte 83a.(al.86 lõpp vist?)Miks ma seda märkasin sellepärast,et u.3 kuud tagasi sai selgeks mis mul kapoti all on.Vist E28 3,5 kat. plokk(lähipäevil võtan kaane maha siis on pilt selge) ja E34 3,0 kaas.Koos E28 kat.variandi pritsega.See kombo ei töödanud.Mul praegu 88a. 3,5 kaas toas laua all valunumber on 1708843.
EX M535i 1985.
Nii, vahepeal on siis asjad niimoodi liikunud, et valmistun kevadeks. Uute vastu on vahetatud kõik roolivardad, enamus esisillast, tagumised kerepuksid, piduriklotsid. Käsipidur sai ka reguleeritud, nüüd võtab ka asfaldil rattad blokki kui tarvis peaks olema (ja seda 255 rehviga). Rahva tungival nõudmisel sai ka proovidud burnout`i teha, mis õnnestus uskumatult kergelt (tööbussi peab selliseks ettevõtmiseks ikka tunduvalt rohkem piitsutama). Seda küll ainult prooviks, sest rehvidest on maru kahju... Nüüd peab veel õli vahetama, ülevaatuse ja kindlustuse tegema ja siis võib kevad minupärast tulla.
635csi