Selle auto otsa sai komistatud pool kogemata. Pikalt ei mõelnud ning ära ta ostsin.
Tegemist on 1975a. masinaga. Toodud Eestisse 90'ndate algul. Siin on teda pool kõvalt taastatud mingil määral, ringi sõidetud ning siis seisma jäänud. Umbes viimased 10a. seisis auto garaašis.
Algul vaadates ei tundund olukord väga halb. Kuid hiljem vaikselt nokitsedes neid vigu ikka tuli ja tuli.
Masin algselt on olnud vist hõbedane. Mispuhul selline kollase ja rohelise segu on tehtud ei tea. Neid värve auto kindlalt enam tagasi ei saa

Mootor on väidetavalt korra vahetatud. Hetkel peal on 1,5l 55kw. Käima pole masinat kordagi pannud. Minu käes hetkel kõige suurem kiirus oli autol siis kui seda hooga garaaši lükkasime.
Salong on sammuti eelnevalt korra taastatud. Kahjuks varastati taastaja juurest ära esiistmete peatoed ja keskkonsool. Keskkonsoolist on mul olemas ainult tuhatoos. Ei tea kellel neid asju rohkem vaja läks, kuid igastahes on need mul puudu.
Sellisena veeres masin koju:

Vaikselt sai hakatud autot lahti lammutama.
Armaturi ei saanud näiteks enne maha võta kui esiklaas oli eest ära võetud. Kuna kahte kruvi oli muidu võimatu lahti saada. Esiklaas sai endale maha võtmisel muidugi mitmed mõrad.
Kes iganes seda esiklaasi kunagi vahetanud oli, oli sinna ka väga kõvasti erinevaid silikone, liime jne vahele pannud. Ehk klaasi kätte saamine oli juba tükk tööd.
Salong detailidest puhas, alustasin pigimattide eemaldamist. Usa foorumites enamus soovitas jääga külmutamist. Proovisin ka aga ei õnnestunud väga hästi. Lõpuks kuumapuhur ja pahtlilabidas toimisid ideaalselt.
Päris mitmed detailid tahavad saada korralikku värskendust. Osad detailid nagu näiteks esituled, tuleb uued osta kuna reflektorid sees on omadega läbi.
Praeguseks on masin pm puhtaks kakutud. Rattad on veel all ja roolimis süsteem peal. Sellisesse seisu jääb ta umbes sügiseni, siis läheb plekitöödesse ära.
Osad keredetailid on ka juba uued tellitud ja kätte saadud. Tellimused olen teinud saidilt: http://www.wallothnesch.com/" onclick="window.open(this.href);return false;. Kaup tuleb kiirelt kohale ja siiani pole probleeme esinenud.
Hetkel viimased pildid mis said tehtud see nv kui auto sai korra garaašist välja lükatud.
Siin mõne pildi peal ka näha paremini mis autoga eelmine omanik teinud on. Juhi jaluts ja kõrvalistuja oma on tublist keevitustööst vist antud juhul kõige parem näide.
Ehk oskab keegi öelda, kas esitiivad on ka originaalis esipõllega kokku keevitatud?




Kuni kere tegeine jääb sügist ootama siis suvel plaanin mootori vaikselt ette võtta.
Muidugi on minu jaoks veel suur küsimus kuidas saaks põhja korralikult ära teha. Ehk rooste, sodi maha ja korralikult üle värvida. Ning ka sillaosad ära taastada.