Süüdet ei saanud heaks sest pump oli läbi ja ühes silindris polnud survet. Sai teine diiselmootor peale pandud ja asja paika.
Nüüd aga plaan auto peale panna 2.5L 141kw bensiinimootor m50b25 non vanos. Plaanis on jätta originaal differ, millel 3.15 ülekanne ja org kardaan, millel suur poldivahe (96mm). Sinna otsa istub täpselt m52b28 käigukast, mille 5. käik on 1:1 Ülekandega. Ehk peaks tegema 2414 RPM kui sõita 90km/h.
Olemas ka getrag 260 käigukast, mis oli mootoriga kaasas ja üks ZF typ S5-16, mis peaks olema m20 oma.
Probleemideks pidurivõimendi..
Originaal pidurivõimendi ei mahu ära. Sisselaskekollektor pidi ette jääma ja ruumi diagonaalis 18cm.
Peab leidma pidurivõimendi, mis ära mahub. Peaks olema ka võimalus tuua mootor ette poole, et vana võimendi ära mahuks ?
Hetkel vaja korralikult kapotialune korda teha, mis mõnest kohast kohutav.
