Tegu siis Christophi 2008 a. Eestisse toodud tumerohelise 325e'ga mis nüüd, õigemini septembris 2013 minuni jõudis. Christophi sõnul olla endise Toyota F1 meeskonna mehaaniku auto olnud. Vahetasin eelmise 316i välja kuna hing ihkas siiski kuuesilindrilise ridamootoriga E30't.
Saksamaal (Alpina veljed jäid Christophile, ei tea mis nendest nüüdseks saanud on):

01.2014 (hetkel veljekapslid koos uute kleepsudega ka küljes):



Tehasest väljaveerenud 18.11.1986, arvele võetud 02.1987.
2.7 liitrine M20 mootor, katalüsaatoriga, 90kw.
Malachitgrün Metallic (205)
Roolivõimendi
Kesklukustus (kundepoolne esimene lukk jukerdab vahest)
Katuseluuk manuaalne
Suusakott (kotti enam pole)
M-Sport vedrustus
M-tech 1 väiksema diameetriga rool
Väike kompuuter (displei katki)
BMW Soundsystem stereo (makk rikkis)
El. antenn (ei tööta hetkel)
Musta värvi sportnahksisu (väga korralik)
Tagaluugil tiib ("pardinokk")
325i summuti
TYP188 3.64 LSD
Kärukonks (kahjuks ise poogitud Bosali konks mitte vabriku originaal)
Väike nimekiri juppidest mis puudu:
*orig pre-facelifti käigukangi nupp
*diagnostika pistiku kate
*kapoti all asuvate releede kate
*M20 jagaja kate
*väike kompuuter
Olen nokitsenud igasuguste pisividinate kallal, mis katki või puudu olid. Nt. maki ümbruse plastik, esimene p.p. iluvõre, ükski pirn armatuuris ei põlenud. Mootori poole pealt vahetasin sisselaskekollektori- ja klapikambrikaane tihendid, kõikvõimalikud kummist õhulõdvikud (vanad olid rabedad, ajaga plastikuks muutunud), termostaadi ja viskosiduri. Mõõtsin ka silindrite surved ära, kõik ühtlaselt 13bar. Algselt oli peaülekanne 2.93 mis tegi selle mootori küllaltki uimaseks. Õnnestus muretseda E34 3.64 LSD ülekanne, mille osandasin ning koostasin koos uute laagritega E30 pulbervärvitud korpusesse. Mingil põhjusel lakkas spidomeeter töötamast, ei tea kas juhe kuskilt katki või tõesti see andur andis saba, igatahes differentsiaal töötab ilusti (Y)
Hetkel käsil el. antenni ühendamine, aga ei saa hakkama. Jooniselt tundub, et üks relee on puudu (http://www.peres.de/produkte/katalog.pdf?erw_arpdf=436" onclick="window.open(this.href);return false;). Äkki keegi oskab öelda mis süsteemiga releega tegu ning kust seda muretseda saaks. Hetkel tuleb mootorist välja 3 juhet ja ongi kõik, ühtegi releed ei paista kuskil.
Teine lugu orig. makiga, algselt ei töötanud korralikult displei. Makki konsoolist eemaldades õnnestus esipaneel maki küljest kätte saada ning mingi juhe läks ilmselt katki, hetkel ei tööta üldse. Juhtme saaks ilmselt parandada, kuid kas neid displeisid üldse taastatakse või tuleb ikkagi teine makk muretseda?
Vabandan kehvade piltide pärast, uued pildid tulevad ilusate ilmade saabudes kevadel.
Kristo