Teen ka siia foorumisse teema oma tulevasest tahmakollist..

Auto tõin võrust, kusagil garaazi boksis seis. Peal oli 2,4td moto ilma meh.pumbata.
Alguses kui juba auto tõin olin kindel ,et ei jäta seda motot sinna peale. Miks? Sest eelmine pill oli mul ka 2,4td(s) ja ei istu üldse see moto mulle, ei teagi miks aga nii on.
Plaan oli panna peale E34ja pealt pärit 2,5tds 105kw mootor.Pmst kõik vajalikud jubinad olid olemas juba. Moto,Kast,kardaan,meh,pump jnejne.
Mootori kohta nii palju infot veel ,et umbes 15k tagasi tehtud kap.remont ülemisele poolele.Uus sidur sees.Küll orginaal aga vast peab ikka vastu..Alustuseks keerasin külge 2,4td (suure)turbo, meh,pump millel sees 11mm plunser+kõik tihendid vahetatud, ja järgmine kuu tuleb suur/korralik cooler.
Kere ka ära keevitatud nii palju kui oli vaja, ehk siis mõned suuremad augud põhjas ja tagupõll..
Välimuse poole pealt peaks auto tulema:
#Mattpunane
#Madal
#laia plekkveljega
#Shadowline
Hetke probleem on selles ,et auto ei taha korralikult käia. Panin 11mm plunseriga pumba peale ja peale seda streigib ,Ehk siis kui auto käib annan õrnalt gaasi viskab pöörded umbes 3k peale ja jääb kinni.. tühikäigul ka võtab nagu kinni või jõnkab..
Enne seda pumpa oli tavaline meh.pump peal siis käis korralikult.. Soovitati pihusteid järgi aidata sest 11mm plunseriga pump pidi rohkem kütet peale andma..
Kui asi ongi nii siis Ehk keegi siit foorumist oskab soovitada mis pihusteid kasutada või kuidas järgi aidata..
Räägiti ka mulle pihusti avanemis rõhu tõstmisest, huvitav kas see võib ka midagi kaasa aidata/anda?
Üritasin jutu kuidagi lühemalt kokku võtta.. Aga kellel huvi võib siit teemast varasemat juttu lugeda :
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=209657" onclick="window.open(this.href);return false;
Viskan mõne pildi ka siia:
Auto toomine

Nädal hiljem oli mootor peal juba



Ja niimoodi ta mul hetkel seisab garaazis..

Otusetoru sai ka alla meisterdatud

Visco kaotasin üldse ära ja meisterdasin Audi ventidest El vendid ette..



JanisH