Vaadates oma eelmist postitust peab nentima, et laiskus on ikka suur. Talveralli tulekul ja ega suvega midagi pole viitsinud liigutada.
Täna lõin kapoti lahti, tõstsin olemasoleva zhigulli karpa kõrvale Pierburgi 2B4 ja Solexi PHH ning peale mõningast kaalutlemist leidsin, et ega talvel pole eriti jõudu vajagi ning lasin kompressoriga DAAZ-i düüsid puhtaks

2B4 oli liiga palju voolikuid ja juhtmeid, et oleks viitsinud tegema hakata ja
side-drafte pole erilist mõtet sellele mootorile paigaldama hakata (vist

)
Möödunud aastate tegematajätmistest häiris mind nullis seisev kütuse taseme näidik. Asi lahenes esmapilgul kergelt - keegi krt oli juhtmed vale pidi andurile külge pannud. Samas, nüüd seier liigub aga täispaagiga suudab kellal näidata umbes 2/5 ja ca pool paaki on alla punase tsooni. Esialgu jääb nii, ehk läheb ise korda
Seoses juhtmete ümber tõstmisega avastasin, et ka antud masinal on juba paagi tühjenemise hoiatustuli. See on jadamisi toore klapi ja käsipiduri lülitiga. Nüüd ei sära see punane tuluke enam kogu aeg armatuuris, kui juhtmed anduril õieti said.
Omale meelespidamiseks 02 elektriskeemid
http://www.2002tii.org/kb/246" onclick="window.open(this.href);return false;