Lõpuks sai sisu tagasi kokku, jäi päris viisakas:
Ja siis loomulikult prooviringile, et torudest ämblikud välja köhida ning vaadata, kas kõik toimib.
Vaja veel spido ja tahho tööle panna (ei mäleta enam, kas seal pistikudki ühendatud), aknapesupumpad tööle ajada (pumba mootorid töötavad, aga võlli on ajaga kinni osüdeerunud) ja tagurpidikäigu tuled tööle ajada. Sai veendutud, et kiilasjää peal on üherattavedu väga igav. All on hetkel 2.93 (41/14 hammast) ülekanne, ja olemas on 3.15 (41/13 hammast) ülekandega E32 LSD. Võrreldes ülekannete tabeleid, siis 2,93 tundub olevat mugavam sõita CR kastiga. Nüüd on ainult küsimus, et kui lihtsalt tõsta LSD element koos taldrikuga praegusesse difrisse (ülekanne jääb samaks, kuna taldrikul on samapalju hambaid), siis kui suur võimalus on hambumist tuksi keerata, kui tigu ei puutu ja kasutada vanu reguleeriseibe. Kui keegi on sel teemal targem, võib kogemusi jagada.
Vb peaks ajusse uuema tarkvara ka laskma, nii moepärast. Ja muidugi, tundus, et kuidagi kõrge on mootori temp kui kohapeal tiksub pikalt - kapotti avades selgus, et keegi on sealt propelleri pihta pannud koos viskoga, peab selle ka üles otsima.
Parasjagu täpselt saab talveralliks valmis.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.