Rahu rahu
1) Esipõllet pole kuskilt retsitud ega lõigatu, ainult keskmine osa on pihta saanud, õigemini tagurdades kuhugi taha jäänud. Mingeid nurki lõigatud pole. Sirge põlle on ka olemas aga
Talveks Ei hakanud seda ette panema. Suveks plaanin üldse lisad panna.
2) Ning viimasel pildil oli pesu ning seal on näha ainult vana kivikaitse. Tänaseks on kogupikkuses karbid uue kivikaitse all. Samuti lapitud põhjaosa
3) Samuti on vedrustus originaal. Ilmselt Veljed petavad ja kuna auto oli pukkidel ja sai välja sirutada pole veel alla vajunud piisavalt.
4) Ainus vale detail on
Hella võre (loe: mitteoriginaal) millel lisakauged Ja lisana kunagi pandud katuseluuk. Ahjaa Tuleelemendid 7" on ka siksi omad

5) Number on meelega vana jäetud ja ei vaheta, selle saab ka sirgeks kuid hetkel vajadus puudub
Ma ei näe probleemi Temaga talvel (2 aastat ta seisis tänavatel lageda all ja vesi jooksis salongi lihtsalt) sõita ning originaaliks ehitamisel pole mingit pingutust rohkemat kui see krdi katuseluuk, mis soriseb ja on hermeetilisuse pärast hetkel kinni liimitud.
http://youtu.be/2ddR-RysOpg" onclick="window.open(this.href);return false;
PS! Kui auto silma riivab või ei lähe siinse foorumi
ideoloogiaga kokku võivad Adminnid teema kustutada, ilma solvumiseta.
Lihtsalt tänud aitajatele:
raunz - Hella iluvõre ja infoga
HAIRIDER - kütusepaagiga
airhead - infoga