k3nny kirjutas:
Mootori osas on asi läinud veidi lahtisemaks. Vaadates, kuidas igasugu inimesed ehitavad autosid, millel pole originaalmootorit, veel vähem sama võimast/samades mõõtudes, mõtlesin et peaks ka uurima ikka pigem rohkem seda, kuidas sellist asja arvele saada. Oleks veidi huvitavam midagi asisemat aiste vahele panna, kui see e21 2.0 mootor. Või käib selline asi tõesti vaid mustalt susserdades ja ausal teel ei olegi võimalik midagi sellist teha?
Millest selline arvamus et "mustalt susserdades" midagi saad? Kui asi huvitab, siis võiks ikka ennem infot küsida algallikalt, ehk vaata siia:
http://www.mnt.ee/index.php?id=10622
Ja et liigselt pingutama ei peaks, väljavõte määrusest: Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja
massilt valmistaja poolt sellele mootorsõidukile ettenähtule. Erandina, kui valmistaja
ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist ning sellega ei muutu
mootorsõiduki kategooria, on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras
paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja
massi erinevus 10 % valmistaja poolt ettenähtust.