Lihtsate murede üldteema
Re: Lihtsate murede üldteema
Masinaks e28 525. Täna peale siduri õhutust rakenduvad
Esipidurid mingisuguse 10 mintaga täielikku blokki. Õhutades liigub pidur paarkorda ennem kui kinni poob.
Ära sai vahetatud peasilinder koos pommiga aga probleem jätkub
On kellegil siin sellist asja ennem juhtund?
Esipidurid mingisuguse 10 mintaga täielikku blokki. Õhutades liigub pidur paarkorda ennem kui kinni poob.
Ära sai vahetatud peasilinder koos pommiga aga probleem jätkub
On kellegil siin sellist asja ennem juhtund?
Re: Lihtsate murede üldteema
Eitea kuidas mure või küsimus siia sobib, kuid küsin ikka.
Kas ja kuidas m20b25 / b27 mootorile istuks m21 sisse ja väljalaske kollektor ?
Kas ja kuidas m20b25 / b27 mootorile istuks m21 sisse ja väljalaske kollektor ?

Re: Lihtsate murede üldteema
oleks küsimus mõndade asjade kohta m50 mootori puhul.
nr1
nas tegu on vaakumiga? ei leidnud vooliku raadiuses ühtegi kohta kuhu pista.

nr2
kas se on üldse vajalik?

nr3
kuhu peaks välja jooksma see komplekt?

igasugune abi on raskelt teretulnud.
nr1
nas tegu on vaakumiga? ei leidnud vooliku raadiuses ühtegi kohta kuhu pista.
nr2
kas se on üldse vajalik?
nr3
kuhu peaks välja jooksma see komplekt?
igasugune abi on raskelt teretulnud.

Re: Lihtsate murede üldteema
Nr1: karterituulutuse voolik mis käib sisselaske külge (täpse koha saab selgitada homme välja), nr2: söefilter millest läbi kimutakse kütusepaagist tulevaid aure ja viimane 4 pin pistik on lambdale ja kaks eraldi juhet käigukasti külge mis paneb tagurdustuled põlema.
e28...
Re: Lihtsate murede üldteema
2harulist juhet kahtlustasin ise ka et tagurpidi tuli aga juhtmed ei istu kohe üldse pistikusse.
Re: Lihtsate murede üldteema
BMW E21 316
Täna hommikul sõites tõusis mootori temperatuur 3/4ni. Mõni päev tagasi käis ka natuke alla 3/4ku, üldiselt püsib ikka 1/2 juures. Sõitsin peamiselt maanteel, kokku ca 10 km. Kas viga võib olla termostaadis?
Täna hommikul sõites tõusis mootori temperatuur 3/4ni. Mõni päev tagasi käis ka natuke alla 3/4ku, üldiselt püsib ikka 1/2 juures. Sõitsin peamiselt maanteel, kokku ca 10 km. Kas viga võib olla termostaadis?
Re: Lihtsate murede üldteema
Võib aga võib olla ka madalas jahutusvedeliku tasemes, vigases temperatuurianduris, kehvas ühenduses anduri ja näidiku vahel, vigases näidikus, veepumbas, mõralises plokikaanes, plokikaanetihendis, radikakorgis, ummistunud radikas ning kindlasti veel mõningates asjaoludes.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Lihtsate murede üldteema
Hiljem sõites hakkas jälle mootori temperatuur keskmisest kõrgemaks minema, siis panin puhurid huugama ja temperatuuri seier läks silmnähtavalt tagasi paika. Millest selline anomaalia tingitud võib olla? Lisaks veel selline jant, et akna peale ja jalgadesse puhub ilusti sooja, aga keskelt uhab ainult külma. Nuppude kruttimisest pole kasu, sest aeg on oma töö teinud, trosside kõrid on rabedaks läinud ja ainus võimalus puhureid sättida on hetkel vaid puhuri enda küljest, sealt kust tross kinnitub. Kas e21l on mingi klapp, kust saab reguleerida, et kas auto võtab külma õhku n.ö väljast või siis ahju juurest?
Re: Lihtsate murede üldteema
Uuriksin veel lisaks sellist asja, et millest võib tuleneda 1.6L Pierburgi karpaga mootoril raske käivitus soojalt. Võib käiata palju tahad, aga ootad umbes 2-3 minutit ja siis läheb ilusti käima. Ise kahtlustan, et karburaatoris mingi kala sees, aga ehk teadjamad oskavad täpsustada?
Re: Lihtsate murede üldteema
Vähemalt e30 puhul on nii ,et ahju ehitus soosib seda . Sooja jalgadele/klaasile ja külma peale pannes külma keskelt ja jalgadele/klaasile vähem. Kuigi täiesti korras ahju,tihendite ja reguleeritud siibrite korral peab tulema igast august valitud temperatuuri. Üldiselt on nii, et kui on sooja peale keeratud ja suur radika ette jooksev klapp jääb kasvõi natuke lahti, tuleb koheselt keskmistele külma. Ahju ehitus on täpselt selline, et sooja peal olles on õhul otsetee klaasile/jalgadele ja keskele nn ümber nurga ja takistusega, külmaga vastupidi. Sellise juhtumi puhul saab süüdi olla ainult see klapp, mis radika ette liigub trossiga.
Isegi autoga kaasas olevad manuaalid näitavad külma/sooja õhu "normaalseid" tuleku/kasutuse kohti, sooja õhku pole vaja näkku panna puhuma
Isegi autoga kaasas olevad manuaalid näitavad külma/sooja õhu "normaalseid" tuleku/kasutuse kohti, sooja õhku pole vaja näkku panna puhuma

tel 55570186 - e30 varuosad
Re: Lihtsate murede üldteema
Õhtust!
On selline probleem, et bmw e28 m20b20 mootorit ei saa käima. Pihustite juhtmed jooksevad ühe klambri alla kokku ja sellel klambril vastust ei ole. Kust kohast ma peaksin vastust otsima? Kui kellegil on üle sellele mootorile elektriskeemi siis ma oleksin tänulik.
Ette tänades
Tõnu
On selline probleem, et bmw e28 m20b20 mootorit ei saa käima. Pihustite juhtmed jooksevad ühe klambri alla kokku ja sellel klambril vastust ei ole. Kust kohast ma peaksin vastust otsima? Kui kellegil on üle sellele mootorile elektriskeemi siis ma oleksin tänulik.
Ette tänades
Tõnu
Re: Lihtsate murede üldteema
pihustite juhtmed peavad ajusse otse jooksma, ei ole mingeid klambreid ega pistikuid kuskilkaine kirjutas:Õhtust!
On selline probleem, et bmw e28 m20b20 mootorit ei saa käima. Pihustite juhtmed jooksevad ühe klambri alla kokku ja sellel klambril vastust ei ole. Kust kohast ma peaksin vastust otsima? Kui kellegil on üle sellele mootorile elektriskeemi siis ma oleksin tänulik.
Ette tänades
Tõnu
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: Lihtsate murede üldteema
Oskate te öelda mis värvi need juhtmed on ja kust kaudu nad peaksid minema?Toivoku kirjutas: pihustite juhtmed peavad ajusse otse jooksma, ei ole mingeid klambreid ega pistikuid kuskil
Re: Lihtsate murede üldteema
pihustite pealt otse juhtmestiku punti ja sealt edasi ajusse. mootori pealt ikka.kaine kirjutas:Oskate te öelda mis värvi need juhtmed on ja kust kaudu nad peaksid minema?Toivoku kirjutas: pihustite juhtmed peavad ajusse otse jooksma, ei ole mingeid klambreid ega pistikuid kuskil
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: Lihtsate murede üldteema
Aju juhib pihusteid miinusega, + on neil siiski ühine.
E30 M20 mootoril juhib aju pihusteid 2 grupina, juhtmevärvid pruun/valgega ja pruun/kollasega. + on ühine ja värv on punane/valgega. Sisselaske all on pistik pihustijuhtmetel. Alguse saab pihustite + mootori peareleest.
Nagu ütlesin siis jutt E30 kohta, teistel keredel võib esineda erinevusi.
E30 M20 mootoril juhib aju pihusteid 2 grupina, juhtmevärvid pruun/valgega ja pruun/kollasega. + on ühine ja värv on punane/valgega. Sisselaske all on pistik pihustijuhtmetel. Alguse saab pihustite + mootori peareleest.
Nagu ütlesin siis jutt E30 kohta, teistel keredel võib esineda erinevusi.
vaguniga
-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Lihtsate murede üldteema
Olen ühe e28 m20b20 92kW mootori juhtmestiku lahti harutanud. Sellel olid pihustid samuti kahes grupis. Ehk siis kuue pihusti peale 3 juhet. Värvid võisid samad olla.
Viimati muutis sillufromIV, 20 Nov 2014 15:24, muudetud 1 kord kokku.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
Re: Lihtsate murede üldteema
Tere
Siuke küsimus, et sai soetatud e34 2.0 95kw
Mure siis selline. Piduripumba juurest tuleb üks vaakumvoolik mida ei oska kuhugi panna, tuleb tema läbi tulemüüri mootori juurde kuid mis on päris lühike ja mille juures ei ole ühtehi kohta kuhu ta minema peaks. Samas hoiab ka pöördeid natuke alla 2000rpm-i tühikäigul ning segu on maru rikas
Läks pisut segaseks kuid ehk leiab siit abi.
Siuke küsimus, et sai soetatud e34 2.0 95kw
Mure siis selline. Piduripumba juurest tuleb üks vaakumvoolik mida ei oska kuhugi panna, tuleb tema läbi tulemüüri mootori juurde kuid mis on päris lühike ja mille juures ei ole ühtehi kohta kuhu ta minema peaks. Samas hoiab ka pöördeid natuke alla 2000rpm-i tühikäigul ning segu on maru rikas

Läks pisut segaseks kuid ehk leiab siit abi.
Re: Lihtsate murede üldteema
pakun,et see on sidurivedeliku voolik mitte vaakum. vaatakas piduritopsiku kyljes on küljepeal üks vaba ots või mitte.jumpsik kirjutas:Tere
Siuke küsimus, et sai soetatud e34 2.0 95kw
Mure siis selline. Piduripumba juurest tuleb üks vaakumvoolik mida ei oska kuhugi panna, tuleb tema läbi tulemüüri mootori juurde kuid mis on päris lühike ja mille juures ei ole ühtehi kohta kuhu ta minema peaks. Samas hoiab ka pöördeid natuke alla 2000rpm-i tühikäigul ning segu on maru rikas
Läks pisut segaseks kuid ehk leiab siit abi.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: Lihtsate murede üldteema
homme vaatan üle ja annan siis teada 

Re: Lihtsate murede üldteema
vaatasin polnud seal mingit otsa
ja samas tna avastasin et külmalt töötab normaalselt sinna 1000rpm piires kuid soojalt tõstab pöörded peaaegu 2000rpm 

