1988.a sedaan e34 525i, M20B25 125kW, manuaal, Cirrusblau metallik, shadowline liist (?), toonklaas, käetugedega riidest sisu (korralik, juhiistet veits parandatud), veluurmatid, 4x el.aknad, el.luuk, udutuled, püsikiirusehoidja, kolme kodaraga rool, eri laiuse ja -suurusega valuveljed (ees 7x15, taga 8,5x16"), karbikatted, BMW teisaldatav kärukonks, kesklukk, BMW stereo kõlaritega, BMW apteek istme all. Järelpaigaldatud tuulesuunajad esiustel ja katuseraamid BMW. Tugev karterikaitse. Venekeelne remondimanuaal.
Kõik, mis peal, töötab. Masin käivitub, sõidab ja pidurdab korralikult. Kevadel TÜV-l probleeme ei olnud mingeid. Esiklaasil näiteks säilinud mootori sissesõidu juhend (saksakeelne), kelladeplokil bensiinivaliku soovitus. Masin seisab vahel 40 päeva õues akuklemm peal ja käivitub raskusteta. Üldiselt on auto sile ja üks komplektsemaid BMW-sid, mis mul kunagi olnud on. Sobib nii igapäevaselt asju ajama kui ka hobiautoks.
Tõin selle kevadel mootoridoonoriks aga komplektsus ja originaalilähedus ei lubanud mul seda rappima hakata. Vahetasin summuti keskmise ja lõpupüti roostevabast uute vastu ning lappisin piduritorud, paigaldasin konksuraami. Panin rapitud juhtmestikku tagasi originaalstereo pistiku ja Bavaria CII Reversi, mille hiljem CIII RDS-i vastu vahetasin. Läbisin TÜV probleemideta ja olen seni tuhatkond kilomeetrit seda kasutanud, peamiselt kerge (200kg) haagise vedamiseks. Nüüd ihkab hing midagi huvitamat.
Masin on minu nimel, piiranguteta. ÜV kuni 04.2015
Hinnasoov 1000€. Auto leiba ei küsi ega põleta mu käsi. Vahetuseks võib pakkuda SÕITVAID MANUAALKASTIGA e28 bensiin, e30 kupee, e36 kupee/compact. Võin juurde maksta.
Kontakt P.S. Auto asub Põhja-Tallinnas.













