Tere.
Kuna plaanis jõudu lisada, siis mida sillaga teha.
Variant 1.
Originaal 02 tagasild ja differ.
Originaal rööbe.
Differ kuni 200hp (??)
Poolteljed kuni .....hp
Variant 2.
E30 tagasild ja differ.
40mm kummaltki poolt laiem rööbe.
Differ kuni 600+hp (??)
Poolteljed kuni 600+hp (??)
Variant 3.
02 tagasild, E21 difrikorpus, E36 typ 168 LSD.
Originaal rööbe.
Differ kuni .....hp (??)
Poolteljed kuni ....hp (??)
Kellel on infot vastupidavuse osas? Palju jõudu kannatavad jne.
On veel mingeid variante?
Rullika sild küll kindlaim lahendus, aga laienev rööbe ei ole meeltmööda.
Täiendan esimest postitust, kui mingit infot liigub.
BMW 02 seeria differentsiaal
Re: BMW 02 seeria differentsiaal
"super boxed" trailing arm mod
http://www.02forum.co.uk/viewtopic.php?f=24&t=1732" onclick="window.open(this.href);return false;
poolteljed kannatavad vist kõvasti. pole kuulnud, et keegi neid eriti vahetaks.
http://www.02forum.co.uk/viewtopic.php?f=24&t=1732" onclick="window.open(this.href);return false;
poolteljed kannatavad vist kõvasti. pole kuulnud, et keegi neid eriti vahetaks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 02 seeria differentsiaal
E30 lahendus oleks hea juppide saadavuse osas, samuti on E30 jupid täna veel suhteliselt odavad, ehk kannatab ka midagi tagavaraks jätta. Laiem rööbe ei ole iseenesest ju halb, tagatiibadega tuleb ilmselt midagi ainult ette võtta? Kui otsida siis on seda kõike juba tehtud ja nõuhau ka ilmselt leitav.
Kust need hobujõudude näidud muidu erinevate diffrite kohta võetud on?
IMO on diffri taluvust mootori hobujõudude järgi täiesti väär arvestada, pöördemoment oleks õige ühik. Ja oluline on veel mis kontekstis masinat peamiselt kasutama hakatakse (ka rehvide laius ja pidamine)
Kust need hobujõudude näidud muidu erinevate diffrite kohta võetud on?
IMO on diffri taluvust mootori hobujõudude järgi täiesti väär arvestada, pöördemoment oleks õige ühik. Ja oluline on veel mis kontekstis masinat peamiselt kasutama hakatakse (ka rehvide laius ja pidamine)
E10 2002
Re: BMW 02 seeria differentsiaal
variant 1 jõud on ameerikamaa foorumsit loetud. seal polnud väändest juttu.
variant 2 on sellepärast 600+, et rullika talale lihtsalt igasuguseid difreid panna. typ188 näiteks.
tahaks väljast võimalikult originaali, seepärast ka uurin.
jõudu tahaks 170-190kw mootorist. (sarnaste vahenditega seda eestis tehtud)
autokasutus. kiire tänavasõiduauto. mõned rajapäevad, natuke dragi, vahel põiki.
rehvilaius, maksimum 195.
variant 2 on sellepärast 600+, et rullika talale lihtsalt igasuguseid difreid panna. typ188 näiteks.
tahaks väljast võimalikult originaali, seepärast ka uurin.
jõudu tahaks 170-190kw mootorist. (sarnaste vahenditega seda eestis tehtud)
autokasutus. kiire tänavasõiduauto. mõned rajapäevad, natuke dragi, vahel põiki.
rehvilaius, maksimum 195.
Re: BMW 02 seeria differentsiaal
Minu Touringu laiendatud tiibasid märkavad vähesed spetsialistidtahaks väljast võimalikult originaali, seepärast ka uurin.

Ja alati võid lisada Alpina või Turbo laiendid

e30 tagasilda kasutades:
sillatala tuleb lühemaks teha et 02-e karpide vahele ja kinnituspoltide otsa istuks, difri kinnitus tuleb ümber teha, amordi alumised puksid jäävad jubeda pinge alla (mina nihutasin amordi ülemise kinnituse)
seal on veel nippe pukside ja stabika osas

e6 2000 Touring `73
Re: BMW 02 seeria differentsiaal
Mina arvan, et need internetijutud E30 tagasilla 600+ hj kohta kuuluvad samasse kategooriasse, kuidas seeria M50 mootor lõdvalt 500 hj-ga töötab. Küsimus on lihtsalt selles, kas see 600 hj on seal reaalselt taga kah mõnda aega või tehakse sellega üks düno tõmme ja enamik aega töristatakse tänaval 200-ga.
Kui sellega teha üks Indy 500 miili sõit, kus kiirused on 300+ kmh ja see 600 hj reaalselt tükk aega rakkes ka on, ei jõua finishini ei see 600+ hj tagasild ega 500 hj mootor.
Mul oli alguses 535 all 205/60 R15 rehv ja sellega oli kuival asfaltil sama kindel tunne mis Ford Sierraga kiilasjääl.
Kui sellega teha üks Indy 500 miili sõit, kus kiirused on 300+ kmh ja see 600 hj reaalselt tükk aega rakkes ka on, ei jõua finishini ei see 600+ hj tagasild ega 500 hj mootor.
See number sinu soovidega kuidagi ei klapi, tulemuseks on juhitamatu auto.rehvilaius, maksimum 195.
Mul oli alguses 535 all 205/60 R15 rehv ja sellega oli kuival asfaltil sama kindel tunne mis Ford Sierraga kiilasjääl.
Re: BMW 02 seeria differentsiaal
E21-e diffri taluvus on ka 200 hobust, peale seda hakkavad pilpad lendama
E30-ne ja E28-sa silla ehitus on väga sarnane, eelnevale mehele teadmiseks, just diffri kinnituse poolest. Mina soovitaks kohe typ 210 peale kolida,nagunii tuleb midagi ette võtta ja piisav jõuvaru.Õõtsade tugevdamisest oli eespool juba juttu.

E30-ne ja E28-sa silla ehitus on väga sarnane, eelnevale mehele teadmiseks, just diffri kinnituse poolest. Mina soovitaks kohe typ 210 peale kolida,nagunii tuleb midagi ette võtta ja piisav jõuvaru.Õõtsade tugevdamisest oli eespool juba juttu.
Re: BMW 02 seeria differentsiaal
Ma igaks juhuks mainin, et ma olen oma kätega E30 alla pannud ka type 210 differentsiaali, niiet vaevalt sa midagi väga uut suudad siia lisadaE30-ne ja E28-sa silla ehitus on väga sarnane, eelnevale mehele teadmiseks, just diffri kinnituse poolest.
