
BMW 323i Edition S, Nuga
Vahepealsetest tegemistest. Tegelesin juhtmepuudega, põhilise neist ka puhastasin ära ja mähkisin uue riideteibiga. Esitulede juhtmepuu üritaks uue osta, too oli kaunis viletsas seisus.
Saabusid ka mõned hilinenud saadetised jõuluvanalt.
Uus esistange ja tagaspoiler:



Puhastasin roolilati suuremast sogast ja nüüd läheb selle remondiks:

Lõpuks on ka auto ise ratastel. Aasta aega seisis pukkidel, aitab küll. Sillaosa on seega siis nüüd kindlalt paigas:



Saabusid ka mõned hilinenud saadetised jõuluvanalt.
Uus esistange ja tagaspoiler:



Puhastasin roolilati suuremast sogast ja nüüd läheb selle remondiks:

Lõpuks on ka auto ise ratastel. Aasta aega seisis pukkidel, aitab küll. Sillaosa on seega siis nüüd kindlalt paigas:



323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Auto alles läheb värvimisse, praegu ta vaid eelvärvi allTom kirjutas:Sorry, et läbustan aga miks sa teda Edition S'ile kohaselt kahevärviliseks ei värvinud?
Ja on see ikka õige Edition S? Ma sellepärast kysin, et siin Eestis on nagu iga teine 323i Edition S aga neid tehti kokku ~1000tk...

Iga teine? Kui palju sa siis neid näinud oled?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
On minu oma ja siis on bronco oma, mis vahepeal kuulus sysile. Rohkem nagu ei tea... Suure tõenäosusega on neid siin rohkemgi olnud. Arvestades kui palju 90-nendate esimesel poolel e21'sid eestisse toodi, siis pole üldse ebatõenäoline, et käputäis sellest ca1000 eksemplarist jõudis siia 
Parim viis originaalse edition s'i identifitseerimiseks on peeglid, mis neil teatavasti olid juba tehasest värvitud. Samuti on minu ja bronco masinate vin kood väga lähedane, mis omakorda klapib enam-vähem euroopa edition s'idega

Parim viis originaalse edition s'i identifitseerimiseks on peeglid, mis neil teatavasti olid juba tehasest värvitud. Samuti on minu ja bronco masinate vin kood väga lähedane, mis omakorda klapib enam-vähem euroopa edition s'idega

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Madistasin vahepeal pigimattidega. Tean küll, et servi ei pea väga kokku ajama, aga otsustasin ikkagi põhja täielikult katta. Garaažis, kus temperatuur on mõned kraadid üle nulli, läheb selle tegevuse juures enamus aega selle peale, et matid fööniga pehmeks lasta. Ühe 50x60cm mati soojaks saamiseks kulus umbkaudu 10 minutit
Kui matt on juba soe, siis edasi läheb mosaiigi kokkuladumine lihtsalt 
Praeguseks olen 6 matti põrandale ära paigutanud:





Praeguseks olen 6 matti põrandale ära paigutanud:



323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Minu meelest küll... ma kirjutasin kõik mõõdud välja ja kõik poldid ma ka sain. Tõsi osa läks tellimusse ja saabus nädala pärast.raimo kirjutas:Küsimus: kas Baltic Bolt suutis ka need poldid tarnida, millega kinnitatakse tagumised õõtsad sillatala külge (lähevad läbi õõtspukside) ?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline