Auto on tehniliselt heas sõidukorras. 2012 ja 2013 läbis ülevaatuse ilma vigadeta.
Ostsin 2 aastat tagasi Lõuna-Eestist, u 60 a. noormehe käest, kes oli selle auto omanik 2004 a-st, auto on Eestisse toodud 1993. Minu hinnangul (tõenäoliselt) originaalvärvi all.
Tagapõlles ja tagatiivanurga juures olid väikesed augud, mis said keevitatud ja krunditud, aga on siiani pahteldamata ja värvimata. Tungraua toetamise kohad keevitatud ja parandatud, krunditud. Küljekarpide tagumised otsad keevitatud, ja krunditud. (kuna auto on hõbedane ja krunditud on halli krundiga, siis eriti need kohad silma ei torka).
Esiamordipüstakud on korrastatud (liivapritsitud, keevitatud, pulbervärvitud). Uued esiamordid, uued piduriklotsid. Esisillas vahetatud rooliotsad, õõtsad, pendelhoovapuksid, ja veel nipetnäpet. Esisild reguleeritud.
Uued tagapidurikettad, käsipidurisüsteem+tross, vahetatud 1 pooltelg(ei olnud uus, aga korralik), uued tagarattalaagrid. Nii ees kui taga uued tolmuplekid.
Eelmisel suvel uus sidur, ja summuti tagapütt.
Mootor ja käigukastkast töötavad korralikult.
vigadest:
Juhiistme nurk on katki, käigukangi nahk katki, spido ei tööta, radikas lekib kuskilt.
Mõnes kohas on pindmine rooste näha: parema tagatiiva ääre peal paar täppi, uste nurkades, küljekarbi ja ukseposti liitekohas. Kerel on mõned kriimud ja kriipsukesed. 1 näpuotsa suurune mõlk p.esitiival; üldiselt kere sile ja ilma mõlkideta. Läbivat roostet ei ole. Amordikannud täiesti terved.
Suhteliselt väikese tööga saaks täiesti originaalse auto. Kaasa saaks anda 14’’ korralikud plekkveljed. Mingeid juppe on veel garaaziz. (armatuur, heledad uksepolstrid + aknavändad, pool iluvõret)
hinnaks küsiks pealkirjas nimetet 2000.-
Ise olen küll kulutanud veidi rohkem, aga kes seda ikka usub(või kuulata tahab)
Müügipõhjuseks ongi see, et (ka garaazis) seistes kipub ikka käest ära minema, ja mul napib aega temaga tegelemiseks.
Auto asub Viimsis
Peeter
50 67 041