Lihtsate murede üldteema
Re: Lihtsate murede üldteema
Kas m50'e kasti kinnitused keresuhtes on sarnased m20'e omale? või tuleb midagi välja mõelda?
Miks küsin, mootori vahetus ja tahaks panna m50'e kasti, sest m20'e kast jääb vale nurga alla ja hakkab hoovastiku pooma.
Või on sellel mõni hea lahendus?
Miks küsin, mootori vahetus ja tahaks panna m50'e kasti, sest m20'e kast jääb vale nurga alla ja hakkab hoovastiku pooma.
Või on sellel mõni hea lahendus?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Lihtsate murede üldteema
-Myyr- kirjutas:Kas m50'e kasti kinnitused keresuhtes on sarnased m20'e omale? või tuleb midagi välja mõelda?
Miks küsin, mootori vahetus ja tahaks panna m50'e kasti, sest m20'e kast jääb vale nurga alla ja hakkab hoovastiku pooma.
Või on sellel mõni hea lahendus?
m20 kastile tuleb hoovastik nurga alla teha siis on täiesti kasutatav, kui sul aga on m50 kast olemas siis pane kindlasti see, kuna m20 kastile tuleb niikuinii uus kasti tala teha, siis võid ju selle tala juba m50 kastile teha kuigi ma ei ole kursis kas on üldse vaja teha uus tala!
Ja nüüd 1 küsimus omalt poolt ka: kuidas v8-l silindrite järjekorda lugeda, kas on nii nagu subarul et ühel pool on 1 ja 3 ning teisel pool 2 ja 4 või pean lugema kõigepealt bank1 ja siis bank2 ning kui on teine varjant siis ma saan aru et kõige radikapoolsem ehk siis parema poole esimene on 1 ja parema poole salongipoolne on 4 siis kuspoolt ma vasaku poole oma edasi loen?? kas salongipoolne on 5 või on 8
kw müüb autot, vääne liigutab autot
Re: Lihtsate murede üldteema
Aitähh sulle Iff, vastan sulle ka infoga

Googelda küll veitsa ringi aga täpset infot selle kohta ei leia,et kas kardaani peab hakkama teist otsima kui m50'e kast all ?

Googelda küll veitsa ringi aga täpset infot selle kohta ei leia,et kas kardaani peab hakkama teist otsima kui m50'e kast all ?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Lihtsate murede üldteema
-Myyr- kirjutas:Aitähh sulle Iff, vastan sulle ka infoga
Googelda küll veitsa ringi aga täpset infot selle kohta ei leia,et kas kardaani peab hakkama teist otsima kui m50'e kast all ?
EBK foorumis väidavad, et bank1 ja bank2 loetakse eraldi mitte pikki vänta nagu subarul
Kardaani kohta ei teagi aidata, kuna endal oli m20 kastiga see kompott!
kw müüb autot, vääne liigutab autot
Re: Lihtsate murede üldteema
Siis vast mõtled nii

"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: Lihtsate murede üldteema
"bmw v8 cylinder numbering" ja Google pakub esimese vastena välja
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... -locations" onclick="window.open(this.href);return false;
ei ole ju raske
Myyri viimased postitused näitavad, et kogu siin foorumis jagatav informatsioon on kasutatav vaid omal vastutusel ja on tungivalt soovitatav ka muudest allikatest üle kontrollida.
Disclaimer! Antud juhul ei viidanud pahatahtlikult konkreetsele kasutajale vaid üldistades k.a. mu enda jagatud soovitustele, näpunäidetele
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... -locations" onclick="window.open(this.href);return false;
ei ole ju raske

Myyri viimased postitused näitavad, et kogu siin foorumis jagatav informatsioon on kasutatav vaid omal vastutusel ja on tungivalt soovitatav ka muudest allikatest üle kontrollida.
Disclaimer! Antud juhul ei viidanud pahatahtlikult konkreetsele kasutajale vaid üldistades k.a. mu enda jagatud soovitustele, näpunäidetele
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Lihtsate murede üldteema
küsimus plokikaante kohta.
nimelt avastasin, et mu M10 on selline kaas nagu 121 TI.
On see ka hea?
See tuli siis karbussiga mootori küljest. Arvatavasti ise pandud millaski.
Küsimus.
Peale läheb E30 M10B18 pritsega. Sinna otsa panen turbo. Kas see 121 TI kaas on parem? Guugeldades nagu oleks vähe suuremad klapid, aga ehk keegi oskab eesti keeles juttu puhuda.
nimelt avastasin, et mu M10 on selline kaas nagu 121 TI.
On see ka hea?
See tuli siis karbussiga mootori küljest. Arvatavasti ise pandud millaski.
Küsimus.
Peale läheb E30 M10B18 pritsega. Sinna otsa panen turbo. Kas see 121 TI kaas on parem? Guugeldades nagu oleks vähe suuremad klapid, aga ehk keegi oskab eesti keeles juttu puhuda.
Re: Lihtsate murede üldteema
Minuarust on nii, et karbussiga ja pritsega kaantel on väljalaske pordid erineva kujuga: karpal ümmargused pritsel suuremad ovaalsed. Kas ka sisselaske pordid olid erinevad seda ei mäleta.. ahjaa mehaanilise pritsega oli sisselaske pordi kõrval pihustile eraldi auk.callaway kirjutas:küsimus plokikaante kohta.
nimelt avastasin, et mu M10 on selline kaas nagu 121 TI.
On see ka hea?
See tuli siis karbussiga mootori küljest. Arvatavasti ise pandud millaski.
Küsimus.
Peale läheb E30 M10B18 pritsega. Sinna otsa panen turbo. Kas see 121 TI kaas on parem? Guugeldades nagu oleks vähe suuremad klapid, aga ehk keegi oskab eesti keeles juttu puhuda.
Kogu jutt siis M10 kohta.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Re: Lihtsate murede üldteema
Ei viitsi allikaid otsima hakata aga mälu järgi: 121ti pea on m10b20 pealt, kasutati vist aastani 72. Peale seda tuli e12 pea. Kolvid mõlema pea puhul erinevad. 121ti põlemiskamber veidi väikesem cr on 10:1 ja e12 9,5:1. Pead pole plokkidel omavahel vahetatavad. Milline alumine ots sul kasutusel on?
Peaks olema nii, et e30 M10B18 pea on suuremate klappidega kui vanemad M10B20.
Kui see 121ti juhtub sul üle jääma, siis võtaks oma e12 peale lisaks
Peaks olema nii, et e30 M10B18 pea on suuremate klappidega kui vanemad M10B20.
Kui see 121ti juhtub sul üle jääma, siis võtaks oma e12 peale lisaks

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Lihtsate murede üldteema
Praegu on see kaas M10B16 otsas koos ühe weberi karpaga.
Uus mootor tuleb rullika pealt M10B18.
Kaas üle ei jää. Jääb kas endale või liigub arvatavasti Jaanise kätte.
Uus mootor tuleb rullika pealt M10B18.
Kaas üle ei jää. Jääb kas endale või liigub arvatavasti Jaanise kätte.
Re: Lihtsate murede üldteema
soovitage inimest, kes kelle poole võiks pöörduda e28 spidomeetri korda tegemiseks või siis vähemalt vea leidmiseks. Ei näita kiirust ega loe kilomeetreid. Viga on kellas, sest sai proovitud ka teist kella ja siis näitab kiirust ja loeb km. Kõik ülejäänud näidikud töötavad.
Mootoriõli vahetatud, mismoodi saaks nüüd check paneelist selle tule ära kustutada ja armatuuris need välpa arvestavad tuled tööle. Akud on äravahetatud ja põhimõtteliselt peaks see värk ka toimima.
Mootoriõli vahetatud, mismoodi saaks nüüd check paneelist selle tule ära kustutada ja armatuuris need välpa arvestavad tuled tööle. Akud on äravahetatud ja põhimõtteliselt peaks see värk ka toimima.
Re: Lihtsate murede üldteema
Spidomeetri plokis on trükkplaat surnud. Enamasti aitab ainult plaadi vahetus või kui väga viitsid siis skeem uuesti juhtmetega kokku paigata.martinsl kirjutas:soovitage inimest, kes kelle poole võiks pöörduda e28 spidomeetri korda tegemiseks või siis vähemalt vea leidmiseks. Ei näita kiirust ega loe kilomeetreid. Viga on kellas, sest sai proovitud ka teist kella ja siis näitab kiirust ja loeb km. Kõik ülejäänud näidikud töötavad.
Mootoriõli vahetatud, mismoodi saaks nüüd check paneelist selle tule ära kustutada ja armatuuris need välpa arvestavad tuled tööle. Akud on äravahetatud ja põhimõtteliselt peaks see värk ka toimima.
Kõige odavam on, kui leiad kuskilt teise korras spidomeetri ja vahetad lihtsalt ära.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: Lihtsate murede üldteema
Tellin ja proovin seda ilma akudeta varjanti.
Viimati muutis martinsl, 18 Juun 2016 10:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: Lihtsate murede üldteema
Kysimus, kas e34/e32 kollektorist tulevad summuti torud mahuvad e28 peal ilusti tulema, just see algus kuni katalüsaatorini ?
Re: Lihtsate murede üldteema
v8 jutt või r6?nawu kirjutas:Kysimus, kas e34/e32 kollektorist tulevad summuti torud mahuvad e28 peal ilusti tulema, just see algus kuni katalüsaatorini ?
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: Lihtsate murede üldteema
Selgitus jäi väga ebatäpseks kogemata
aga m30b35'st on siis jutt. Keevitasin kyll juba otsast lõpuni ise ära aga huvitaks ikkagi kas sobiks.

Re: Lihtsate murede üldteema
Ja ka minu auto saaga jätkub, pill suri lampi välja mingi päev, kütusetuli oli just põlema läinud, sai peale valatud ja ikka käima ei lähe, ei särtsu andes ega tõmmates/lükates... Nüüd kui aku täis, siis korra läheb käima ja sureb kohe välja ( käib maksimaalselt 5 sekundit ). Uuesti proovides jääbki käivituma, paar korda juhtunud ka seda, et lööb kogu voolu tagant minema... Milles asi võib olla, ise kahtlustan aju?
Autoks siis '86 525e
Autoks siis '86 525e
628csi
Re: Lihtsate murede üldteema
Voolu lõõb tagant käivitamise hetkel ? Viga on kehvas akuklemmi ühenduses .
Lampi ära sureb , siis võib viga ajus olla küll , mul suri kolmene mitu korda keset linna ära ja käima ei läinudki .
Ma peast ei tea , kas sellel käigukasti küljes ka andurid on ; väntvõlli andur ja pöörete andur ? (puhasta ära)
Kui mõni neist on mustusega kaetud ja ei anna selget infi ajule , mis omakorda ei anna sädet mootorile , mis = mitte käivitumisega .
Kütust tuleb piisavalt peale ? Pump lööb ? Filter on puhas ? Mingit immot peal ei ole ?
Peale kohapeal käiamist võid küünla maha võtta , vaata kas küünal on kuiv või märg .
Süütejuhtmed ? Peajuhe ? Kommutaator ?
Kontrollimist on palju , usun et nii pea igav ei hakka , saad mootoriga sõbraks
Lampi ära sureb , siis võib viga ajus olla küll , mul suri kolmene mitu korda keset linna ära ja käima ei läinudki .
Ma peast ei tea , kas sellel käigukasti küljes ka andurid on ; väntvõlli andur ja pöörete andur ? (puhasta ära)
Kui mõni neist on mustusega kaetud ja ei anna selget infi ajule , mis omakorda ei anna sädet mootorile , mis = mitte käivitumisega .
Kütust tuleb piisavalt peale ? Pump lööb ? Filter on puhas ? Mingit immot peal ei ole ?
Peale kohapeal käiamist võid küünla maha võtta , vaata kas küünal on kuiv või märg .
Süütejuhtmed ? Peajuhe ? Kommutaator ?
Kontrollimist on palju , usun et nii pea igav ei hakka , saad mootoriga sõbraks

-
- Postitusi: 824
- Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
- Asukoht: Tallinn
Re: Lihtsate murede üldteema
Kust võiks hankida tükikese materiali, millest mootorsaele silindri ja summutaja vahele tihendi teha võib?
Vaja oleks umbes sigaretipaki suurima külje mõõtmetega tükki asbestriide aseainet.
Vaja oleks umbes sigaretipaki suurima külje mõõtmetega tükki asbestriide aseainet.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06